NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 274 543
  • 1 202

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Noista ongelmista puhuttaessa olisi aina mukava tietää kummasta versiosta on kyse. Onko esimerkiksi tuo kaatuminen ollut ongelma vain boksilla vai onko Pleikkarillakin. Itsellä on kaatunut Pleikkarilla Petri Koskis-bugin lisäksi ainoastaan kerran, kun peli jämähti Blackberryä käyttäessä drafti-tilaisuudessa. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Boxilla jäätyy (minulla) jokaisen EASHL-ottelun jälkeen. Muuten ei ole jäätymisiä tapahtunut.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Pitänee itsekkin kummastella näitä vaikeusasteita pelissä hieman.. Ammattilaisella haastetta ei ole juuri lainkaan ottelun tulokset repeävät suurilukuisiksi.. Itse teen usein miten 6-8 maalia vastustaja 1-2 maalia.. Tähtipelaajalla taas maalinteko on todella haastavaa, mutta ei se vastustajakaan mässäile maaleilla. Pistetään esimerkiksi Be a GM:s tuli pelattua 4 peliä putkeen 0-0.

Taas toinen taso, missä on harrastelija, nykyinen, oletus jne.. Tuntuu, että vaikka laittaisi siihen ns. tason avut vittuun olen kone. Peli ei juurikaan vaikene, mutta ottelun tempo menee paljolti vaan laiskemmaksi. Onko tämä vain mututuntumaa, vai onko jotain todellisuuden perääkin ?
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Millä saa muutettua sen pelaajan nimen, jolla on aloittamassa Be a prota? Koko ajan puskee jotain Mikko Tukosta eikä mistään tunnu pääsevän muokkaamaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä saa muutettua sen pelaajan nimen, jolla on aloittamassa Be a prota? Koko ajan puskee jotain Mikko Tukosta eikä mistään tunnu pääsevän muokkaamaan.
My Pro--> Hockey shop--> Siellä voit muokata be a pro-pelaajaasi mielesi mukaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kohta pitäisi varmaan aloittaa pelaamaan GM-modea. Kysymys olisikin, että onko tässä pelissä jotakin superpelaajaa, kuten viime vuonna maalivahti Ladha?
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Miten muilla Gigantin kautta tilanneilla, onko peli jo tullut? Itse tilasin kaupasta 17.9. Ei kuulu, eikä näy...
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tuli muutama hauska sattuma tai ei sitten sattuma. Minulla oli NHL10, muttei ole enään- meni hermot. Ostin pelin julkaisupäivänä. Siihen asti pelailin 09:siä ilman mitään probleemia myös edeltävänä päivänä. Sitten uusi tulokas sisään, muutama peli ja jäätyminen. Taas ilman ongelmia peli-kaks ja jäätyminen. Ja kas kummaa, eilen jälleen kerran maagiset kolme punaista valoa vilkkuu. Edellisestä kerrasta 2vuotta. Takuuta tälle vialle oli jäljellä riittävät 2pv....Nyt kun paskalaatikko tai uusi tulee takaisin, niin lähtee huokealla hinnalla kiertoon. Ja jos joku ei tunnistanut, niin kyseessä Xbox360.

Tällä kertaa kypsyminen oli totaalinen, joten tilasin ps3:sen uuden version, tilasin noudon xboxille, menin kauppaan josta pelini ostin ja löin NHL10 pöytään ja totesin, että tämä peli jäätyilee. Ensimmäinen kommentti myyjältä "onko siinä se viiru?" Mietin, että mikä vitun viiru? Näissä peleissä kait sitten on ollut jotain valmistusvirhettä? Noh, matkaan lähti Nhl2K10 ps3:seen ja loput rahat händyyn. Enhän toki maininnut, että boxi teki taas "kuoleman" :)

Nhl10 on parempi kuin ennen, mutta edelleen siitä uupuu se jokin ainakin yksin pelatessa. Joku jo mainitsi noista laitaa pitkin ylös kuljettamisen helppoudesta yms..ei vaan toimi. Ja ne rosterit, hohhoijaa. Gm Modea pelatessa kurkkaus free agent listaan sai voimaan pahoin. Ei vaan jaksanut enään ruveta räpläämään usean liigan pelaajia kuosiin.

Nyt tutustutaan toiseen teokseen kunhan uusi ps3 saapuu. Katotaan joutuuko tonkin palauttamaan ja todeta tyytyväisenä, että taitaa olla jo ikää liikaa näihin peleihin :)
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Miten se "rannariharhautus" toimii? En ole vielä onnistunut siinä.. Jalannostotsydeemi siis.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itse olen huomannut sellaisen jutun, että olen itse aiheuttanut n.80% pelaajieni loukkaantumisista Be A Gm- modessa.. Pelejä on tullut pelattua n.40 ja välillä on ollut sairaslista aikamoisen täynnä.

