NHL 07

  • 91 662
  • 413

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Bedrock kirjoitti:
Kumpaa peliä (NHL2K7 vai NHL07) suosittelette ennakoiden ja arvosteluiden perusteella PS2:lle? Perustelut olisivat myös tervetulleita.

Pelit-lehden arvostelun perusteella NHL 07 on nykysukupolven koneilla samaa paskaa kuin ennenkin. Tekoälyy huijaa armottomasti, varmoja maalikikkoja useita, ja slidereilla ei ole mitään vaikutusta.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Master Chief kirjoitti:
Pelit-lehden arvostelun perusteella NHL 07 on nykysukupolven koneilla samaa paskaa kuin ennenkin. Tekoälyy huijaa armottomasti, varmoja maalikikkoja useita, ja slidereilla ei ole mitään vaikutusta.

Niin, jos olen ymmärtänyt oikein niin Pelit-lehden arvostelu on tehty juuri tuolla vanhalla xboxilla ja saanut sen mukaiset pisteetkin. 360:n versio on ihan eri peli ja sitä on nyt hehkutettu maasta taivaaseen.

Eli jos et omista xbox360:a niin tämä 07 versio on aivan turha ostos! 07 on vain päivitys 06:sta ja siis samat vanhat paskat edelleen mukana. Ensi vuonna pitäisi tämä uusi versio sitten ilmestyä myös muille alustoille, myös PC:lle.
 

Bedrock

Jäsen
PeZu kirjoitti:
Niin, jos olen ymmärtänyt oikein niin Pelit-lehden arvostelu on tehty juuri tuolla vanhalla xboxilla ja saanut sen mukaiset pisteetkin. 360:n versio on ihan eri peli ja sitä on nyt hehkutettu maasta taivaaseen.

Eli jos et omista xbox360:a niin tämä 07 versio on aivan turha ostos! 07 on vain päivitys 06:sta ja siis samat vanhat paskat edelleen mukana. Ensi vuonna pitäisi tämä uusi versio sitten ilmestyä myös muille alustoille, myös PC:lle.
Kiitos näistä tiedoista. Eli koska omistan toistaiseksi ainoastaan PS2:sen taitaa olla viisainta hankkia tuo NHL2K7.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Niin no joka vuosihan EA:n peliä mainostetaan NEXTGENERATIOOOON pelinä joka onkin sitten täysi susi. 2k sarja on ollut parempi jo vuosia, varsinkin peliälyltään joka on ehkä se tärkein asia. EA:n pelit sisältävät aina ne varmat maalikikat ja maalivahtibugit ja muutkin peliälyn rajoitteet. Lisäksi valikot ovat olleet täyttä paskaa vuoden 2002 (täydelliset valikot pelin jälkeen), ainut vahvuus onkin ollut parempi grafiikka.
 

JM81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Moi, kannattaa tutustua Snaipperi #16 Xbox360:n demoon ennen kuin tyrmää täysin tulevan NHl07:n. Xbox360:n version on tehnyt aivan eri tiimi kuin muille alustoille julkaistavien versioiden tiimi ja jäli en kyllä sen näköistä.
Maalivahtien mallinnus on tehty todella loistavasti ja demoa jo useamman päivän pelanneena sanon että varmat maalikikat on todellakin historiaa. Maalivahtien epäiliöille vinkki :http://www.youtube.com/watch?v=a1JRpcm0xV4

Ja vielä kerran, vain Xbox360-versio on NEXTGENERATIO. Älkää sekoittako muiden alustojen teköälyongelmia ym.ym. bugeja
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Peli on ilmestynyt torrentteihin, joten eiköhän sitä ala olemaan kohta kaupan hyllyilläkin. (torrenttiosoitteet saa jokainen haluava etsiä itse)

ps.Ahaa, ilmestymispäivä siis ainakin täällä 21.09.2006.
Lähde
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
stiflat kirjoitti:
Peli on ilmestynyt torrentteihin, joten eiköhän sitä ala olemaan kohta kaupan hyllyilläkin. (torrenttiosoitteet saa jokainen haluava etsiä itse)

Enempää noista torrenteista tietämättä, niin mille alustalle tuo on ilmestynyt? XBOX360/PC/vai mikä?
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tiltissä oli eilen molemmat versiot arvosteluissa. Xbox360 sai kehuja grafiikasta ja kuulemma tatti-ohjauskin toimii kivasti. Sinänsä kuitenkin suorastaan traagista, että ennen arvostelua haastattelussa kaveri kertoo että tärkeimmät muutoskohteet ovat olleet maalivahtipeli&pelaajien tekoäly. Sitten arvostelussa juuri nämä ovat ne ongelmaisimmat kohdat. Eli tuntuu että lisää karkkia, vaan ei sisältöä. Jälleen kerran.
 

Jäsen Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kuhmon Kiva HT
PC versiota tuossa eilen illalla tuli kokeiltua ja onhan se vähän tekemällä tehty.
Viime vuoden versio muutamilla muutoksilla.
Menut kokeneet graafisen päivityksen ja sinne on taas jäänyt muutama mukava bugi.
Itse pelissä maalit tuli laukomalla/ripareista ja tietokone ei sortunut "huijaamaan" maaleissan.
One-timerit ei tuntunut onnistuvan samalla keinon kuin viime vuoden versiossa, mikä on hyvä.
Samoilla fysiikka mallinnuksilla mennään ja sen kyllä huomaa. Mokke esim. tekee noita ihme hyppyjä edelleenin.
Pelitilanteiden ääniä muuteltu hieman, ehken parempaan suuntaan.
Selostus taisi olla sama vanha.

Ei kuulosta kummoiselta mutta väittäisin näin lyhyen testin jälkeen että parempi tämä on kuin 06:nen.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Bedrock kirjoitti:
Kiitos näistä tiedoista. Eli koska omistan toistaiseksi ainoastaan PS2:sen taitaa olla viisainta hankkia tuo NHL2K7.

En suosittele. 2k6 oli niin pöyristyttävän huono etten itse kyseisen pelisarjan peliä osta ihan heti.
 

Untouchable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Florida Panthers, Chelsea
Nuo pelaajien naamat näyttävät muuten huonommilta koskaan, ainakin tuossa Xbox360-versiossa. Todella tönkön näköisiä, ei olisi uskonut että tällä saralla mennään väärään suuntaan. Kasvojen muodotkin muistuttavat jotain muuta kuin ihmistä. Kumminkohan päin tekisi, odottaisi 2k7, vai hakisi nhl07 ja myisi sitten pois sen, kun 2k7 lopulta ilmestyy? Onko kenelläkään vieläkään mahdollisimman varmaa julkaisupäivää 2k7 osalta?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeilin NHL07:aa tänään PSP:lle ja voin sanoa, että toimi yllättävänkin hyvin. Pelattavuus on kohdallaan ja sulavaa ja kamera pysyy hyvin tilanteen tasalla. Syötötkin lähtee sinne minne pitääkin. Verrattuna moneen vanhempaan versioon, tämä tuntui pitkästä aikaa hienolta. PSP:lla ei tietysti graafiselta annilta voi liikaa odotella, mutta se oli selkeää ja jopa komeaa ja riittävästi yksityiskohtia. Kasvot aika puustaveistetty, mutta se on loppupelissä sivuseikka, kun pelattavuus toimii.

Tiedä sitten minkälainen muilla versioilla, mutta tämän perusteella voisi riittää kiinnostusta PS2:n versioonkin. PSP jos löytyisi itseltäni, niin tämä olisi aika ehdoton peli, sujuisi matkat mukavasti.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onkos vielä PC:n versiossa se luistelufysiikkajuttubugi eli pienet äijät ovat nopeampia ja ketterämpiä kuin isot ukot?
 

Tep

Jäsen
Jäsen Pee kirjoitti:
Itse pelissä maalit tuli laukomalla/ripareista ja tietokone ei sortunut "huijaamaan" maaleissan.
One-timerit ei tuntunut onnistuvan samalla keinon kuin viime vuoden versiossa, mikä on hyvä.

Mitä, hienoa! On siellä ilmeisesti jotain osattu tehdä oikeinkin. Hyvä juttu jos näin todellakin on, tuo koneen huijaaminen oli viimeinen niitti omalla kohdallani viime vuoden version kanssa jonka jälkeen ko. tekele lensi roskiin.

Turder, kaikella todennäköisyydellä on. Muistaakseni luin jostakin että pienikokoiset pelaajat olisivat ylivoimaisen nopeita kaikkiin muihin pelaajiin verrattuna, mutta tiedä häntä.
 

Jäsen Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kuhmon Kiva HT
Kyllä ne nuo pikkujannut melko ylivoimaisilta tuntui.
Ei ehken niin räikeästi kuin 06 versessä.
Mitä nyt Avery paukutti hattutempun ihan tuosta vaan.
Kait se on vaan niin hemmetin kova jätkä pelaan. :)

Toisaalta taas tuntui että vedot menee vähän liiankin helposti sisään vaikka tarkkuus slaideri on minimissään ja vaikeustaso vaikeimmalla.

Olen pelannut alle 10 peliä joten eiköhän tuolta vielä löydy ne hermoja raastavat "ominaisuudet"
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Peliä tuli kokeiltua, mutta harmittavasti ilmeisesti logitechin padin takia osoitin "vaeltaa" valikoissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kukaan ei auta mua. Kysyn vielä kerran, kannattaako ostaa suoraan 07, vai 06 ja etsiä uudet rosterit netistä. Ominaisuuksilla ei niin väliä, kunhan saisi päivitetyt joukkueet jostain valmiina. Tehdäänkö niitä edes vanhemmille versioille, häh?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
sampio kirjoitti:
Kukaan ei auta mua. Kysyn vielä kerran, kannattaako ostaa suoraan 07, vai 06 ja etsiä uudet rosterit netistä. Ominaisuuksilla ei niin väliä, kunhan saisi päivitetyt joukkueet jostain valmiina. Tehdäänkö niitä edes vanhemmille versioille, häh?
Ite pelailen nhl 2004:sta ja siihen löytyy ainakin uusia rostereita netistä, esim http://www.arenacenter.net/cms/ tarjoaa päivitettyjä rostereita.

Taitaa taas kerran EA Sports tarjota sellaista shittiä ettei tarvitse edes uutta tuotantoa päin katsoa. Järkyttävää ettei noilla resursseilla saada kunnon peliä aikaiseksi. Ja olen pelannut tätä uusinta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiitos. Enpä siis osta uutta versiota, kun jonkun vanhan saa parilla eurolla.

edit. Ei tullut mieleeni itse käyttää googlea. Niin.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
eagle kirjoitti:
Tiltissä oli eilen molemmat versiot arvosteluissa.
Tulikin mieleeni kun sen Tiltin katsoin, että siinä ei tehty mitenkään selväksi että ilmeisesti tämä 360:n "nextgeneration"-versio on aivan eri peli. Vähän vain kehuttiin uusia ominaisuuksia, mutta ei muuta.
Sama koskee tietyllä tapaa Pelit-lehteäkin. Tosin siinä oli jätetty tuossa "muille alustoille"-kohdasta 360 muistaakseni pois. Joten ehkä sille tulee ihan eri arvostelu...

Jos nyt tosiaan tämä 360-version siis niin erilainen ja aivan uudelle pohjalle rakennettu on, mitä olen saanut käsityksen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei voi muuta sanoa, kuin että säälittävää EA-Sports. Uusin NHL on jotain ihan järkyttävää paskaa, kaikki oleellinen selitettykin jo täällä. Testattu siis on.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
lake79 kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa, kuin että säälittävää EA-Sports. Uusin NHL on jotain ihan järkyttävää paskaa, kaikki oleellinen selitettykin jo täällä. Testattu siis on.

Onneksi tämä on vain sinun mielipiteesi.

Itse pidän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös