Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Tätä yötä on tosiaan taas odoteltu koko kausi ja itse juhlistan tätä hienoa ja ainutlaatuista tapahtumaa napostelemalla ihanaa Ben & Jerry'siä, kunhan peli pääsee käyntiin. Go Eagles!
Sehän on vain oma mielipiteesi että olisit komeampi. Hiuksia toki on varmasti enemmän kuin Pasasella, mutta kelläpä ei olisi.Eipä uskoisi, että Peetu Pasanen on syntynyt tarkalleen samana päivänä, kuin itsekin. Sen verran olen komeampi ja tukkaa enemmän.
Pahoittelut tästä offtopicista, jos joku mielensä tästä pahoitti.
Kysyin rouvaltani tätä ja oli yllä mainittua mieltä. Tämä on totuus. Nih!Sehän on vain oma mielipiteesi että olisit komeampi. Hiuksia toki on varmasti enemmän kuin Pasasella, mutta kelläpä ei olisi.
Täytyy Pasasta kehua, että on todella hyvä studioisäntä niin jalkapallossa, kuin myös jenkkifutiksessa. Siltikin olen komeampi ja miulla on enemmän tukkaa... Paljon enemmän.Sehän on vain oma mielipiteesi että olisit komeampi. Hiuksia toki on varmasti enemmän kuin Pasasella, mutta kelläpä ei olisi.
Jos ufot haluaa tehdä näyttävän sisääntulon niin Super Bowl voi olla heidän tähtäimessään. Kannattaa siis hävittäjien olla valmiudessa kaiken varalta.Olikko siel arizonassakin ufoja, kun hävittäjät liikkeellä?
Keskimääräisesti joukkue jolla on pidempi nimi voittaa useammin. Vai oliko se juuri päinvastoin?Kohta ratkaistaan ottelu. Eikös keskimääräisesti useammin kolikonheiton hävinnyt joukkue voita Super Bowlin?
Korvanappiini tuli tieto Porista, että ufot eivät laskeudukaan vielä, vaan odottavat hetken. Ovat kiinnitettynä Rihannan taustatanssijoiksi.Jos ufot haluaa tehdä näyttävän sisääntulon niin Super Bowl voi olla heidän tähtäimessään. Kannattaa siis hävittäjien olla valmiudessa kaiken varalta.
Tosin Super Bowlin ilmaantumisessa olisi alienien kannalta se riski, että luullaan vain Rihannan lämppäriksi ja työnnetään lavalle.