Niin miten tuon päivityksen olet jo saanut? Minä en ainakaan vielä ole saanut koko päivitystä ladattua itselleni eikä sitä mistään löydy.
Se on PS3:lle tullut jo ja tulee Boxille helmikuun aikana.
Niin miten tuon päivityksen olet jo saanut? Minä en ainakaan vielä ole saanut koko päivitystä ladattua itselleni eikä sitä mistään löydy.
Juu eli itselläni on PS3.Niin miten tuon päivityksen olet jo saanut? Minä en ainakaan vielä ole saanut koko päivitystä ladattua itselleni eikä sitä mistään löydy.
Juu eli itselläni on PS3.
Kertokaas miten tuossa voi haastaa omalla kerholla jonkun tietyn kerhon. Vai pitääkö vaan arpomalla taapertaa? (PS3)
Jep, kiitti.Ei pysty haastamaan kerholla tiettyä kerhoa.
Mutta ainahen te pystytte laittaa yhteisöön joukkuepelin pystyyn, ja pelata siellä vastakkain.
Olen tahkonnut nyt Kingseillä kautta ja ykkössentterini Kopitarin aloitus ominaisuus on nyt jotain 77 eli paljonko olisi parannusta tulossa seuraavalle kaudelle.
...eli paljonko olisi parannusta tulossa seuraavalle kaudelle.
Kiitos ilmoituksesta!Uusi päivitys on nyt tullut myös boxille.
Vasta nyt huomasin, että noissa palkinnon saajissahan on reaaliaikaiset tilanteet siitä, ketkä on minkäkin palkinnon milläkin hetkellä saamassa. TOP 10 taitaa olla jokaisen palkinnon kohdalla ja sitten vielä paras oma pelaajasi nimettynä kymmenen parhaan ulkopuolelta. Mukava pikku lisä... :)
En tiedä johtuuko tästä päivityksestä vai mistä, mutta kun yritiä luoda pelaajaa niin sen kaiken kikkailun jälkeen tuota uutta pelaajaa ei löytynytkään FA-listalta. Aina ennen ne ovat sinne tipahtaneet josta on voinut poimia joukkuisiin.
Tällainen ongelma, kun nyt Dynasty modea olen hakannut, niin kauden edetessä on alkanut tipahdella noita pelaajia suojaamattomien pelaajien listalle. Ja kun simulointi päivien, jolloin pelejä ei ole, yli on menossa, pamahtaa ilmoitus ruutuun, niin samalla simulointi jatkuukin myös sen pelipäivän yli, eli ottelu simuloituu automaattisesti. En ole keksinyt ongelmaan mitään ratkaisua, joten olenko vain niin yksinkertainen, etten ole keksinyt mitään muuta keinoa siirtyä esimerkiksi seuraavaan otteluun?
Kuitenkin päivä kerrallaan simulointi on hidasta hommaa.
EDIT: Niin sen takia lähinnä haluisin vähän katsella uusia asetuksia kun tuntuu että saan ihan hirveästi jäähyjä. Tottakai voi kyllä johtua omasta sikamaisesta pelityylistäkin :-)
Uudet päivitykset sitten pilasi lopullisesti NHL09. Se vitun ärsyttävä mailannostonappi on meinaan nyt about ainoa tapa ottaa kiekko pois, ilman että tulee jäähyä. Että ei tarvii enää ikinä netissä tuota paskaa pelata, sen verta kivasti nostaa taas päätään tuo helvetin mailannosto paska, joka kerkesi jo aika kivasti häviämään ennen uudistuksia.
Ja menee myös aika tarkkaan harkintaan, haluanko pistää enää ikinä rahojani näihin EA:n haistapaska peleihin, jotka onnistutaan pilaamaan aina jollain yksittäisillä jutulla, joka pistää vituttamaan niin paljon, ettei ne hyvät puolet enää paljon paina vaakakupissa.