NHL 09 Xbox 360 JA-League (vol. 2)

  • 18 484
  • 272

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miten muuten voi muuttaa kokoonpanoja? vai voiko niitä muuttaa? Tarttis nostaa B.Prust ja A.Roy neloskenttään hoiteleen thegon kaltaisia nimimerkkejä ;-)

Meet sinne liigaan, nykäset oikeaa liipasinta niin pitäis tulla sun joukkueen pelaajalista, sit Y:tä painamalla pääsee asettamaan ketjut. Ei siel kyl varmaan oo ku joku 2-3 ylimääräistä pelaajaa.

Touche. Itekkin otin just kaks matsia pataan, ei vittu pysty enää.

Joo muaki melkein vitutti se meän välinen peli. Helvetin tasainen peli jossa kumpikaan ei saa oikeista paikoista maalia. Sit meikäläinen ronkkii veskalta kiekon maaliin, joku ihan ihme pomppumaali ja muuta paskaa. Ehkä paras olis se mun 3 vs 0 tilanne. Syötän sille viereiselle kaverille joka vetää ohi kiekosta ja Poti tulee takaa ja nappaa kiekon. Mietin hetken että yritänkö vielä poikittaissyöttöä (en) joten täysillä lämärillä kohti ja menee jostain kainalosta maaliin.

Ovetshkinilla on tähän mennessä ollut jo yli 20 läpiajoa. Sen harvan kerran ku saa veskan pihalle niin eiku tää jätkä vedä tyhjästä maalista johonki päätykatsomoon. Rupeaa itteäki vituttaa kun pelit ratkeaa siihen että kumman veskalla sattuu olemaan huonompi päivä. Vituttaa vaikka yleensä on meikäläisen Washington joka hyötyy noista veskareiden koomailuista.

San Josea vastaan oliki sitten helvetin hyvä peli. Kahen erän jälkeen olin 1-0 tappiolla joten päätin pistää Fedorovin, Seminin ja Ovetshkinin kahteen kenttään pelaamaan. Sieltä sit ronkittiin 2-1 johtoon kunnes San Jose tasoittaa ilman molaria vikalla minuutilla. Vittu vielä miten se maaliki tuli. Mulla oli varmaan kolme äijää siinä kiekon kimpussa mut jotenki se pomppaa Josen miehelle ja läpiajosta hienot veivit ja ansaittu tasoitus. (tais olla eka läpiajomaali jonka oon tässä liigassa nähnyt)

Jatkoajalla sit Semin menee loose puck dekellä ohi vastustajan pakista ja pistää kiekon etuyläkulmaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edmonton - Philadelphia 1-2 ot
Phoenix - Philadelphia 0-1

Edmontonia vastaan tasaista vääntöä, ja jatkoajalla Carter ratkaisi one timerilla yläkulmaan.

Phoenixia pyörittelin aika hyvin, mutta ei taas paikoista uponnut. Onneksi Gagne sitten laittoi rannarin kuitenkin yläkulmaan, ja pisteet Phillylle. Kiitos otteluista.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
.San Josea vastaan oliki sitten helvetin hyvä peli. Kahen erän jälkeen olin 1-0 tappiolla joten päätin pistää Fedorovin, Seminin ja Ovetshkinin kahteen kenttään pelaamaan. Sieltä sit ronkittiin 2-1 johtoon kunnes San Jose tasoittaa ilman molaria vikalla minuutilla. Vittu vielä miten se maaliki tuli. Mulla oli varmaan kolme äijää siinä kiekon kimpussa mut jotenki se pomppaa Josen miehelle ja läpiajosta hienot veivit ja ansaittu tasoitus. (tais olla eka läpiajomaali jonka oon tässä liigassa nähnyt)

Jatkoajalla sit Semin menee loose puck dekellä ohi vastustajan pakista ja pistää kiekon etuyläkulmaan.

Oli kyl hyvä matsi. Sitä kyl osas jo odottaa, et tiukkaa tulee olee. Joutui kyl ihan tuulettamaan ja nauramaan hetken siinä tasotuksessa. Kaamee hässäkkä sinisen päällä ja siitä vaan viel Cheechoo sai kiekon mukaan. Yleensä epäonnistun läpiajosta 90% todennäköisyydellä niin eikö nyt sit onnistu kun minuutti aikaa ja ilman veskaa tosiaan.

Jatkoajalla sait ansaitun voiton. Pääsit kuittaamaan sen -08 finaali matsin ;).

Muutamat muutkin matsit tuli pelailtua.
Noel#93:
Ottawa - San Jose 1-0 rl
San Jose - Ottawa 2-0

BigRedBob:
Islanders - San Jose 1-3
San Jose - Islanders 2-0

thego:
Capitals - San Jose 3-2 ja

maurizio:
Predators - San Jose 0-1 ja
San Jose - Predators 2-1 rl

Eli tänään oli hyvä pelipäivä vain 2 pistettä menetettynä. Puolustus toiminut kyllä hyvin lukuunottamatta caps pelin 2 minuuttista.
Tästä on hyvä jatkaa.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Voi kilinsanonkomikä. Eka erä Huetilla takana ja torjunta% pyöreä 0.

Noh, eipä niitä laukauksiakaan tainnut kuin yksi olla. Tosin tuntui kyllä melko helposti kyseinen kaveri maihin lyövän. Molemmat maalinikin tulivat kaverin elvistellessä spagaatitaidoillaan. Elliksellä ei oikein tunnu kiekko pysyvän hallussa, kun tässäkin pelissä pääsit kiekon poke checkillä miehen alta maaliin laittamaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Elliksellä ei oikein tunnu kiekko pysyvän hallussa, kun tässäkin pelissä pääsit kiekon poke checkillä miehen alta maaliin laittamaan.

Ellis on ihan paska. Ite Nashvillellä pelatessa laitan enimmäkseen Rinnettä maaliin. Peittää enemmän (isompi) eikä ole niin paljon perseellään mitä Ellis.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Treidiehdotuksia otetaan Nashvillessäkin vastaan. Erat, Dumont ja Bonk ovat ainakin sopivaa vastinetta vastaaan tarjolla. San Joseen jo Tootoon onnistuin vaihdossa Cloween työntämään, mutta neuvottelut muista pelaajista eivät kovasta yrityksestä huolimatta tuottaneet tulosta. Atlantalle ja Flyersille laitoinkin jonkunlaiset treidiehdotukset.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Treidiehdotuksia otetaan Nashvillessäkin vastaan. Erat, Dumont ja Bonk ovat ainakin sopivaa vastinetta vastaaan tarjolla. San Joseen jo Tootoon onnistuin vaihdossa Cloween työntämään, mutta neuvottelut muista pelaajista eivät kovasta yrityksestä huolimatta tuottaneet tulosta. Atlantalle ja Flyersille laitoinkin jonkunlaiset treidiehdotukset.

Mitä vittua!! Oliko Tootoo kaupan..järkyttävää..shokeeraavaa. Paljon pyydät Nicholista? Kävisko Mikke Nylanderi?
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ellis on ihan paska. Ite Nashvillellä pelatessa laitan enimmäkseen Rinnettä maaliin. Peittää enemmän (isompi) eikä ole niin paljon perseellään mitä Ellis.

Jaajaa. Eipä olekaan Pekkaa tullut vielä kokeiltua. Ei ole uskallus riittänyt. Elliksen treidaaminenkaan tuskin tuon kritiikkisi jälkeen enää onnistuu. Vaikka ihan kohtalaisestihan tuo on muutamaa hörppyä lukuunottamatta torjunut.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jaajaa. Eipä olekaan Pekkaa tullut vielä kokeiltua. Ei ole uskallus riittänyt. Elliksen treidaaminenkaan tuskin tuon kritiikkisi jälkeen enää onnistuu. Vaikka ihan kohtalaisestihan tuo on muutamaa hörppyä lukuunottamatta torjunut.

Suosittelen kokeilemaan. Tässä 09:ssä noilla overaleilla voi pyyhkiä persettä ainaki molareiden kohalla. Paras molari on se molari joka vetelee vähiten spagatteja.

Pistän Nicholista tarjousta tulemaan kunhan Liveen pääsen.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Suosittelen kokeilemaan. Tässä 09:ssä noilla overaleilla voi pyyhkiä persettä ainaki molareiden kohalla. Paras molari on se molari joka vetelee vähiten spagatteja.