  • Kolme kertaa olen jyrännyt taklauksen rajusti ohi ja törmännyt laitaan (Olkapäävamma:Wheeler ulkona 4 viikkoa, Chara 6 viikkoa ja Kobasew 3 vikkoa)
  • Kahdesti on tullut pattiin nenähommissa (Leukamurtuma: Wideman ulkona 4 viikkoa) sillä seurauksella että kaveri on palannut jäälle muutaman viikona huilin jälkeen visiirin ja leukasuojan kanssa.
  • Ja sitten kolme pelaajaa on jo murtanut kätensä tappeluissa (Käsivamma: Lucic 7 viikkoa, Stuart 3 viikkoa ja Wheeler 4 viikkoa)

Aika koukuttava peli on taas ollut tämä uusin änäri painos! Vaikeimmalla tasolla tulee kyllä tasaisia pelejä ja välillä aikamoisia tappioputkiakin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
EASHL-pelejä enemmän pelanneille, että onko ihan normaalia kun EA:n serverit vittuilee ja heittelee ulos kesken pelin tai ei edes päästä gameroomiin pukkarissa?
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
EASHL-pelejä enemmän pelanneille, että onko ihan normaalia kun EA:n serverit vittuilee ja heittelee ulos kesken pelin tai ei edes päästä gameroomiin pukkarissa?

Täysin normaalia, valitettavasti. Eilen serverit pamahti kesken pelin, josta tuli jopa vähän pidempi ilmoitus ruudulle, eikä pelin tulosta otettu huomioon.

Sen sijaan aikaisemmin muutama päivä sitten kävi samoin ja hävittiin peli 3-0, vaikka tilanne todellisuudessa oli 0-0..

Itse pelikin hyytyy lähes kiitettävän usein ja mitä täältä olen lukenut, niin vielä pahempiakin hyytymistiheyksiä on havaittu.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Soitin Gigantin asiakaspalveluun äsken ja voin kuulemma hakea pelin tänään. Kyseessä Vantaan Gigantti.

Jyväskylän Gigantissa ei ollut vieläkään. Heillä ei ole mitään tietoa milloin peli saapuu. Mahtkaakohan tulla ennen NHL 11?
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Viikon pelailun jälkeen fiilekset on tämä: Peli on PASKA. Ei herranjumala. samanlainen kuin 09. Hanskalla naamaan hierominen on naurettavaa, tässä ei voi harhauttaa muuten kuin veivaamalla mailaa edes takaisin. Tämä ärsytti jo 09sissä. Ja kiekko pysyy lavassa koko ajan kun veivaa mailaa.. Onneksi en maksanut paljon tästä pelistä. Ja sliderit olen säätäny. Ei paljon auttanu. Taidan ostaa 2k10. Mielummin pelaan 2k8 kuin tätä nhl10 joka piti olla paras kiekkopeli. Ei vedä vertoja edes 2k6selle. Nämähän on tietenki makuasioita mutta ihan oikeasti. Alussa tämä näytti loistavalta ja tuntu hyvältä mutta nyt vituttaa. Pelit toistaa itseään. Ainut hyvä asia tässä on EASHL. Sitä aijoinki pelata. Plussaa EA:lle siitä.
 

ipaz

Jäsen
Valitettavasti nämä eivät "toimi" BaP modessa, mutta season modea pelailen TÄÄLTÄ löytyviltä slidereilla. Tähän mennessä parhaat sliderit mitä olen kokeillut.

Vielä kun BaP:n sliderit saisi kohdilleen, niin olisi hienoa. Olen yrittänyt itse säätää, mutta vielä ei ole löytynyt toimivaa kokonaisuutta.

Olen nyt pelannu ylläolevilla slaidereilla vajaa 10 peliä Be a GM modea ja tuskaa on. Joka ikinen peli kuokkaan ja nyttenkin kahden erän jälkeen 0-5 vaikka laukaukset tasan 13-13. Vastustaja tekee joka ikisellä vedolla maalin kun saa hiemankin suoraan vetää. Joku Valiquette toisessa päässä taasen vetää jotain taikatemppuja eikä saa edes tyhjistä sisään. Toinen ärsyttävä piirre on poke check, jossa kone tuntuu onnistuvan joka kerralla ja todella kaukaakin, kun itse lähtee lähes aina penkille kampituksesta... tai sitten mä olen vaan niin paska tässä pelissä.
 

Dominaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja ManU
Tapaus Koskisen Petri!

Olisko kellään mitään tieto millä tämän kuuluisan ongelman nimeltä KOSKISEN PETRI saadaan ratkaistua? Mies vaan jumittaa koko änärin! Että voi noin pienestä palaa kiinni, kun ei saa tehtyä sm-liigaan oikeita kokoonpanoja! Taidan mennä avautumaan kalsarikänniketjuun;)

Muuten ei valittamista pelistä! Taidan mennä pelaamaan SaiPaa vastaan ja ottaa myllyn KOSKISEN PETEÄ vastaan ja huitoa äijän kappaleiksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös