NFL season 2023

  • 114 900
  • 761

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näköjään oma tilaus uusiutuisi elokuun alusta hintaan 250,-. Kuitenkin täällä ilmoitetaan alle 200,- hintoja koko kaudesta eri puolelle Eurooppaa, ei kuitenkaan Suomeen. Täytynee varmuuden vuoksi perua tilaus ajoissa ja katsoa, mihin hinta asettuu.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Mobiilisovelluksella tarjoaa tällä hetkellä hinnaksi 49€ ja selaimessa 250€. Tässä lienee taustalla nuo aiemmat kikkailut VPN:n kanssa. Nyt mietityttää pitäisikö tuohon hintaan ottaa vuosi vaikka vielä on elokuuhun asti nykyistä tilausta voimassa.
 

arkh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mobiilisovelluksella tarjoaa tällä hetkellä hinnaksi 49€ ja selaimessa 250€. Tässä lienee taustalla nuo aiemmat kikkailut VPN:n kanssa. Nyt mietityttää pitäisikö tuohon hintaan ottaa vuosi vaikka vielä on elokuuhun asti nykyistä tilausta voimassa.
Tuo 49€ taitaa olla vain DAZN-tilaus, joka ei sisällä Game Passia. Brasilian hinta olisi sopiva, mutta jos sitä ei saa VPN:llä kikkailtua niin itselle taitaa riittää YouTube-koosteet ja otan Game Passin vasta Cyber Mondayn alesta playoffeja varten.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mistä tuon auto-renewin saa pois tuolta gamepassista?
Ei meinaan päästä enää sisään Dazn:n appiin kun tilaus brasseista. Pakkohan tuo on peruuttaa ja odotella miten tilanne kehittyy.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Tämän twiitin perusteella ainakin Euroopan reissuilla tehdyille tilauksille tulee päivittymään oikea eli vanha hinta.





Itsellä on Brasilian tilaus ja niissä myös Twitterissä näkyy olleen ongelmaa kirjautumisessa. Taidan odotella vielä lisätietoja ennen kuin itse lähden edes yrittämään. Erityisesti kiinnostaa toimiiko ja millä hinnalla jos rekisteröinnin yhteydessä käyttää VPN:n päällä? Brasilia on sikäli ärsyttävä kohde, että ei löydy Freedomen listalta eli joutuisi taas ottamaan hetkeksi jonkin toisen VPN:n.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tämän twiitin perusteella ainakin Euroopan reissuilla tehdyille tilauksille tulee päivittymään oikea eli vanha hinta.





Itsellä on Brasilian tilaus ja niissä myös Twitterissä näkyy olleen ongelmaa kirjautumisessa. Taidan odotella vielä lisätietoja ennen kuin itse lähden edes yrittämään. Erityisesti kiinnostaa toimiiko ja millä hinnalla jos rekisteröinnin yhteydessä käyttää VPN:n päällä? Brasilia on sikäli ärsyttävä kohde, että ei löydy Freedomen listalta eli joutuisi taas ottamaan hetkeksi jonkin toisen VPN:n.

itsellä unohtui tuo auto-renew täppä päälle brassitilauksessa ja tilille ei pääse VPN (expressvpn) päällä eikä myöskään ilman kun herjaa silloin lokaatiota. Melkoinen looppi.
Löin sitten tilauksen poikki Paypalin kautta jotta ei mene veloitusta.
Mitä luin Daznin VPN-blokeista niin voipi olla että ei gamepass toimi enää tulevalla kaudella samanlailla kuin ennen.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ymmärtääkseni EU-direktiivin pitäisi taata sen, että EU-alueella ei saisi geoblokata lähetyksiä. Ylellä tosin on vaatimus siitä, että pitää tunnistautua vahvasti ja kotipaikka olla Suomessa. Saa nähdä kuinka käy, mutta ainakin itsellä Romanian tilaus toimii vielä ihan ilman VPN:ää.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
Mulla ainakin ois pystynyt poistamaan Game Pass apin kautta, iLuurissa. Jäin vielä odottelemaan, josko toi mun Kroatian tilaus heräisi henkiin. Onhan tässä kuukausi aikaa.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
Kysyin asiasta Gamepassin supportista ja ohjasivat "ongelman" kanssa geneerisellä maililla Daznin supporttiin&faqiin.
Itse en Dazn:n tilille pääse brassitilauksella kun ovat blokanneet VPN:n ja ilman sitä ei anna kirjautua.
Kai tuon chatin saisi jollain tavalla kiinni mutta sielläkin botti haluaa että kirjaudut mikä ei tosiaan onnistu.
Varmaan onnistuisi jos valitat botille että et pääse tilillesi, niin ehkä itse teen lähempänä varmuuden vuoksi.
Itse katkaisin automaattisen maksun paypalin kautta ettei ainakaan veloitus onnistu.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ymmärtääkseni EU-direktiivin pitäisi taata sen, että EU-alueella ei saisi geoblokata lähetyksiä. Ylellä tosin on vaatimus siitä, että pitää tunnistautua vahvasti ja kotipaikka olla Suomessa. Saa nähdä kuinka käy, mutta ainakin itsellä Romanian tilaus toimii vielä ihan ilman VPN:ää.
Elokuun puolella tuon sitten näkee kun palvelu siirtyy lopullisesti Daznille.
Pitää tutkailla miten sen jälkeen toimii.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on tuon DAZN:n kanssa sellainen ongelma, etten pääse tilitietoihini käsiksi. Onnistuin kyllä luomaan DAZN-tilin ohjeiden mukaisesti, mutta kun koittaa mennä "My Account"-sivulle niin pukkaa seuraavanlaista viestiä:

Something went wrong
Try refreshing the page, restarting your app or signing in again.
Error code: 02-000-500

Sitten kun painaa OK ja klikkaa "DAZN subscription" niin sanoo seuraavaa:

We're sorry, we're unable to load your plan details right now due to a technical issue. We're working on a fix right away.
If you need help now, chat with us here. Otherwise, please try again later.

Onko muilla samoja ongelmia? Onhan se nyt käsittämätöntä, ettei pääse muuttamaan tilaustaan kun samaan aikaan tulee sähköpostiin viestiä että seuraava velotus tililtä on 1.8.2023. Näistä kun ei tiedä, että onko oikeasti jotain fixiä luvassa vai onko tuo joku vakiovastaus kaikkiin ongelmiin.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Olin tänään chatin kautta yhteydessä noiden aspaan. Minulla on siis Brasilian tilaus enkä pääse edes kirjautumaan tilille, koska väärä maa. Kysyin tietysti miten pääsen kirjautumaan ja onhan hinta varmasti sama kuin viime vuonna. Sain seuraavan vastauksen:

AGENT (DAZN Leona): We are aware that some users are experiencing this issue and we aim to have a resolution in place as quickly as possible.
AGENT (DAZN Leona): I have escalated the case and it should be resolved soon, and you will be able to access your account.
AGENT (DAZN Leona): No need to do anything to keep the old price, it will auto renew with the same plan that you had previously and the same amount.
-------

Täytyy vielä myöhemmin varmistaa voiko pelejä katsella tilausmaan ulkopuolella. DAZN:n sivuilla oleva teksti antaisi ymmärtää, että ainakaan EU:n ulkopuolelta oleva tilaus ei toimisi.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Löysin tuolta DAZNnin sivuilta oikean paikan ja pääsin peruuttamaan tilauksen, kun uutena hintana oli 250€. Tarviiko tuon lisäksi siis vielä erikseen tilata tuo DAZN, jos sen päätyisi myöhemmin ottamaan?
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Itse onnistuin peruuttamaan tulevan veloituksen siitä Game Passilta tulleen sähköpostin linkistä. Ajattelin katsella cmoresta ainakin alkukauden. Näkeepähän liigaa samalla. Katsellaan sitten jos tulee hyviä tarjouksia parin viikon jälkeen.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Löysin tuolta DAZNnin sivuilta oikean paikan ja pääsin peruuttamaan tilauksen, kun uutena hintana oli 250€. Tarviiko tuon lisäksi siis vielä erikseen tilata tuo DAZN, jos sen päätyisi myöhemmin ottamaan?

Vinkkaapa mullekin missä tää oikea paikka on? En toki tiedä toimiiko, kun on tuota erroria heitellyt lähinnä viime ajat.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Vinkkaapa mullekin missä tää oikea paikka on? En toki tiedä toimiiko, kun on tuota erroria heitellyt lähinnä viime ajat.
Palaan tähän kun pääsen takaisin koneen ääreen, mobiilissa heittää suoraan tuonne Appin puolelle, missä ei asetuksiin pääse käsiksi.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Palaan tähän kun pääsen takaisin koneen ääreen, mobiilissa heittää suoraan tuonne Appin puolelle, missä ei asetuksiin pääse käsiksi.
Tänne tarttis kans apuja. Herjaa asetuksiin mennessä että something went wrong eikä pääse ottamaan tuota auto renewalia pois. Olin viime vuonna Brasiliassa, kun otin tilauksen.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Itse pääsisin ainakin vielä tekemään muutoksen vanhan game passin puolella, mutta ajattelin seurata tilannetta vielä hetken, josko tuo Kroatian tilaus lähtisi vielä toimimaan, koska EU
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Tuosta Dazn:n etusivulta oikeasta yläkulmasta Menu -> My account -> DAZN Subscription -> More on DAZN:n alta löytyy NFL Game Pass. Siitä aukeavalta sivulta sain itse tilauksen peruttua.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itselläni olisi yksi ylimääräinen lippu Wembleylle Jaguars- Falcons otteluun 1.10. Ihan hyviltä paikoilta tämä. Ostohinnalla 93e olisin valmis myymään tämän. Mikäli ostoinnokkuutta löytyy, niin yv:llä voidaan jatkaa keskusteluja.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
GP/ DAZN ongelma: olen nyt kolme viikkoa, säännöllisin ajoin, yrittänyt vahvistaa s-postiani eli Verify my mail. En kertaakaan ole saanut vastauspostia, onko kukaan muu?
Tilauksen olen saanut peruttua, toivottavasti laskua ei tule.
Ja ilmeisesti siellä on nyt vain yksi tilausmahdollisuus eli koko kaus. EI siis enää esim RedZonea.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
GP/ DAZN ongelma: olen nyt kolme viikkoa, säännöllisin ajoin, yrittänyt vahvistaa s-postiani eli Verify my mail. En kertaakaan ole saanut vastauspostia, onko kukaan muu?
Tilauksen olen saanut peruttua, toivottavasti laskua ei tule.
Ja ilmeisesti siellä on nyt vain yksi tilausmahdollisuus eli koko kaus. EI siis enää esim RedZonea.
Sama juttu minulla. Koitin sitä verifyitä ihan vain saadakseni jotain eloa tiliini mutta eihän sieltä mitään viestiä ole tullut. Edelleenkään en pääse tilitietoihini vaan error-viestiä pukkaa. En muuten yllättyisi yhtään jos tämä fiksataan sopivasti 1.8. jälkeen kun tililtä on jo velotettu tuo 250 euroa. On kyllä uskomattoman ala-arvoista toimintaa NFL:n kaltaiselta miljardibisnekseltä jättää maksavat asiakkaat käytännössä täysin heitteille tällaisella epäonnistuneella siirrolla vialliseen palveluun.
 

Schadowan

Jäsen
Itsellä oli brassitilaus viime kaudella, ja nyt näytti 250e uusimista 1.8.2023. Eli peruin sen ja pitää miettiä, mitä tekisi. Kaikki vinkit otetaan vastaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös