NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 963
  • 1 192

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
nyt äkkiii sitä pätsii jo !!! tuli alotettua eilen Be A Pro, näyttöpelissä näytöt, draftissa kolumbukseen. ura alkoi näppärästi 1+1 tehoilla, toisessa kiikarit, kolmanessa pelissä 8 sek ennen loppuä tärähti HATTUTEMPPU ja siihe __jääty___ peli siis!!, meinas lentää ohjain läpi olkkarin ikkunan kun harmitti! koskaa tehnyt hattutemppua millää pelaajalla tossa ja nyt kun se osu kohille niin piti jumittaa!!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Kauanko noissa Gigantin tilauksissa yleensä kestää? Eilen piti kuitin mukaan lähettää meikäläiselle. Mahtaako tulla tämän viikon puolella?
 

Fiiu

Jäsen
Täysin samaa mieltä kiekottoman estämisestä, toivotaan että päivitys korjaa tilanteen. Taklaamisesta olen huomannut sen että kyllä ne osuvat MUTTA kunnon niittejä tulee paljon vähemmän kuin ennen.

NHL 10 on parhaimmillaan moninpelinä, palautteen perusteella uskaltaisin melkeinpä suositella 2K10:ä yksinpeliin. Itse en varsinaisesti 2K10:stä tiedä mutta eipä tule hankittua niin vähäisen yksinpelitarpeen takia.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Voi peffa gigantin kanssa. Ilmestymispäivänä oli tuotetilaus myöhässä ja varaustavat huomioonottaen päätin odotella tähän viikkoon, jolloin erän piti tulla. No, siinä erässä olivatkin pelit ainoastaan ne varanneilla ja käsittääkseni kun seuraava paketti saapuu kahden viikon kuluttua, niin hinta ei enää ole 40e.

Eli mistä saan nopeahkosti NHL10:n edulliseen hintaan? Netistä vaikka?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Voi peffa gigantin kanssa. Ilmestymispäivänä oli tuotetilaus myöhässä ja varaustavat huomioonottaen päätin odotella tähän viikkoon, jolloin erän piti tulla. No, siinä erässä olivatkin pelit ainoastaan ne varanneilla ja käsittääkseni kun seuraava paketti saapuu kahden viikon kuluttua, niin hinta ei enää ole 40e.

Eli mistä saan nopeahkosti NHL10:n edulliseen hintaan? Netistä vaikka?

Ite tilasin tiistaina Discshopista hintaan 54,95€,kotona peli oli keskiviikkona eivätkä ottaneet edes postikuluja.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Ihan hyviä pelejä molemmat, NHL 10 sekä NHL 2k10. 2k10 paranee huomattavasti, kun laittaa Venomin sliderit.

Mutta itse en kyllä vaihda tästä PC-modista mihinkään. Konsoleille ei vaan kerta kaikkiaan saa kaikkia hienoja modijuttuja, ja tää on mulle edelleen paras jääkiekkopeli. Vanhahan se perusengine on ja grafiikat ei ole NG-pelien kanssa samalla tasolla, mutta realistinen oikea "lätkäfiilis" on omasta mielestäni huippuluokkaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Hei, täällä kirjoitteleepi kolmatta päivää PS3:sen omistajana häärivä ihminen, joka sai tänään uuden NHL:n postiluukusta.

Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan? En ole vielä maaliakaan saanut tehtyä, vaikka olen jauhanut harjoituspelejä reilut kymmenen kipaletta. Manageria ei uskalla aloittaa ennen kuin osaa edes pelata. En siis ole koskaan aiemmin PS:llä pelannut, tai no joskus pari peliä PS1:llä, mutta tämä on jotain ihan uutta.

Konsolit on persiistä, onneksi on PC ja Hugo-peli.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan?

Se on sit pelattava classic napeilla :) Pari kaveria pelaa niillä mutta mun mielestä siinä menee vähän peli-ilo! Että kannattaa vaan reenata kyl se siitä ku pääsee jyvälle.. Jättää vaikka ne kikkailut ensin pois ja opettelee sen vedon ensin.
 

d2uce

Jäsen
Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan? En ole vielä maaliakaan saanut tehtyä, vaikka olen jauhanut harjoituspelejä reilut kymmenen kipaletta. Manageria ei uskalla aloittaa ennen kuin osaa edes pelata. En siis ole koskaan aiemmin PS:llä pelannut, tai no joskus pari peliä PS1:llä, mutta tämä on jotain ihan uutta.

Itsekin olen ihan hukassa noiden tattien kanssa. Edellistä versiota tuli pelattua muutaman matsin kaveria vastaan ja nyt kun on tuo NHL10 omana, niin joku parikymmentä matsia Be-a-Pro:ta takana ja vetoprosentti on siellä jossain viiden kieppeillä.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hei, täällä kirjoitteleepi kolmatta päivää PS3:sen omistajana häärivä ihminen, joka sai tänään uuden NHL:n postiluukusta.

Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan? En ole vielä maaliakaan saanut tehtyä, vaikka olen jauhanut harjoituspelejä reilut kymmenen kipaletta. Manageria ei uskalla aloittaa ennen kuin osaa edes pelata. En siis ole koskaan aiemmin PS:llä pelannut, tai no joskus pari peliä PS1:llä, mutta tämä on jotain ihan uutta.

Konsolit on persiistä, onneksi on PC ja Hugo-peli.
Itselleni 09 oli ensimmäinen peli missä aloin käyttämään tatteja.
Aluksi se oli ihan perseestä ja mikään ei onnistunut, mutta ei siinä kauaa mennyt kunnes alkoi hallitsemaan mailaa niinkuin halusikin.
Älä vaan sorru classic-näppäimiin, ne on ihan perseestä sen jälkeen kun on tatit opetellu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Älä vaan sorru classic-näppäimiin, ne on ihan perseestä sen jälkeen kun on tatit opetellu.

En sorru. Aloitin sitten managerin eli kai se jonkinlainen dynastia on? Voitin kauden avauksessa Särjet 2-0 ja johdin toista ottelua, kun peli kohmettui ensimmäisen kerran ja täytyi sammuttaa koko paska. Jospa olisi vain ohimenevä ongelma.

Onneksi tulee Real Madridin matsi, niin saa pleikkari jäähtyä hetken.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimenomaan ja ei taida olla classic asetuksilla edes kaikki hienoudet käytössä..

Itse kuulun näihin classic-näppäimien käyttäjiin. Olen pelannut padilla NHL-sarjaa -93:sta lähtien, joten sopeutumisvaikeudet oletusnappeihin ovat todella suuret. Olen monta kertaa kokeillut, mutta maltti ei riitä jatkamaan ja koska pelaan EASHL-pelejä, niin ei oikein aika riitä opettelemaan, koska niihin peleihin ei viitsi mennä opettelemaan. Ainoa merkittävä asia, joka oikeastaan classic-asetuksista puuttuu on tuo kiekon suojaaminen. Sen puuttuminen kyllä harmittaa ja mielestäni on käsittämätöntä, ettei 2000-luvulla saa laittaa niitä näppäimiä omalla pleikallensa, kun ikinä haluaa. Ihminen on kuitenkin käynyt kuussa ja PC:lle nuo näppäimet sai vapaavalintaisesti laittaa jo 90-luvun alussa. Viimeisissä PC-versioissa porukka teki erillisiä ohjelmia, joilla napit sai mieleiseksensä laittaa.

No eipä tuo classic-napeilla pelaaminen ole menoa haitannut, sillä 1 vs 1 peleistä olen hävinnyt yhden ainoan ja sekin tappio tuli sillä tavalla, että jopa vastustaja lähetti pelin jälkeen viestin, jossa ihmetteli omaa tuuriaan. Kipru teki 3 sellaista imurointia yhdessä erässä, että en ole tehnyt itse yhtään vastaavaa maalia. Taklaaminen on helpomaa classic napeilla. Ikinä en oletusnapeilla pelaamista edes harkitsisi, jos se vitun kiekon suojaus olisi siinä. Yksi vastaan yksi tilanteissa se kiekon suojauksen puuttuminen näkyy. Sillä olisi helppo mennä AI-pakista ohi. No syöttelemällä itse olen paikannut puutteenn.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Taklauspelistä on auennut sellainen juttu, että tässä versiossa saa oikeasti varoa hyökätessään että kuka on vastassa ja sama toisinpäin, puolustaessaan että kenellä yrittää taklata. Tuossa hetki sitten Calgaryä vastaan sai pariin otteeseen varoa ja tarkkailla, jos vastassa onkin Phaneufin kaltainen avojään pommittaja. Ja itse kun Brendan Morrisonilla koitti vastustajaa kaataa, niin eihän siinä ollut kukaan muu kuin itse taklaaja perseellään. Hyvä pelillinen hienous mielestäni.
 
nyt äkkiii sitä pätsii jo !!! tuli alotettua eilen Be A Pro, näyttöpelissä näytöt, draftissa kolumbukseen. ura alkoi näppärästi 1+1 tehoilla, toisessa kiikarit, kolmanessa pelissä 8 sek ennen loppuä tärähti HATTUTEMPPU ja siihe __jääty___ peli siis!!, meinas lentää ohjain läpi olkkarin ikkunan kun harmitti! koskaa tehnyt hattutemppua millää pelaajalla tossa ja nyt kun se osu kohille niin piti jumittaa!!

Aamen. EA ei ole myöntänyt koko sydeemiä, vaan kiertelee ja kaartelee.

Saa nyt nähdä mitä käy. Ilmeisesti porukka on viennyt jo vittupäitä käräjille.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Itse kuulun näihin classic-näppäimien käyttäjiin.

Sama homma täällä. 09 oli ensimmäinen uuden sukupolven peli minkä ostin ja alussa piti koittaa noilla uusilla säädöillä. Pari matsia meni, kunnes totesin ettei siitä mitään tule. Tässä uusimmassa versiossa sitten pelasin demoa pelkästään uusilla näppäimillä ja päätin, että nyt alkaa näihin totutteleminen.

Mutta kun itse peli tuli markkinoille ja koitin yhden pelin taas classic-säädöillä, niin olin taas "myyty" ja siihen on jämähdetty. Ja tuskin eteenpäin päästään. Niin monia vuosia on tullut Änäriä tahkottua ettei nuo uudet syöttö/veto/taklaus-napit vaan sovellu käteen. Enkä jaksa tämän opetteluun kuluttaa useita tunteja, koska aina olen pärjännyt vanhoillakin näppäimillä eikä noissa uusissa näppäimissä ole niin loistavia hienouksia että jaksaisi alkaa niitä käyttämään. Jotain kiekon purkuja omasta päästä en tarvitse.

Ainoa huonompi juttu on tosiaan tuo Apassin mainitsema kiekon suojaus-efekti. Mutta muuten vanhat näppäimet ovat niin paljon mukavammat itselleni, joten eipä tuo paljoa häiritse.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Muuten kyllä ihan toimivan tuntuinen peli mutta pitääkö sen perkeleen jäätyä aina 2-3 pelin jälkeen?! Muut pelit boxi kyllä toistaa moitteettomasti eli takuuseen nojaten matka kohti kauppaa ja uusi tilalle?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
LAINEETON MONTREAL
Noista ongelmista puhuttaessa olisi aina mukava tietää kummasta versiosta on kyse. Onko esimerkiksi tuo kaatuminen ollut ongelma vain boksilla vai onko Pleikkarillakin. Itsellä on kaatunut Pleikkarilla Petri Koskis-bugin lisäksi ainoastaan kerran, kun peli jämähti Blackberryä käyttäessä drafti-tilaisuudessa. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Boxilla jäätyy (minulla) jokaisen EASHL-ottelun jälkeen. Muuten ei ole jäätymisiä tapahtunut.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Pitänee itsekkin kummastella näitä vaikeusasteita pelissä hieman.. Ammattilaisella haastetta ei ole juuri lainkaan ottelun tulokset repeävät suurilukuisiksi.. Itse teen usein miten 6-8 maalia vastustaja 1-2 maalia.. Tähtipelaajalla taas maalinteko on todella haastavaa, mutta ei se vastustajakaan mässäile maaleilla. Pistetään esimerkiksi Be a GM:s tuli pelattua 4 peliä putkeen 0-0.

Taas toinen taso, missä on harrastelija, nykyinen, oletus jne.. Tuntuu, että vaikka laittaisi siihen ns. tason avut vittuun olen kone. Peli ei juurikaan vaikene, mutta ottelun tempo menee paljolti vaan laiskemmaksi. Onko tämä vain mututuntumaa, vai onko jotain todellisuuden perääkin ?
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Millä saa muutettua sen pelaajan nimen, jolla on aloittamassa Be a prota? Koko ajan puskee jotain Mikko Tukosta eikä mistään tunnu pääsevän muokkaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös