NHL 09 (xbox360 & ps3)

  • 170 693
  • 868

vehhhmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Viesti2
Jep, päivitys tosiaan tuli.
Etukulmavedot ovat historiaa, mutta jäähyjä satelee aika roimaan tahtiin. On aikamoinen opettelu taas vähän "siistimpään" peliin.
Hyvä uudistus kuitenkin meikäläisen mielestä.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Varmasti löytyy ketjusta vastaus, mutta liian pitkä ketju etsittäväksi, niin voisiko joku kertoa miten tuo pyörähdysharhautus tehdään?

Ja toinen kysymys, pystyykö tuota vikaa poistamaan, että toinen ei voi valita joukkuetta kun pelaa onlinepelejä?
 

Matsku

Jäsen
Varmasti löytyy ketjusta vastaus, mutta liian pitkä ketju etsittäväksi, niin voisiko joku kertoa miten tuo pyörähdysharhautus tehdään?
Mikäli xboxilla pelaat, niin painat vasemman takanäppäimen (=pelisilmäkomento, vision-control) pohjaan ja samanaikaisesti oikealla tatilla teet täysympyrän. Ylöspäin pelatessa aloitat ympyrän vasemmalta vastapäivään ja alaspäin pelatessa päinvastoin eli vasemmalta myötäpäivään. Näin tehdessä pelaaja kiepauttaa ympyrän eikä lähde laukomaan rannaria. Eli siis vasentaka + oikealla tatilla 360. :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mikäli xboxilla pelaat, niin painat vasemman takanäppäimen (=pelisilmäkomento, vision-control) pohjaan ja samanaikaisesti oikealla tatilla teet täysympyrän.

Mulla kyllä riittää että tekee 180. Sen pyörähdyksen voi myös tehdä molempiin suuntiin. Eli joko oikealta vasemmalle tai vasemmalta oikealle.

Kellään mitään tietoa, että koskahan tuo em. päivitys tulee boksille?

Se pitäis tulla helmikuun viimeisen tai toiseksi viimeisen viikon aikana.
 

Matsku

Jäsen
Mulla kyllä riittää että tekee 180. Sen pyörähdyksen voi myös tehdä molempiin suuntiin. Eli joko oikealta vasemmalle tai vasemmalta oikealle.
Niin no joo, ihan miten on tottunut. :) Pirun hyvältä kyllä kuulostaa toi päivitys. Ostan liveäkin lisää vasta sitten kun pääsee tahkoomaan uudella innolla uuden päivityksen kera.

Mitä muuten Dhearted tarkoitit tuolla toisella kysymyksellä, että miten saa poistettua vian, että toinen pelaaja ei pysty onlinessa valita joukkuetta?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
No eipä tarvitse ainakaan jäähypalkkia pitää täysillä enään. Itselläkin kohtaloksi koitunut tämä uusi päivitys, 14min alivoimaa ollut minimissä peliä kohden :D Tottunut siihen että kiekontavoittelutilanteessa tönäistää vastustajaa, että keretään ensimmäisenä kiekolle. Ei onnistu enään. Myös kovempia rangaistuksia on nyt tullut (pari 5min), kun taas tätä ennnen olin saanut yhden isomman rangaistuksen selästä taklaamisesta. Ilmeisesti vastustajan pitää kumminkin loukkaantua ennenkuin isompaa penaa aletaan jakamaan. Etukulmat on sinetöity ja vastustajan purkukiekot pysyvät laarin sisällä suurimman osan ajasta.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Mitä muuten Dhearted tarkoitit tuolla toisella kysymyksellä, että miten saa poistettua vian, että toinen pelaaja ei pysty onlinessa valita joukkuetta?

Sitä, että ei pysty pelaamaan vastustajaa vastaan joka on ohjattu, koska joukkueiden valinnasta ei pääse eteenpäin. Eli joutuu painamaan takaisin valikkoon ja etsimään uuden vastustajan. Saattaa joutua etsimään pahimmillaan 10 vastustajaa, että pääsee pelaamaan.
 

Jarzki

Jäsen
No eipä tarvitse ainakaan jäähypalkkia pitää täysillä enään. Itselläkin kohtaloksi koitunut tämä uusi päivitys, 14min alivoimaa ollut minimissä peliä kohden :D Tottunut siihen että kiekontavoittelutilanteessa tönäistää vastustajaa, että keretään ensimmäisenä kiekolle. Ei onnistu enään. Myös kovempia rangaistuksia on nyt tullut (pari 5min), kun taas tätä ennnen olin saanut yhden isomman rangaistuksen selästä taklaamisesta. Ilmeisesti vastustajan pitää kumminkin loukkaantua ennenkuin isompaa penaa aletaan jakamaan. Etukulmat on sinetöity ja vastustajan purkukiekot pysyvät laarin sisällä suurimman osan ajasta.

Niin miten tuon päivityksen olet jo saanut? Minä en ainakaan vielä ole saanut koko päivitystä ladattua itselleni eikä sitä mistään löydy.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Niin miten tuon päivityksen olet jo saanut? Minä en ainakaan vielä ole saanut koko päivitystä ladattua itselleni eikä sitä mistään löydy.
Juu eli itselläni on PS3.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Kertokaas miten tuossa voi haastaa omalla kerholla jonkun tietyn kerhon. Vai pitääkö vaan arpomalla taapertaa? (PS3)
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaas miten tuossa voi haastaa omalla kerholla jonkun tietyn kerhon. Vai pitääkö vaan arpomalla taapertaa? (PS3)

Ei pysty haastamaan kerholla tiettyä kerhoa.
Mutta ainahen te pystytte laittaa yhteisöön joukkuepelin pystyyn, ja pelata siellä vastakkain.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan

Fat Mark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Boston Bruins, Nott'm Forest
Kehittyvätkö pelaajien ominaisuudet dynastya pelatessa kuinka paljon seuraavalle kaudelle siirryttäessä?
Olen tahkonnut nyt Kingseillä kautta ja ykkössentterini Kopitarin aloitus ominaisuus on nyt jotain 77 eli paljonko olisi parannusta tulossa seuraavalle kaudelle.
 
Olen tahkonnut nyt Kingseillä kautta ja ykkössentterini Kopitarin aloitus ominaisuus on nyt jotain 77 eli paljonko olisi parannusta tulossa seuraavalle kaudelle.

Itse olen pelannut Anaheimilla Dynastya ja ykkössentterini Getzlafin aloitustaidot nousi seuraavaan kauteen kahdella pykälällä. Saattaa olla samaa luokkaa Kopitarilla.
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
...eli paljonko olisi parannusta tulossa seuraavalle kaudelle.

Ainakin edellisissä osissa ne meni silleen, että mitä enemmän tuli aloitusvoittoja, niin sitä suurempi mahdollisuus suurempaan kehittymiseen. Vahva veikkaus, että 09-versiossa pätee sama logiikka.
 

Matsku

Jäsen
Uusi päivitys on nyt tullut myös boxille. Eipä ole oikeastaan muuta kuin positiivisia mietteitä, kun vs-pelien tuhantena majaileva brittikin kaatui heti alkuun 6-0. ;)

Eli siis etukulmamaalit ei tosiaankaan mene enää ja lähes jokaisesta kiekottoman pelaajan ajelemisesta lähtee istumaan. Vähän kyllä yv-painotteiseksi toi pelaaminen menee, mutta mutta... Ja mitä nyt practicessa kokeilin ennen pelaamista, niin suorat laukaukset uppoavat kyllä entistä useammin.

Ihan kiva patch siis kaiken kaikkiaan. :)
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Uusi päivitys on nyt tullut myös boxille.
Kiitos ilmoituksesta!
Jos vielä jotain voisi pyyttää nöyrästi, niin joku voisi ilmoittaa milloin viimeiset deadlinen jälkeiset rosterit olisi saatavilla. Kun itselläni on aina aika sirkus että tuon verkkopiuhan boksiini asti saan tietokoneelta, niin ei turhaan tarvisi piuhoittaa kämppää...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vasta nyt huomasin, että noissa palkinnon saajissahan on reaaliaikaiset tilanteet siitä, ketkä on minkäkin palkinnon milläkin hetkellä saamassa. TOP 10 taitaa olla jokaisen palkinnon kohdalla ja sitten vielä paras oma pelaajasi nimettynä kymmenen parhaan ulkopuolelta. Mukava pikku lisä... :)
 
Vasta nyt huomasin, että noissa palkinnon saajissahan on reaaliaikaiset tilanteet siitä, ketkä on minkäkin palkinnon milläkin hetkellä saamassa. TOP 10 taitaa olla jokaisen palkinnon kohdalla ja sitten vielä paras oma pelaajasi nimettynä kymmenen parhaan ulkopuolelta. Mukava pikku lisä... :)

Oikeesti? Pelaatko boksilla?

Nopeesti tsekkaamaan. Jäänyt huomaamatta. :)
 

ipaz

Jäsen
No niin. Nyt on Dynastya pelattu viikon verran tuolla uudella patchilla (PS3) ja sen jälkeen kaikista matseista roimasti kuokkaan. Jäähyjä tulee aivan törkeä helposti, joka on toisaalta hyvä sillä olen näemmä pelannut melkoisen sikaa tuolla mailalla. Poke checkista saa itse silti luvattoman helposti kampitus-jäähyn ja kone kuitenkin ottaa tuolla näppärästi kiekon pois.

En tiedä johtuuko tästä päivityksestä vai mistä, mutta kun yritiä luoda pelaajaa niin sen kaiken kikkailun jälkeen tuota uutta pelaajaa ei löytynytkään FA-listalta. Aina ennen ne ovat sinne tipahtaneet josta on voinut poimia joukkuisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös