Tuo 49€ taitaa olla vain DAZN-tilaus, joka ei sisällä Game Passia. Brasilian hinta olisi sopiva, mutta jos sitä ei saa VPN:llä kikkailtua niin itselle taitaa riittää YouTube-koosteet ja otan Game Passin vasta Cyber Mondayn alesta playoffeja varten.Mobiilisovelluksella tarjoaa tällä hetkellä hinnaksi 49€ ja selaimessa 250€. Tässä lienee taustalla nuo aiemmat kikkailut VPN:n kanssa. Nyt mietityttää pitäisikö tuohon hintaan ottaa vuosi vaikka vielä on elokuuhun asti nykyistä tilausta voimassa.
Tämän twiitin perusteella ainakin Euroopan reissuilla tehdyille tilauksille tulee päivittymään oikea eli vanha hinta.
Itsellä on Brasilian tilaus ja niissä myös Twitterissä näkyy olleen ongelmaa kirjautumisessa. Taidan odotella vielä lisätietoja ennen kuin itse lähden edes yrittämään. Erityisesti kiinnostaa toimiiko ja millä hinnalla jos rekisteröinnin yhteydessä käyttää VPN:n päällä? Brasilia on sikäli ärsyttävä kohde, että ei löydy Freedomen listalta eli joutuisi taas ottamaan hetkeksi jonkin toisen VPN:n.
Mulla ainakin ois pystynyt poistamaan Game Pass apin kautta, iLuurissa. Jäin vielä odottelemaan, josko toi mun Kroatian tilaus heräisi henkiin. Onhan tässä kuukausi aikaa.Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
Kysyin asiasta Gamepassin supportista ja ohjasivat "ongelman" kanssa geneerisellä maililla Daznin supporttiin&faqiin.Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
Elokuun puolella tuon sitten näkee kun palvelu siirtyy lopullisesti Daznille.Ymmärtääkseni EU-direktiivin pitäisi taata sen, että EU-alueella ei saisi geoblokata lähetyksiä. Ylellä tosin on vaatimus siitä, että pitää tunnistautua vahvasti ja kotipaikka olla Suomessa. Saa nähdä kuinka käy, mutta ainakin itsellä Romanian tilaus toimii vielä ihan ilman VPN:ää.
Löysin tuolta DAZNnin sivuilta oikean paikan ja pääsin peruuttamaan tilauksen, kun uutena hintana oli 250€. Tarviiko tuon lisäksi siis vielä erikseen tilata tuo DAZN, jos sen päätyisi myöhemmin ottamaan?
Palaan tähän kun pääsen takaisin koneen ääreen, mobiilissa heittää suoraan tuonne Appin puolelle, missä ei asetuksiin pääse käsiksi.Vinkkaapa mullekin missä tää oikea paikka on? En toki tiedä toimiiko, kun on tuota erroria heitellyt lähinnä viime ajat.
Tänne tarttis kans apuja. Herjaa asetuksiin mennessä että something went wrong eikä pääse ottamaan tuota auto renewalia pois. Olin viime vuonna Brasiliassa, kun otin tilauksen.Palaan tähän kun pääsen takaisin koneen ääreen, mobiilissa heittää suoraan tuonne Appin puolelle, missä ei asetuksiin pääse käsiksi.
Sama juttu minulla. Koitin sitä verifyitä ihan vain saadakseni jotain eloa tiliini mutta eihän sieltä mitään viestiä ole tullut. Edelleenkään en pääse tilitietoihini vaan error-viestiä pukkaa. En muuten yllättyisi yhtään jos tämä fiksataan sopivasti 1.8. jälkeen kun tililtä on jo velotettu tuo 250 euroa. On kyllä uskomattoman ala-arvoista toimintaa NFL:n kaltaiselta miljardibisnekseltä jättää maksavat asiakkaat käytännössä täysin heitteille tällaisella epäonnistuneella siirrolla vialliseen palveluun.GP/ DAZN ongelma: olen nyt kolme viikkoa, säännöllisin ajoin, yrittänyt vahvistaa s-postiani eli Verify my mail. En kertaakaan ole saanut vastauspostia, onko kukaan muu?
Tilauksen olen saanut peruttua, toivottavasti laskua ei tule.
Ja ilmeisesti siellä on nyt vain yksi tilausmahdollisuus eli koko kaus. EI siis enää esim RedZonea.