NFL season 2022

  • 144 181
  • 1 102

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Kyllä kyllä, mutta nuo ovat saman IP:n takana. Nopea googletus kertoo, että ei ainakaan viime kaudella onnistunut katsoa useammalla laitteella ERI IP:stä.

Edit: näin siis ainakin porukka Redditissä kertoi. Eikä auttanut, että kaveri teki VPN:n mihin toinen otti yhteyden.

Vastasin viestiin jossa epäiltiin ettei toimisi samasta IP:stä.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, pakko oli irtautua Viaplaysta ja tilalle Gamepass. NHL:llää tulee niin vähän hyvään katseluaikaan, että 40 euroa / kk kirpaisee kyllä liikaa. NFL ottelut ovat taas suurin osa katsottavissa loppuun ennen kahta yöllä, jolloin NHL yleensä vasta aloittelee.

Kannattaa muuten huomata, että noihin Gamepass hintoihin taitaa tulla verot päälle, mutta täyttä Suomi-hintaa en toki maksanut.

edit: itseasiassa taitaa verot jo sisältyä hintaan.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mielenkiintoista. Aika moni meinaan kertoili, että ei onnaa oikein millään, että Game Passin tuottaja on lukinnut tuon aika tiukkaan. Oletteko pystyneet katsomaan ihan samaa otteluakin yhtä aikaa?
No on se nyt vaikea uskoa, KYLLÄ! Kahdella eri laitteella, kahdella eri ip:llä, kahta eri tai samaa peliä, aivan sama. Aina toiminut.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Niin vain Watson sai 6ottelua pelikieltoa..
Yllättävän pienellä mies pääsi ainakin omasta mielestäni..

 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vielähän tuossa on Goodelilla sanottavansa, mutta taitaa nousta silti vain kahdeksaan peliin mikä on ihmeen vähän sekin.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Onko joku onnistunut tekemään äskettäin uutta Game Pass -tilausta muualta kuin Suomesta? Vanhan tilauksen hinta oli kivunnut 200 euroon, kun dollari on vahvistunut suhteessa euroon (minulla maksu dollareissa), joten ajattelin tehdä uuden "kilpailutuksen".

Brasilian kautta hinnaksi tuli 99,99 dollaria, mutta maksaminen ei onnistu. Yritin maksaa sekä PayPalillä että kortilla ja myös toisella selaimella, mutta aina tulee unexpected error. Testasin myös Meksikon, jossa paketti on hieman kalliimpi, mutta sama lopputulos.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Goodellilla aika mielenkiintoinen dilemma tuon Watsonin tapauksen kanssa. Verrattain lyhyt panna on saanut massat kiehumaan. Toisaalta tämä käsittelijä oli valittu yhteisymmärryksessä NFLPA:n kanssa ymmärtääkseni uusimmassa CBA:ssa sovitun prosessin mukaisesti. Mikäli Goodell hyväksyy Robertsonin päätöksen, tulee lokaa niskaan lähes koko liigaa seuraavalta yleisöltä ja jokaiselta, jonka oikeustaju on vielä jossain määrin kohdillaan. Toisaalta, mikäli Goodell hylkää päätöksen ja lisää siihen pelejä omavaltaisesti, suututetaan NFLPA ja tietyllä tapaa vesitetään edellinen vaivalla väännetty CBA.

Jännä nähdä miten homma etenee. Itse olisin odottanut kauden mittaista karenssia, mutta toisaalta mikään ei enää yllätä kun kyse on NFL:stä ja pelikielloista.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jännä nähdä miten homma etenee. Itse olisin odottanut kauden mittaista karenssia, mutta toisaalta mikään ei enää yllätä kun kyse on NFL:stä ja pelikielloista.

Sitten kun ottaa huomioon että tämä Watsonin tapauksessa kyseessä ei ole se että maito olisi kaatunut kerran pöydälle. Vaan nyt tuo maitolasi on kaatunut aika helvetin monta kertaa pöydälle. Mies on sopinut noita tapauksia oikeuden ulkopuolella aika monta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Sitten kun ottaa huomioon että tämä Watsonin tapauksessa kyseessä ei ole se että maito olisi kaatunut kerran pöydälle. Vaan nyt tuo maitolasi on kaatunut aika helvetin monta kertaa pöydälle. Mies on sopinut noita tapauksia oikeuden ulkopuolella aika monta.

Oli mielenkiintoinen kohta Robertsonin lauselmassa, että Watson on "first time offender". Nojuu, ensimmäistä kertaa häntä syytetään oliko se nyt 26 naisen toimesta...
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Oli mielenkiintoinen kohta Robertsonin lauselmassa, että Watson on "first time offender". Nojuu, ensimmäistä kertaa häntä syytetään oliko se nyt 26 naisen toimesta...
Onko löytynyt vielä yhtään sellaista tahoa jonka mielestä tämä olisi ollut liian ankara?
 

arkh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko joku onnistunut tekemään äskettäin uutta Game Pass -tilausta muualta kuin Suomesta? Vanhan tilauksen hinta oli kivunnut 200 euroon, kun dollari on vahvistunut suhteessa euroon (minulla maksu dollareissa), joten ajattelin tehdä uuden "kilpailutuksen".

Brasilian kautta hinnaksi tuli 99,99 dollaria, mutta maksaminen ei onnistu. Yritin maksaa sekä PayPalillä että kortilla ja myös toisella selaimella, mutta aina tulee unexpected error. Testasin myös Meksikon, jossa paketti on hieman kalliimpi, mutta sama lopputulos.
Kiitos vinkistä, kokeilin itse ja sain maksun onnistumaan PayPalilla, kun laitoin PayPaliin brasilialaisen osoitteen maksun yhteydessä. Kortille olin vaihtanut käyttöalueeksi koko maailman. Brasilian realeilla maksamalla olisi ollut vielä edullisempi, mutta siinä ei ollut mahdollisuutta maksaa PayPalilla ja luottokortilla maksu antoi fraud-virhettä.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kiitos vinkistä, kokeilin itse ja sain maksun onnistumaan PayPalilla, kun laitoin PayPaliin brasilialaisen osoitteen maksun yhteydessä. Kortille olin vaihtanut käyttöalueeksi koko maailman. Brasilian realeilla maksamalla olisi ollut vielä edullisempi, mutta siinä ei ollut mahdollisuutta maksaa PayPalilla ja luottokortilla maksu antoi fraud-virhettä.
Johan on kumma. Kokeilin kaksi eri brasilialaista osoitetta tuohon PayPalin kenttään, mutta edelleen puskee unexpected erroria. Kortilla ei ole mitään rajoituksia, josta estäisivät ostokset ulkomailla. No, pitää myöhemmin vielä testailla muita osoitteita kerran sinulta osto meni läpi. Tällaisella asialla ei oikein viitsi olla yhteydessä tukeen vaikka sieltä ehkä saisi jonkin selityksen ongelmaan.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Matkalla Kroatiassa päätin huvikseni kokeilla mihin hintaan täällä saisi gamepassin. 131,99€ olihan tuo pakko poistaa, kun vielä meni sujuvasti kortilla läpi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
NFL valittaa Watsonin "tuomiosta" niinkuin ehkä vähän odotettuakin. Etenkin jos hakusessa oli vähintään vuoden pelikielto.

 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
NFL valittaa Watsonin "tuomiosta" niinkuin ehkä vähän odotettuakin. Etenkin jos hakusessa oli vähintään vuoden pelikielto.

Eipä NFL:llä ollut oikein muuta vaihtoehtoa kuin valittaa tästä tuomiosta. Sen verran meteliä on yleisö nostanut tästä tuomiosta että pakko se on ottaa huomioon. Tällä tavalla NFL ainakin näyttää yleisölle että ” Hei kyllä me nyt ainakin valitettiin tuomiosta. Mitä jos tulevaisuudessa tapahtuisi toinen samanlainen tapaus? Siinä olisi syytetyn helppo sanoa että katsokaa paljon Watson sai kakkua. Häntä ei voi tuomita häntä yhtään isompaan kakkuun kuin Watson.
Nyt jos Watson saa isomman kakun valituksen johdosta.
Seuraavaksi pelaajienyhdistys tulee valittamaan tästä tuomiosta. Sitten tämä saattaa mennä hyvin likaiseksi hommaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko joku onnistunut tekemään äskettäin uutta Game Pass -tilausta muualta kuin Suomesta?
Ei onnistu minulla edes Suomesta käsin tämä homma. Aluksi herjasi, että kortti ei jostain syystä toimi ja nyt kehiin tulee "fraud". En tiedä mikä perkele siinä on. Laitoin mailia sinne joku päivä aiheesta, mutta eipä ole mitään kuulunut.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siellä on näköjään nyt tilausvaihtoehtona myös köyhän miehen halpisversio, jolla näkee RedZonen ja 40 minsan koosteet mutta ei kokonaisia pelejä. Tuo on ihan varteenotettava vaihtoehto, itselleni nuo riittäisivät aika pitkälle runkosarjan aikana kun harvoin on aikaa kokonaisia pelejä katsella ja silloinkin ennemmin katsoo kolme condensed-peliä kuin yhden kokonaisen.
 

Karavaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Perjantaina Mika Laurila palasi tailgaten kanssa ääneen. Itse olen tosi harmissani, että Mikaa ei ensi kaudella äänessä kuulla. Itselle juuri nämä Viaplayn Suomi lähetykset ovat saaneet kiinnostumaan lajista. Tämä kausi jää itseltä täysin podcastien varaan. Hieman takaovea jätti jaksossa kuitenkin auki, jos kuitenkin saataisiin jostakin NFL:ää seurata Suomeksikin selostettuna.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Ei onnistu minulla edes Suomesta käsin tämä homma. Aluksi herjasi, että kortti ei jostain syystä toimi ja nyt kehiin tulee "fraud". En tiedä mikä perkele siinä on. Laitoin mailia sinne joku päivä aiheesta, mutta eipä ole mitään kuulunut.
Nyt lopultakin meni minulla läpi PayPal-maksu Brasiliasta. En kylläkään tehnyt mitään toisin kuin aikaisemmin. Pidin vain muutaman päivän taukoa yritysten välissä ja PayPal pakotti vaihtamaan salasanan maksun yhteydessä.

Korttimaksut mitä aikaisemmin testasin antoivat minullekin tuon fraud-ilmoituksen aina. Kaikki nuo tilausyritykset olivat muualta kuin Suomesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: arkh

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
En ymmärrä mitään noista VPN(?)-kikkailuista, mutta ketjun innoittamana päätin yrittää tilata game passin Kreikan lomalta ja säästin näköjään yli 60 euroa, joten kiitos vaan kaikille.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
En ymmärrä mitään noista VPN(?)-kikkailuista, mutta ketjun innoittamana päätin yrittää tilata game passin Kreikan lomalta ja säästin näköjään yli 60 euroa, joten kiitos vaan kaikille.
Itse lähdössä 2viikon päästä myös lomailee Kreikkaan joten pitää siellä säätää itselle myös Game Pass
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Alba

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mietin vaan että jos tuota Game Passia ottaa jonkun Etelä-Amerikan tai muun kaukomaan VPN:llä niin onko se sitten geoblokattu kaudenkin aikana? Kaveri joskus aikanaan suomesta tilasi Game Passin, mutta ollessaan Afrikassa töissä ei sitten päässyt pelejä katsomaan kun herjasi väärää aluetta.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Mietin vaan että jos tuota Game Passia ottaa jonkun Etelä-Amerikan tai muun kaukomaan VPN:llä niin onko se sitten geoblokattu kaudenkin aikana? Kaveri joskus aikanaan suomesta tilasi Game Passin, mutta ollessaan Afrikassa töissä ei sitten päässyt pelejä katsomaan kun herjasi väärää aluetta.
VPN:ää tarvitsee käyttää vain tilatessa. Pelien katselu onnistuu sen jälkeen Suomesta ilmankin. Näin ainakin on ollut sen kymmenkunta vuotta kun minulla on ollut Game Pass käytössä. Testasin nyt vielä varuilta tuota uusinta Hall of Fame -peliä ja hyvin lähti pyörimään ilman VPN:ää.

Joissain maissa on blokattu tietyt pelit TV-sopimusten takia. Ainakin UK:n osalta on ollut tällaista viime vuosina. Reissussa ollessa saattaa siksi joutua käyttämään VPN:ää jos tuollaiseen maahan sattuu matkaamaan. Tosin ei noita maita käsittääkseni montaa ole. Euroopassa UK lienee ainut alue, jossa pelejä on blokattu.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Perjantaina Mika Laurila palasi tailgaten kanssa ääneen. Itse olen tosi harmissani, että Mikaa ei ensi kaudella äänessä kuulla. Itselle juuri nämä Viaplayn Suomi lähetykset ovat saaneet kiinnostumaan lajista. Tämä kausi jää itseltä täysin podcastien varaan. Hieman takaovea jätti jaksossa kuitenkin auki, jos kuitenkin saataisiin jostakin NFL:ää seurata Suomeksikin selostettuna.
Itsekin Tailgaten kuuntelin tuossa alkuviikosta kävelylenkin yhteydessä, ja olipahan mahtavaa kuulla taas Laurilan ääntä. Mikaa selkeästi harmitti nykyinen tilanne ja itseäni harmittaa todella kovin kanssa, mikäli lopulta käy näin, mikäli selosta pelejä mihinkään tulevalla kaudella.

Se harmittaa kanssa, jos missään kanava paketissa ei ole NFL pelejä. Vieläköhän olisi pientäkään saumaa, että esim. Cmore ostaisi oikeudet?

Itse vielä odottelen tuon game passin tilaamisen kanssa kanssa. Ei mitään hajua tuosta yllä mainitusta sijaintikikkailusta, joten täydellä hintaa mennään, varmaankin. Muistanko oikein, että melko nopeasti kauden alusta tuo Game Pass halpenee aikalailla? Tuota voisi harkita kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös