NHL 09 Xbox 360 JA-League (vol. 2)

  • 18 487
  • 272

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joo. Mut voi heittää ulos tuosta liigasta. En mä jaksa tuota mailannostelukilpailua, huono peli.
 

Fiiu

Jäsen
Tänään Predators olikin lähes voittamaton kunnes viimeisessä pelissä Penguinsia live päätti tehdä oheiset jatkoajan lopulla. Tappiohan siitä sitten merkittiin. Helvetti. Tuota ennen Penguins nousi hienosti 4-2 tilanteesta tasoihin viimeisellä minuutilla ilman maalivahtia pelaten. Pisteet siitä.

Predatorsin kanssa oli ihan ok peli, vähän söi miestä kun ensin:
a) maalivahti ei automaattisesti palautunutkaan paikalle
b) määräsin maalivahdin takaisin mutta sentteri pyörii päättömänä keskialueella eikä reagoi käskyyn, jolloin maalivahti pysyy vaihtopenkillä.

Mutta nää on näitä, tappiohan siitä ois kuitenki tullu. Aika sama että onko se 1-2 vaiko 1-3 sinänsä. Silti vituttaa kun ei se maalivahti palannut.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt keittää ja pahasti.. Kolmas koneeni johon iski RROD, alkaa pikkuhiljaa mennä hermot tohon Gatesin firmaan. Mitäköhän tällä kertaa luvataan maan ja taivaan väliltä, kun kohta alka mukav tarintuokio kiva eestityton kans.

Tätä ennen kuitenkin kaksi peliä ehdin tänään pelata, J.Kaappia vastaan 4-1 voitto ja Santtu K:lle 3-4 ja. tappio.

EDIT: Komento takaisin, toimii ainakin tällä hetkellä toi Xlaatikko.

STL-FLA 2-1.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Olipahan yöllä ihmeelliset pelit Floridaa vastaan. Ekaa peliä hallittiin ihan miten halusin (vastustaja sai vain viisi laukausta), mutta en meinannu mistään pistää sisään. Lopulta sitten Nylanderin Mikke teki kunnon ruottalaisen räkämaalin ja sorkki sen kiekon jotenki reppuun maalin edestä. Sitten vielä viimeisellä minuutilla Seminin perseen kautta kiekko pomppaa tolpalle ja Semin itse huitaisee sen ilmasta maaliin. Linkki kyseiseen maaliin

Toiseen peliin Florida tulikin sitten ihan eri ilmeellä mukaan ja ainoastaan Theodore pelasti ensimmäisessä erässä meikäläisen totaaliselta nöyryytykseltä. Kuinka sitten kävikään: pistän oikeastaan jokaisen maalipaikan häkkiin ja voitan lopulta 5-1.

NHL on laajentunut, eikä mulle ole kerrottu mitään? Huomenissa luultavasti Columbuksen puukädet ja Nash taas kehissä.

NHL pahoittelee tapahtunutta. Halusivat pitää tuon laajentumisen mahdollisimman pienen piirin tietona, mutta tottakai herra Thorntonia olisi pitänyt informoida tapahtuneesta. Uudet joukkueet ovat: Texas Rednecks ja Mexico City Los Lobos.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tänään Predators olikin lähes voittamaton kunnes viimeisessä pelissä Penguinsia live päätti tehdä oheiset jatkoajan lopulla. Tappiohan siitä sitten merkittiin. Helvetti. Tuota ennen Penguins nousi hienosti 4-2 tilanteesta tasoihin viimeisellä minuutilla ilman maalivahtia pelaten. Pisteet siitä.
Oli kyllä ihan ihmeellinen peli. Ekaksi ei millään sisään bonuksena vielä yksi tyylipuhdas lättysyöttö omaan maaliin. 4-1 (vai oliko 3-1) tilanteessa meikku teki oikein kunnon runkkumaalin, eli nousin maalintakaa ja veskari kyljelleen + nosto etukulmaan. Oikeasti oli tarkotus hakea onetimeri, mutta äärettömän nopeat ja taitavat sormeni ehtivat taikomaan vedon...

Vikan minuutin nousu ilman maalivahtia kahden maalin takaa olikin jotain, mitä ei ollut aiemmin osunut kohdalle. Meinas iskee pientä paniikkia tasotuksen jälkeen, kun mulla ei ollutkaan pausea jäljellä. Olin ihan varma, että siellä se veskari pönnöttää penkillä edelleen ja käyt nakkaamassa voittomaalin tyhjiin.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Mihin kutsua tarvitset? Senkun etsit itse pelistä liigan tämän ketjun 1.sivulta löytyvillä koordinaateilla (liigan nimi ja koodi) ja liityt.

Minulla jostain syystä tuo boxi herjaa että koska liiga on jo käynnissä niin tarvitsee kutsun, se todin saattaa johtua siitä että kerran poistuin liigasta koska oli tuo varattu joukkue.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Live sanoi sopimuksensa irti juuri, kun Montreal teki kolmeennollaan.

Ei harmita onneksi. :)

EDIT: Tilttasikin koko kone. Mistähän tuo johtuu, viime päivinä on useamminkin jäänyt jumiin?
 

Matsku

Jäsen
Kaks peliä pelasin Jääkaappia vastaan. Ekan tiukan pelin vein rankuilla 2-1. Peli oli Jkaapin pienoista hallintaa. Toka olikin jo meikäläisen osalta parempaa lätkää ja mun siirtyessä 3-0 johtoon napsahti vastustajan kasetti. Kiitti pelistä kuitenkin.

EDIT: No livehän se siellä vissiin katkes, sori...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Toka olikin jo meikäläisen osalta parempaa lätkää ja mun siirtyessä 3-0 johtoon napsahti vastustajan kasetti. Kiitti pelistä kuitenkin.

EDIT: No livehän se siellä vissiin katkes, sori...

Heh, kone meni kokonaan tilttiin. Kuten sanoin, niin tätä on viime päivinä tapahtunut useammankin kerran. Ei toki, yhtähyvin olisin voinut vain poistua pelistä, sen verran ottikin pannuun. :) Kiitokset kuitenkin peleistä.
 

Schadowan

Jäsen
Itse pelailin tuossa vissiin 5 matsia, 2 voittoa. Hyökkäys kusee oikein huolella, aivan hirveän näköistä peliä. Tosin kyllä vastustajat hyvin puolustivat. Toinen peli McJokkea vastaan oli sitten aika huvittava tosiaan, kun momentumin avulla sain 3-0 johdon ekassa erässä, vaikka peli olikin tasainen. Rehellisesti voin sanoa, että suurin osa mun voitoista on tullut näiden momentum-putkien ansioista. Yhtäkkiä perus neloskentän Petersenit vetävätkin yläkulmiin, kun yleensä pleksit vain helisevät. JKaappia vastaan oli pelit alkamassa, mutta taisi molempien boxit tiltata. Ehkä se oli merkki, ettei kannata tänään jatkaa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Hyvät matsit tosiaan Schadowania vastaan.

Eka matsi mulle rankuilla 3-2.
Toisesta sitten 4-0 pataan. Tiukka peli. Laukaukset voitin 10-8. Hiphei ja omissa 4 kertaa 8:sta, melkein seuraavas vois peluuttaa Boucheria.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Voi vittu mitä paskaa. Omat onetimerit ynnämuut menee kolme metriä yli, sitten kaveri tulee ja tekee minuutissa kolmesta vedosta kolme. Paska peli.

5-0 riitti mulle, kiitos ja anteeksi.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Marc-Andre vitun Fleury olis tarjolla. Ihan kuka vaan kelpaa, kunhan saa saatana edes yhden vedon kiinni peliä kohden.

Lähtee järki näiden matsien kanssa pikkuhiljaa. Pyöritän erästä toiseen ja vihulainen käy hyökkäämässä kerran: keskeltä läpi ja heittää reboundin miinuskulmasta sisää, tai sitten itse heitän sen omiin. Puuh ja huoh.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Washington Capitals vs Calgary Flames 3-2 rl

Rankkareita on vaan osaa vetää sitten yhtään että varmat pisteet tiedossa sille joka saa minut rankkuihin vietyä :-)

Colorado Avalanche vs Calgary Flames 2-0

Hyvin pyyhkii. heh. Kolme peliä ja kolme tappiota. Kiitokset molemmille kavereille (MetalMac & thego) hyvistä matseista :-)
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Rankkareita on vaan osaa vetää sitten yhtään että varmat pisteet tiedossa sille joka saa minut rankkuihin vietyä :-)

Älä huoli, en minäkään. Ainoa mikä silloin tällöin onnistuu on tuolla Ovetshkinilla kun pistää sivuttais/takaperin luisteluun ja rannarilla yläkulmaan. Yleensä sekin onnistuu ohi vetämään. Hyvä peli kaiken kaikkiaan ja olisit kyllä voiton ansainnut, sen verran olin vastaantulija. Eikä muka tapeltu, mitä häh?