Pistän Nicholista tarjousta tulemaan kunhan Liveen pääsen.

Joo eiköhän Micke kelpaa vaihdossa Nicholiin. Aloituspuoli nyt taitaa hiukan kärsiä, mutta eipä niitä aloituksia tuolla nelosessa liikaa ole tullutkaan.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edmonton - Philadelphia 1-2 ot
Phoenix - Philadelphia
Phoenixia pyörittelin aika hyvin, mutta ei taas paikoista uponnut. Onneksi Gagne sitten laittoi rannarin kuitenkin yläkulmaan, ja pisteet Phillylle. Kiitos otteluista.

Joo täytyy sanoa etten saanu paskaakaan aikaseks tossa pelissä, hyvä tsägä ja Bryzgalovin hyvä päivä piti lukemat tasaisina. Ansaittu voitto.

thegon kanssa olikin tosiaan tasaisempi matsi. Pääsin alussa johtoon, mutta thego vei 2. erän maalein 4-0. Lopussa sain viel yhden säälin sisään. 4-2 Capitalseille
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
PIT 1 - WSH 4

Tää oli taas näitä pelejä jotka ratkes maalivahteihin. Laukaukset 14-19, mutta Conklin vaan oli ihan paska. Kolmannen maalin jälkeen taisit vaihtaa Huetin(?) joka sitten päästi ensimmäisen laukauksen sisään. Muuten hyvä peli mutta jätkä ei tapellu ollenkaan. Nicholille 1+1 ekassa pelissä.

CGY 2 - WSH 0

Tää oliki sit pirun tasainen ja helvetin hyvä peli. Kipperi pelas kyllä hyvin vaikka ei mulla mitään järjettömän hyviä paikkoja ollutkaan. Tappelut veinki oikeutetusti 3-0.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pittsburgh Penguins vs Calgary Flames 1-2 ja

Hyvää peliä ja vähän tuurilla pääsin läpi jatkoajalla ja Iginla laittoi kylmästi kiekon reppuun.
Vähän olin hukassa pelin aikana mutta selvästi paras peli itseltä tässä turnauksessa. Kiitokset
hyvästä pelistä :-)

Toisessa pelissä Pittsburghia vastaan peli katkesi ennenkuin kiekko putos jäähän. Tuli vaan että yhteys poikki?
Tästä ei tainnut tulla kummallekaan tappiota?

Washington Capitals vs Calgary Flames 0-2

Toinen peli Capseja vastaan oli hyvää ja tasaista kunnes kolmannessa erässä sain pari onnenkantamoista ja lopun sitten varmistelin kun Caps painoi hyvin päälle. Kiitokset thegolle hyvästä pelistä ja tappeluissa ei mulla paljon jakoja ollut.

Flames painaa nyt voittoputkessa ja tästä on hyvä lähtä kirimään kohti liigan kärkeä.

Minnesota Wild vs Calgary Flames 5-3

Se voittoputki ei kauan kestänyt. heh. Minnesota tuli ja vei pisteet 5-3 voitolla. Koko
ajan oli kaveri yhden potkun edessä ja ansaitsi kyllä voittonsa. Kiitokset hyvästä matsista.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mitä vittua!! Oliko Tootoo kaupan..järkyttävää..shokeeraavaa. Paljon pyydät Nicholista? Kävisko Mikke Nylanderi?

Arvasin, että järkytyt kun kuulet Tootoon tulevan Bay Arealle vähän rässiä soittelemaan. Täytyy jo valmistautua tuohon tulevaan meidän toiseen osaotteluun. Tootoo, Murray, Shelley on valmiina huitomaan. Boyle ollu hirveen kova nois tappeluis, aino ykkösellä tonttiin. :D
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisen pelit:

Detroit 2 - 1 Minnesota
Detroit 2 - 0 Minnesota

Detroit 2 - 0 LA Kings
Detroit 1 - 2 LA Kings

Tasaisia pelejä joissa ei maaleilla mässäilty ja kaikki pelit olisivat voineet päättyä kummalle tahansa.

Kiitokset SanttuK:lle ja Grizzlelle hyvistä matseista.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
WSH 0 - SJ 3 (paska peli)
WSH 1 - TOR 0 (82 taklausta)
WSH 2 - COL 0 (laukaukset 13-6)
WSH 0 - LA 2

Tässä meniki sit taas vähäksi aikaa maku koko vitun liigaan. Ovethskin paskaksi toisessa erässä eikä palannut kolmanteen vaikka yleensä nää starat tulee kyllä takasin. Mulla joku 35 laukausta mutta LaGayBarber pelas parhaan pelinsä ehkä ikinä koskaan missään.

WSH 1 - LA 5

Sama paska jatkui ja oli pakko ottaa mokke pois kaks minuuttia ennen loppua että sais edes yhden kiekon sen hintin taakse. Kingsit pistiki sit kaks tyhjiin mutta sain sen mitä halusin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
New Jersey Devils - Minnesota Wild 2-1
Minnesota Wild - New Jersey Devils 2-1 RL

Hyvät ja rehdit pelit. Kiitokset Santulle.

New Jersey Devils
- Florida Panthers 2-1
Florida Panthers - New Jersey Devils 2-1

Vastustajalle terveisiä. Kolme aivan identtistä maalia, sellaisia mukavia maalin takaa nousuja. En edes ymmärrä miten noin kehtaa pelata.

Vittu sentään.
 

Matsku

Jäsen
Parin vituiks menneen onlinepelin jälkeen tuli otettua yks matsi Grizzlen Kingsejä vastaan. Peli oli ihan hyvää ja olin ajoittain todella kusessa LA:n pyörityksessä, mutta sain käännettyä matsin ja lopulta peli päätty meikäläisen voittoon suht karuin lukemin 5-1. Kiitoksia pelistä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Muutamia pelejä tuli pelattua.

Atlanta - San Jose 1-2 rl
San Jose - Atlanta 3-1

Hyvät ja tasaset pelit. Kiekko pomppi kyllä aika paljon mulle. Vastustaja antoi molemmissa mukavasti avausmaalin eteen tuikkaamalla omiin molemmissa matseissa.

Toronto - San Jose 1-4

Mukava peli oli wicciä vastaan. Sattui vaan mulla osumaan paremmin.

Washington - San Jose 0-3

Sain revanssin otettua. Tootoo oli pelin kurko tiputtamalla Brashearin yhdellä lyönnillä ja tekemällä voittomaalin ja ottamalla parhaan pelaajan palkinnon.
Hyvä ja mukava matsi minun mielestä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hyvä ja mukava matsi minun mielestä.

Joo oli se. Mua vaan vitutti ihan muista syistä niin saatanasti. Tämän takia vedinki sit kaks seuraavaa matsia niin vittumaista hokia ku vain osasin. Torontoa ja Coloradoa vastaan ajelin koko ajan kiekottomia ja heitin enimmäkseen flip dumppia siniselle tai sitten päätyyn. Hyvin toimi kyllä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottelut NY Rangersia vastaan:

NY Rangers - Philadelphia 0-1
Philadelphia - NY Rangers 3-1

Ensimmäinen tosi tiukka matsi, mutta onneksi sen yhden sain tehtyä aika viime minuuteilla. Toisessa pääsin jotenkin helpommalla, ehkä suht nopean 2-0 maalin takia. Hyviä matseja, kiitoksia.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ottelut NY Rangersia vastaan:

NY Rangers - Philadelphia 0-1
Philadelphia - NY Rangers 3-1

Ensimmäinen tosi tiukka matsi, mutta onneksi sen yhden sain tehtyä aika viime minuuteilla. Toisessa pääsin jotenkin helpommalla, ehkä suht nopean 2-0 maalin takia. Hyviä matseja, kiitoksia.

Vitutti pelata joukkuetta vastaan, jolla oon pelannu kautta ja joka o suosikki joukkue... Huh. Eka peli tosiaan tiukka mutta metropolit iski ainokaisen. Tokassa sit meni jo hermot. Ainut hyvä asia oli, että orr tiputti coten yhdellä iskulla.

Miten muuten Gagnelle kävi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös