NHL 09 Xbox 360 JA-League (vol. 2)

  • 18 490
  • 272

Fiiu

Jäsen
Onko kiellettyä pelata kaverin kans kahdestaan samallapuolella tätä liigaa? Pelit jatkuu Rangersilla taas kohta.

Muuten ei sinänsä mitään ongelmaa olis mutta käytännössä se antaa kuitenki turhan paljon etua. Saiskohan jossain välissä jonkinlaisen 2 vs 2-liigan pystyyn? Onkohan se edes mahdollista Liven yli?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ny Rangers vs Calgary Flames 3-1

Kiitokset Holkille hyvästä matsista. Olin vähän hukassa koko ottelun ajan ja pelaamattomuus paistoi vähän läpi. Ansaitsit ehdottomasti voiton ja onnittelut siitä :-)
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ny Rangers vs Calgary Flames 3-1

Kiitokset Holkille hyvästä matsista. Olin vähän hukassa koko ottelun ajan ja pelaamattomuus paistoi vähän läpi. Ansaitsit ehdottomasti voiton ja onnittelut siitä :-)

Kiitosket! Nyt varmaan tiedät miksi en Orria halua vaihtaa ;) Hyvää peliä oli kyllä. Nyt on jopa kahden ottelun voittoputki. Jatkan varmaan vielä illemmalla tai yöllä pelejä jos jaksaa.
 

Fiiu

Jäsen
Jymy-yllätys!
BOS-CHI 0-4
Alussa olin aivan hukassa mutta sitten sain juonesta kiinni ja tuurilla tehtailin maaleja. Myllytkin meni vielä 2-1 mulle eli aikalailla voiton puolelle jäi. Hyvää peliä, kiitos!

Ja toinen peli putkeen:
CHI-BOS 3-2
Tässä nappasin pelin alussa ylivoimalla 1-0 johtoon kunnes Boston sitten kiri Savardin maalilla tasoihin. Kolmannen erän lopussa Ryder vei Bostonin 1-2 johtoon ja luulin pelin olevan menetetty kunnes: Havlat on syöttämässä yli nollakulman liukuneelle Toewsille jonka olin kuvitellut olevan jossain maalintekosektorilla niin Fernandez teki ystävänpalveluksen ja imaisi längistä. Tämä siis ajassa 59:29. Sitten todellinen yllätys vielä perään, aloitusvoitto keskialueelta ja Toews rynnii kohti maalia laukoen ranteella. Havlat ajaa paikalle sutimaan reboundin sisään ja peli on 3-2, kellossa 59:33! Uskomatonta.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pittsburgh - Toronto 2-3 rl.

Toronto - Pittsburgh 3-4



Harrrrrrmittava tappio toisessa pelissä.
 

Fiiu

Jäsen
CHI-DET 2-0
Windy Cityssä kulkee! Detroit jäi jyrän alle mutta niillä paikoilla mitä oli, olisi peli voinut kääntyä kummin päin tahansa.

Teki muuten pahaa lyödä vanhaa miestä, onneks ei tarvinnu ku kerran. Seabrook-Chelios -myllyssä vaihdettiin vain yksi isku. ;)
 

Fiiu

Jäsen
Ei tää oo todellista... voittoputki!
CAR-CHI 1-2
Aikamoista hurrikaania oli omassa päässä, laukaukset nimittäin menivät luvuin 24-11 Carolinalle. Jostain kumman syystä kuitenkin sain veivattua ne voittoon vaadittavat maalit. On toki mainittava että tekemäni avausmaali lähinnä kimposi Carolinan pakista maaliin, eli tein pelissä vain varsinaisesti yhden maalin.

Tänään on kyllä ollut kohtalaisen hyvä päivä liigan parissa, olen pärjännyt paremmin kuin uskoinkaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja illan/yön pelit...

DET 1 - 0 NYI RL

Tiukka vääntö Bigredbobia vastaan. Taisi olla meikän eka rankkarivoitto tässä turnauksessa ja kukapa muukaan asialla kuin samettikäsi Chris Chelios.

DET 2 - 1 NSH
DET 3 - 4 NSH

Pari tiukkaa peli Nashvilleä vastaan. Vähän taas imaisi tuo toinen matsi kun pääsin tasoihin mutta piti sitten kuitenkin päästää latesin tekemään 4. maali.

DET 0 - 2 CHI

Ei mennyt mikään sisään ja Fiiu teki paikoista maalit. Oli kyllä hyvä peli ja revanssia odotellessa....

DET 2 - 1 BUF JA
DET 5 - 0 BUF

Eka peli oli tosi tiukka ja ratkesi vasta jatkoajan vikalla minuutilla. Toisessa upposi poikkeuksellisen hyvin ja aika tsägälläkin mutta valitettavasti Jiriltä taisi mennä linjat poikki 3 erässä tai sitten vain paloi käpy.

Kiitokset tasapuolisesti kaikille vastustajille!
 

Fiiu

Jäsen
Ja karavaani kulkee...
CHI-NJ 4-0
Uskomatonta mutta totta, Spiid sai kuokkaan! Vedot vaan uppos hyvin mulla ja taasen Khabibulin venytteli torjuntoja kuin Hasek parhaina päivinään puhumattakaan ystävistään tolpista, jotka auttoivat jo kolmanteen nollapeliin liigassa. Peli ei kuitenkaan epätasainen ollut lukemista huolimatta.

Toinen kohtaaminen aloitettiin, huomattavasti tasaväkisemmin myös maalien muodossa ja jatkoajalle mentiin tilanteessa 1-1 kunnes EA päätti ottaa ohjat käsiinsä ja peli katkesi. Onneksi siitä ei merkattu tulosta jolloin voimme ottaa revanssin ja katsoa kuka oikeasti on kuka. :)

NJ-CHI 2-3 rl
Toinen kohtaaminen ohi ja Chicago jatkaa liitoaan. Mikään ei sinänsä edellisestä, kesken jääneestä kohtaamisesta eroa sillä jatkoajalle mentiin lukemissa 2-2. Rankkareissa kuitenkin Havlat ja Kane varmistivat voiton veivaamalla Brodeurin kahville Khabibulinin pitäessä tiukasti maalinsa puhtaana. Helpolla tämäkään voitto ei tullut, sen verran monta paikka Devilsillä oli. Pelin erikoisuus: 3 av-maalia. Ja "snaipperi" Dustin Byfuglien täräytti kaksi maalia joista ensimmäinen oli vähäsen lahja. Brodeur lähti liikkeelle maaliltaan kiekon kanssa ja Dustinilla oli helppo työ tökätä kiekko maaliin. Toinen sitten olikin alivoimalla läpiajon päätteeksi tehty häkki.

Kiitokset tästäkin otteluparista, mukavaa oli pelata eikä välillä kirosanojakaan säästelty. Ei muuta kuin seuraaviin haasteisiin!

Muokataan vielä sen verran että EA oli eri mieltä lopputuloksesta: liigan tuloksissa näkyy NJ:lle 3-0 voitto. Ei ole kaikki ihan loppuunsa hiottua.
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
maltan tuskin odottaa Fiiun pieksemistä. Tampa bayn joukkue kyllä on suhteellisen köykäinen tai sitten en osaa vaan taklata. Pari kovempaa taklaajaa olisi haussa eikä alottajakaan olisi pahitteeksi. Käytännössä Vinnyä ja Stamkosia luukunottamatta kaikki on kaupan.

Joe Sakic olisi tietysti toivomuslistan kärjessä ja suhteellisen kovan hinnan olisin valmis viimeisestä todellisesta legendasta maksamaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Jos vielä vaan pääsee mukaan voisin ottaa joukkueeksi Atlantan.

EDIT: Atlanta olikin varattu pelaan sittenkin Los Angelesilla. Gamertag:gesser666
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
DET 5 - 0 BUF

Eka peli oli tosi tiukka ja ratkesi vasta jatkoajan vikalla minuutilla. Toisessa upposi poikkeuksellisen hyvin ja aika tsägälläkin mutta valitettavasti Jiriltä taisi mennä linjat poikki 3 erässä tai sitten vain paloi käpy.

Kasetti loppui aivan täysin. Rupes menee niin helppoja maaleja eikä itse saanut mistään sisään niin pistin boksin kiinni ja menin nukkumaan. Ihan ansaittu voitto kyllä.

Sitä vaan vihaa/pelkää häviämistä niin paljon ettei kestä kotelo näitä 0-5 tappioita.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kasetti loppui aivan täysin. Rupes menee niin helppoja maaleja eikä itse saanut mistään sisään niin pistin boksin kiinni ja menin nukkumaan. Ihan ansaittu voitto kyllä.

Sitä vaan vihaa/pelkää häviämistä niin paljon ettei kestä kotelo näitä 0-5 tappioita.

Ei mitään, kyllä siinä rupesi itselläkin jo silmä lumpsuttaa ja menin kanssa koisimaan tuon pelin jälkeen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
NSH 2 - WSH 1
WSH 1 - NSH 0

Helvetin hyvät ja tasaiset matsit oli Nashvillea vastaan. Molemmissa matseissa molemmilla joukkueilla oli hyökkäysalueajat kahdeksan minuutin pintaan joten voidaan puhua jonkinlaisesta taitokiekosta. Ekassa matsissa Chicagosta hankittu Frasier pääsi heti maalin makuun, kiitokset Fiiulle.

Toinen matsi olikin sitten maalivahtien näytöstä ja lopulta Bäckströmin hieno ohjausmaali jäi ottelun ainokaiseksi. Miksei toi Ellis mulla pelannu ikinä näin hyvin?

Tappelut on sitten menny vähintään yhtä hyvin kuin Undertakerin noi Wrestlemaniat. Melkein parikymmentä tappelua takana eikä yhtään tappiota.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
NSH 2 - WSH 1
WSH 1 - NSH 0

Helvetin hyvät ja tasaiset matsit oli Nashvillea vastaan. Molemmissa matseissa molemmilla joukkueilla oli hyökkäysalueajat kahdeksan minuutin pintaan joten voidaan puhua jonkinlaisesta taitokiekosta. Ekassa matsissa Chicagosta hankittu Frasier pääsi heti maalin makuun, kiitokset Fiiulle.

Toinen matsi olikin sitten maalivahtien näytöstä ja lopulta Bäckströmin hieno ohjausmaali jäi ottelun ainokaiseksi. Miksei toi Ellis mulla pelannu ikinä näin hyvin?

Tappelut on sitten menny vähintään yhtä hyvin kuin Undertakerin noi Wrestlemaniat. Melkein parikymmentä tappelua takana eikä yhtään tappiota.

Hyvät ja tasaiset pelit tosiaan oli. Vähän meinasi tympäistä jäädä nollille tuossa toisessa pelissä. Tappeluissa ei ollut kyllä mitään jakoa, vaikka useamman kerran yrittämään pääsin. Muutoinkaan on harvemmin tullut yhtä fyysisesti pelaavaa joukkuetta vastaan pelattua.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Edmonton - Vancouver 1-0 ja.
Vancouver - Edmonton 0-3

Kivoja pelejä molemmat, mutta varsinkin ensimmäinen oli hyvää vääntöä. Toinen ottelu alkoikin omalta osaltani melkoisella taitomaalilla. :) Roloson nappasi kaiken mahdollisen - ja mahdottomankin kiinni.

Kiitokset vastustajalle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Anaheimin miehelle sen verran että en ole Seminiä vaihtamassa mihinkään Morrisoniin ;) Senatilanne on ihan hyvä tällä hetkellä vaikka ruottalaiset onki ihan surkeita aloittajia. Semin sen sijaan on hyökkääjistä pelannu parhaiten jättäen Ovetshkinin täysin varjoonsa.

Molaria voisin edelleen kaupitella. Thedorea taisin tarjotakin parille tiimille joten pitää käydä tarkistamassa onko sieltä hyväksytty kauppoja vielä.
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Varasin tuossa perjantaina Losin ittelleni ja ainakaa silloin se ei ollut varattu, mutta nyt näyttää siltä että se olisi kuitenkin viety. Kuka tunnustaa? :)

Koitin lähettää Matskulle yv:tä mutta valittaa että yv-kansio on täynnä, joten edetään sitten tämän kautta.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Varasin tuossa perjantaina Losin ittelleni ja ainakaa silloin se ei ollut varattu, mutta nyt näyttää siltä että se olisi kuitenkin viety. Kuka tunnustaa? :)

Koitin lähettää Matskulle yv:tä mutta valittaa että yv-kansio on täynnä, joten edetään sitten tämän kautta.

Tunnustan.Luulin että se oli vapaa ,koska ketjun avaus viestissä ei lukenut että se on varattu.Lähetin Matskulle yv:tä ,että potkisit minut liigasta pois.
 

Matsku

Jäsen
Varasin tuossa perjantaina Losin ittelleni ja ainakaa silloin se ei ollut varattu, mutta nyt näyttää siltä että se olisi kuitenkin viety. Kuka tunnustaa? :)

Koitin lähettää Matskulle yv:tä mutta valittaa että yv-kansio on täynnä, joten edetään sitten tämän kautta.
Juu, nimimerkki BrendanShanahan laittoi mulle privaa ja pyysi poistamaan liigasta, koska oli vienyt sun varaaman jengin. Nyt on LA Kings vapaa, joten senkus meet valitsemaan!

Kiitti Brendanille rehtiydestä.

EDIT: Ohoh, oli sivu päivittämättä ja Brendan kerkesikin jo selventämään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - Carolina 4-1
Carolina - Philadephia (ottelu oli 1-0 kolmannen erän viime hetkillä, ja sitten tilttasi, ja mulle merkattiin 0-3 voitto.. )

Philadelphia - LA Kings 2-0

Montreal - Philadelphia 3-0

Carolinaa vastaan siis pari peliä, joista ekasta helpohko voitto, ja toisessa sitten Vimpelillä ilmeisesti tilttasi, ja mulle merkattiin voitto 1-0 tappioasemasta huolimatta.

Kingisä vastaan olin lievästi hallitsevampi, ja 2-0 voitto siis kotiin.

Montrealia vastaan ei sujunut mikään, eikä siitä mailannostamisviidakosta vaan päässyt läpi millään. Oikeutettu voitto Montrealiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös