Ainakin Tampereella sai gigantista Boxille pelin hintaan 39,90.Boxillekin?
Ainakin Tampereella sai gigantista Boxille pelin hintaan 39,90.Boxillekin?
Voi peffa gigantin kanssa. Ilmestymispäivänä oli tuotetilaus myöhässä ja varaustavat huomioonottaen päätin odotella tähän viikkoon, jolloin erän piti tulla. No, siinä erässä olivatkin pelit ainoastaan ne varanneilla ja käsittääkseni kun seuraava paketti saapuu kahden viikon kuluttua, niin hinta ei enää ole 40e.
Eli mistä saan nopeahkosti NHL10:n edulliseen hintaan? Netistä vaikka?
Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan?
Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan? En ole vielä maaliakaan saanut tehtyä, vaikka olen jauhanut harjoituspelejä reilut kymmenen kipaletta. Manageria ei uskalla aloittaa ennen kuin osaa edes pelata. En siis ole koskaan aiemmin PS:llä pelannut, tai no joskus pari peliä PS1:llä, mutta tämä on jotain ihan uutta.
Itselleni 09 oli ensimmäinen peli missä aloin käyttämään tatteja.Hei, täällä kirjoitteleepi kolmatta päivää PS3:sen omistajana häärivä ihminen, joka sai tänään uuden NHL:n postiluukusta.
Oppiiko noita hemmetin tatteja käyttämään koskaan? En ole vielä maaliakaan saanut tehtyä, vaikka olen jauhanut harjoituspelejä reilut kymmenen kipaletta. Manageria ei uskalla aloittaa ennen kuin osaa edes pelata. En siis ole koskaan aiemmin PS:llä pelannut, tai no joskus pari peliä PS1:llä, mutta tämä on jotain ihan uutta.
Konsolit on persiistä, onneksi on PC ja Hugo-peli.
Älä vaan sorru classic-näppäimiin, ne on ihan perseestä sen jälkeen kun on tatit opetellu.
Mitenkäs tuo jättösyöttö tehdään?
Älä vaan sorru classic-näppäimiin, ne on ihan perseestä sen jälkeen kun on tatit opetellu.
Nimenomaan ja ei taida olla classic asetuksilla edes kaikki hienoudet käytössä..
nyt äkkiii sitä pätsii jo !!! tuli alotettua eilen Be A Pro, näyttöpelissä näytöt, draftissa kolumbukseen. ura alkoi näppärästi 1+1 tehoilla, toisessa kiikarit, kolmanessa pelissä 8 sek ennen loppuä tärähti HATTUTEMPPU ja siihe __jääty___ peli siis!!, meinas lentää ohjain läpi olkkarin ikkunan kun harmitti! koskaa tehnyt hattutemppua millää pelaajalla tossa ja nyt kun se osu kohille niin piti jumittaa!!
Itse kuulun näihin classic-näppäimien käyttäjiin.
Boxilla jäätyy (minulla) jokaisen EASHL-ottelun jälkeen. Muuten ei ole jäätymisiä tapahtunut.