Sitten St Louisia vastaan oli eilen helvetin hyvät matsit, mutta yllättäen EA päättää taas kusta. Ekan pelin vein rankkareilla, mutta liigaan ei tullu mitään tietoa koko pelistä ja näytti edelleen St Louisin kohdalla että games left 2. Toisessa pelissä sit kaverin kolmannen maalin jälkeen jäin kattelemaan ilmakuvia kaukalosta, "waiting for user" tekstillä varustettuna. Pari minuuttia odottelin josko alkais toimimaan: sitten päästäänki aloitukseen johon peli jää nykimään. Ei muuta ku pelistä pihalle ja St Lousille ansaitusti merkittiin 3-0 voitto.

Maalivahtipeli on taas vähän mitä sattuu. St Lousia vastaan ekassa pelissä Theodore veti kaks erää ihan helvetin hyvin, mutta sit kolmannessa erässä piti taas laittaa perseelleen istumaan jokaikisen poikittaisyötön jälkeen. Ei vittu voi käsittää mikä kuningasajatus EA:lla on tällä kertaa ollut.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Laitetaans tänne jos vaikka joku tarttuis syötteihin.

Eli jos jollain tarvetta niin tässä pelaajia jotka ovat kaupan. Laatua olisi tietysti mukava saada takaisin päin myös. Pari ehdotusta tuolla jo laitoinkin.

Myynnissä:
Mike Grier (83)
Jonathan Cheechoo (83)
Ryane Clowe (78)
Rob Blake (85)

Siinäpä noit olis. Muutkin tietysti voivat olla lähdössä esim osana isompaa treidia. Oikeastaan koskemattomia on pelkästään, Boyle, Vlasic, Thornton, Marleau, Setoguchi.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ja taas. Vastustaja teki lyhyessä ajassa kolme ja peli olikin siinä.

Vastustajalle ei sitten minkään näköiset vedot menneet enään tuon jälkeen, kiva peli.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Ja taas. Vastustaja teki lyhyessä ajassa kolme ja peli olikin siinä.

Vastustajalle ei sitten minkään näköiset vedot menneet enään tuon jälkeen, kiva peli.

Perin harvinaista, että onnistuin heti erän alkuun, tai ylipäätään koko ottelussa kolmesti. Yleensä 3.erässä vastustajan mennessä pikaisesti johtoon, katkeaa meikäläiseltä selkäranka, mutta tällä kertaa kävi säkää. Myönnän myös tehneeni yhden vähintäänkin arveluttavan etukulman, jota bugimaaliksikin täällä kutsutaan, mutta onneksi ottelu ei siihen nyt ratkennut. Tarkoituksella en sellaista hakenut, mutta sinnehän se livahti.

Kiitti pelistä anyway!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ottawaa vastaan tuli pelattua kaksi peliä, joista toinen tosin ei jostain syystä tallentunut. Tuon, joka ei talteen jäänyt, niin tietenkin voitin (1-0).. Toisen ottelun hävisin 1-0 jatkoajalla, tasaisia otteluita, kiitos niistä.

EDIT: Jaah, olihan se jäänyt. Aluksi vain näytti, että olisi yksi pelaamatta, vaikka jo tuo toinenkin kerettiin pelaamaan. Hyvä näin.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eikä muka tapeltu, mitä häh?
Heh. No perkele kun ei tuolta Calgarystä oikein löydy kavereita ja ei viitsis uhrata Phaneufia, Regehriä ja Sarichia nyrkkitalkoisiin.

Miten muuten voi muuttaa kokoonpanoja? vai voiko niitä muuttaa? Tarttis nostaa B.Prust ja A.Roy neloskenttään hoiteleen thegon kaltaisia nimimerkkejä ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös