NFL season 2022

  • 144 641
  • 1 102

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos löytyy innostusta niin vaahteraliigaa pyörii juuri tällä hetkellä.. ihan hyvää viihdettä
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Löytyisikö täältä joku, joka olisi kiinnostunut jollain porukalla lähtemään Saints-Vikings Lontoon peliin syksyllä? Meidän viiden hengen porukka haluaisi päästä Packerssin peliin ja mahdollisesti voisi jakaa season ticketit, jolloin saisi liput aikaisemmin.
Meidän porukka ei halunnut riskeerata lippujen saamista heinäkuulle Packerssin peliin, joten tuli ostettua Season Ticketit. Jos palstalta löytyy lähtiöitä Vikings-Saints peliin, niin meiltä löytyisi viisi lippua siihen peliin.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Meidän porukka ei halunnut riskeerata lippujen saamista heinäkuulle Packerssin peliin, joten tuli ostettua Season Ticketit. Jos palstalta löytyy lähtiöitä Vikings-Saints peliin, niin meiltä löytyisi viisi lippua siihen peliin.
Kiinnostusta on, porukan koko vielä auki. Palaan sinulle pikapuoliin, josko liput olisivat vielä jäljellä. Olisiko mahdollista lunastaa vain osa, jos toteutuu?
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Kiinnostusta on, porukan koko vielä auki. Palaan sinulle pikapuoliin, josko liput olisivat vielä jäljellä. Olisiko mahdollista lunastaa vain osa, jos toteutuu?
Mahdollista on, mutta katsotaan tapauskohtaisesti. Esim. yhtä lippua voi olla haastava myydä.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosiaan ei taida vieläkään olla tietoa NFL:n tv-näkyvyydestä Suomessa ensi kaudella? Itse olen tykännyt Viaplayn paketista ja olisi sääli jos tuo tarjonta loppuu tai siirtyy toiselle maksukanavalle. Ilmeisesti tuo Game Pass kuitenkin toimii Suomessa ilman ongelmia?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tosiaan ei taida vieläkään olla tietoa NFL:n tv-näkyvyydestä Suomessa ensi kaudella? Itse olen tykännyt Viaplayn paketista ja olisi sääli jos tuo tarjonta loppuu tai siirtyy toiselle maksukanavalle. Ilmeisesti tuo Game Pass kuitenkin toimii Suomessa ilman ongelmia?
Itse irtisanoin kanavapakettini äskettäin ja nyt odottelen lähinnä tietoa siitä kuka näyttää NFL pelit. Tuon mukaan kanavat sitten. Liiga passi tottakai myös mukaan. Toivottavasti Mika Laurila jatkaa selostamista, mille kanavalle pelit sitten päätyvätkin!
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Olen tainnut liigapassista todeta jo aiemmin, että mikäli treenipelit ei nappaa ja pari kierrosta malttaa jättää katsomatta, hinta putoaa joskus neljännen (?) kierroksen jälkeen puolella. Näin ainakin muistelen ja tänä syksynä aion myös odottaa.
 

iluktov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, 49ers
Huomenna tulee Munchenin Seahawks vs Buccaneers - matsin liput myyntiin suomen aikaa kello 11.00, hereillä siis halukkaat. Neljää lippua pitäs lähtä itse metsästämään, vaikea vain päättää minkä katin liput ekana tähtäimeen.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Huomenna tulee Munchenin Seahawks vs Buccaneers - matsin liput myyntiin suomen aikaa kello 11.00, hereillä siis halukkaat. Neljää lippua pitäs lähtä itse metsästämään, vaikea vain päättää minkä katin liput ekana tähtäimeen.

Kannattaa huomioda että lippujonoon pääsee jo 10:30.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Huomenna tulee Munchenin Seahawks vs Buccaneers - matsin liput myyntiin suomen aikaa kello 11.00, hereillä siis halukkaat. Neljää lippua pitäs lähtä itse metsästämään, vaikea vain päättää minkä katin liput ekana tähtäimeen.

Mitenkä kävi? Täällä yritettiin kolmen henkilön voimin ja kaikki oltiin 20 sekunnin sisällä "jonossa" 10:30 ja ei mitään toivoa lippujen saannista.
 

iluktov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, 49ers
Jepjep ei tosiaa ollu täälläkään lähellä, kolmella koneella aloitettiin ja aloitus vuoronumerot oli 218000, 610000 ja 620000 ehh. Kyllä korpeaa. 218000 katsottiin loppuun ja jotain 157000 kohdilla sold out.

Edit. Oltiin myös heti tossa 10.30 aikoihin jonotusaulassa.

Kiitos vinkistä Tpip vaikka pelkkä luu jäikin käteen.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Kyler sai oikein mukavat rahat..
Taattua rahaa tosin vain 160milliä.. olisi uskonut Watsonin sopimuksen jälkeen jokainen QB haluaa taattuna vähintään sen 200milliä
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ohhoh! Onnea Aliselle! Käsittämätöntä, että joku suomalainen voi päästä Alabamaan pelaamaan jefua.
Aivan uskomaton homma.. pitää alkaa jatkossa katsomaan noita Alabaman otteluita
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tässä kun nyt on pöhinää Alisen ympärillä, enkä itse osaa näistä yliopistokuvioista, enkä pelaajan potentiaalista kertoa mitään, niin voisiko joku hieman vähemmän seuranneellekin kertoa onko nfl ura kuinka todennäköinen hänelle?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tässä kun nyt on pöhinää Alisen ympärillä, enkä itse osaa näistä yliopistokuvioista, enkä pelaajan potentiaalista kertoa mitään, niin voisiko joku hieman vähemmän seuranneellekin kertoa onko nfl ura kuinka todennäköinen hänelle?
Aina voi tulla loukkaantumisia jotka katkaisevat uran taikka kehityksen..Mutta en pidä minään ihmeenä jos mies menee Draftissa 1-2kierroksella.
Kyseessä 4tähden rekry. Se että Nick Saban ja Alabama osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan kertoo että jotain olet tehnyt jo urallasi oikein. Tämä on oikeasti erittäin iso uutinen joka ei saa Suomessa niin paljoa hypeä kuin oikein ansaitsee..
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aina voi tulla loukkaantumisia jotka katkaisevat uran taikka kehityksen..Mutta en pidä minään ihmeenä jos mies menee Draftissa 1-2kierroksella.
Näillä kierroksilla puhutaan todellisesta talentista ja sopimus johonkin seuraan selviö?

Aiempiin vuosiin verrattuna koko kesän ajan olen kuunnellut miltei kaikki Around NFL podit. Melko paljon kuunnellut myös pick six podia kanssa. Around NFL juontajat ovat kyllä todella miellyttäviä kuunnella ja tykkään tosi kovin, vaikken aina tunnista pelaajia, saatikka muita henkilöitä, joista keskustelevat. Pick six sitten ollut lähinnä kuuntelussa, kun ei ole ollut muitakaan podeja tarjolla, joita yleensä kuuntelen. Saa suositella omia jenkkiläisiä suosikkejaan minulle kanssa, niin otetaan testiin.

Tailgatea toki tässä odotellaan kanssa. Ja erityisesti sitä mikä kanava saa oikeudet Suomeen.
 

Rocco

Jäsen
Tässä kun nyt on pöhinää Alisen ympärillä, enkä itse osaa näistä yliopistokuvioista, enkä pelaajan potentiaalista kertoa mitään, niin voisiko joku hieman vähemmän seuranneellekin kertoa onko nfl ura kuinka todennäköinen hänelle?
Hänellä on vielä yksi vuosi lukiota, minkä jälkeen sääntöjen mukaan oltava kolme vuotta eroa lukiosta, että voidaan varata. Eli paljon on jenkkifutista vielä edessä ennen draftia. Alabama on kova koulu jalostamaan laadukkaita pelaajia NFL:ään, mutta ei se ole vielä mikään takuu että sieltä NFL:ään pääsee. Ensimmäinen todella iso asia on saada aloittavan pelaajan paikka Alabamasta, ja sekin on jättimäinen kynnys. Se ei varmasti tapahdu ensimmäisellä kaudella, ei ehkä toisellakaan, mutta kolmannella se on oltava jo tehtynä jos meinaa oikeasti nousta draftiasteikolla. Vaikka olet kuinka hyvä, mutta istut penkillä kun vielä kovempi pelaaja on edessä, niin et saa oikeaa näyttöpaikkaa. Siinä mielessä Alabama voi osua omaan ahteriin, koska siellä sen aloittavan pelipaikan saanti on varmasti vaikeampaa kuin olisi esim. Oregonissa tai Miamissa ollut. Vastaavasti Alabamassa olet aina kiikarin alla, sillä siellä ne "kakkosketjun" pelaajatkin on monesti kovempia kuin pienempien koulujen aloittavat pelaajat. Se vaikuttaa varmasti myös paljon onko Alisen pelipaikka guard vai tackle. Jos pelaa tacklena ja pärjää siellä, varaus on todennäköisempi. Heittoblokkia Alisen pitää vielä kehittää, juoksublokeissa hän on jo tosi hyvä.

Jos kehitys jatkuu samaa tahtia, niin meillä on NFL-pelaaja muutaman vuoden kuluttua.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Alinen on ns. 4-star recruit, tarkoittaen että noin 70000 aktiivisen gollege-pelaajan joukosta hänet on rankattu 300 parhaan joukkoon. Jo tuo itsessään on käsittämättömän kova saavutus.
edit. High school pelaajia on noin miljoona, ja Alinen on tosiaan vielä sillä tasolla. Eli miljoonan pelaajan joukosta parhaaseen 300. Eli gollege/university tasolle pääsee pelaamaan vain tuo 70000, eli noin 6-7%.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös