Voi veljet ja veljienpojat, kun odotankin ensi viikon loppua. Vuosi vuodelta olen enemmän uppoutunut lajin pariin, ja nyt näitä pelejä jo odottaa melkein kuin SaiPan pleijarimatseja. Kova tulee olemaan maratooni sohvalla kyllä. Kaikkia matseja ei varmaan suorana jaksa katsoa, joten seuraavalle päivällekin jäänee seurattavaa. Pizzaa pitänee tehdä useampi pellillinen lauantaina ja käydä ostamassa dr.pepperiä. Kerrankin Krepo jättää oluet juomatta lauantai iltana.
Omat amatööri tason arviot peleistä:
Colts- Bills. Buffalo jatkoon ja melko selkeästi. Pidän Buffaloa jopa mahdollisena mestarina.
Rams- Seahawks. Itse pidän Seahawksia jonkinmoisena suosikkijoukkueenani, mutta jotenkin kovin suurta luottoa ei joukkue miulta saa. Ramsin pelinrakentajasta ei miulla tietoa tässä vaiheessa ole, mutta olkoon kuka tahansa, niin uskon, että peli on todella tiukka, kuitenkin kääntyen Seattlen voittoon niukasti.
Football team- Buccaneers. Monet pitävät ylikävelynä, mutta itse uskon, että peli tulee olemaan yllättävän tiukka. Jopa veikkaisin, että viimeisellä runilla Tomppa taikoo voittoon riittävän td:n.
Ravens- Titans. Itse en ole kovin suuri Lamar fani, enemminkin tykkään king Henrystä tässä parissa. Siltikin uskon, että Ravens liitää flow tilansa ansiosta jatkoon. Jopa yli kymmenen pisteen turvin?
Bears- Saints. Itse en pysty näkemään mitään syytä miksi Saints ei kävelisi Bearsin yli tässä parissa. Veikkaan 45- 17 lukemia. Kamara 2 juostua tdtä ja Brees 4 heitettyä.
Browns- Steelers. Tiukkaa tullee olemaan. Vaikea on miun löytää ennakkosuosikkia tähän otteluun. Jatkoajan ensimmäisellä runilla Browns tekee td:n ja Clevelandissa juhlitaan.
Mites muut palstalaiset näkevät ottelut?