Nyt on kuulemma demo tipahtanut Xboxin marketplacelle. Demolla kokoa n. 800mb. En pysty varmistamaan tietoa, kun olen töissä itse..
Eiköhän xbox päättäny sanoa sopimuksen irti :) Ensi viikolla huoltoon, toivottavasti saan ennen julkaisua takaisin. :E
Kas, kohtalotoveri. En ole vielä tilannut peliä mutta nyt ei näytä kiirettäkään olevan. Eilen RROD tervehti iloisesti ja tänään soitin tukeen. Sähköpostia odotellessa... (rahtikirjat jne).
Saa nähdä koska oma kappale palaa maailmankiertueelta.
Ei siina mitaan, muuten ihan pateva laite mutta hajoamisprosentti on jaatava. En tieda miten nuo viralliset prosentit on laskettu mutta jos myyjalta kysyt tyoajan ulkopuolella niin vahintaan 60% menee rikki.
Miten te jaksatte tuota pelleilya. Taalla Kanadassa jotkut ketjut ovat alkaneet antamaan ps3 vaihdossa valttyakseen boksin kanssa leikkimiselta, vaikka vaihto tuottaakin persnettoa.
Slap pass puuttuu joka tekee touhusta heti realistisempaa.
Miten te jaksatte tuota pelleilya. Taalla Kanadassa jotkut ketjut ovat alkaneet antamaan ps3 vaihdossa valttyakseen boksin kanssa leikkimiselta, vaikka vaihto tuottaakin persnettoa.
Ei siina mitaan, muuten ihan pateva laite mutta hajoamisprosentti on jaatava. En tieda miten nuo viralliset prosentit on laskettu mutta jos myyjalta kysyt tyoajan ulkopuolella niin vahintaan 60% menee rikki.
Hienoa! Onhan lättysyöttö eli RB kuitenkin vielä pelissä?
Be A Pro -Mode on kyllä aivan huikean hauskaa pelattavaa! Itse viihdyin paremmin Crosbyna kuin Zetterberginä, sillä sentterin paikalta pääsee ehkä useammin kiekkoon käsiksi. Kyllä muuten hieman harmittaa tässä modessa jonkun avopaikan missaaminen ja kokoversiossa vieläkin enemmän, kun myös ketjuvaihdot ovat mukana. Maaleja ja hyviä syöttöjäkin tulee tuuleteltua ihan eri tavalla kuin sillon kun pelaajaa saa vaihtaa normaalisti. Onnistuin muuten Crosbyllä kerran saamaan kaikiksi arvosanoiksi A+ pelin jälkeisissä arvosteluissa.
Ja eikun takaisin boxin ääreen..
Todella harmillista, jos tuota BAP:n kamerakulmaa ei saa valita siten, ettei se zoomaisi, jos itsellä on kiekko. Tällöin näkökenttä on todella rajoittunut, eikä taakseen näe lainkaan. Myös kameran pyöriminen aiheuttaa harmaita hiuksia, kun kiertää vastustajan maalin taakse.
Toivottavasti näinkin innovatiivista ja hienoa pelimuotoa ei munita niinkin pienen seikan, kuin kameran takia.