NFL Season 2020

  • 136 236
  • 814

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Sen verran Game Passin kanssa kannattaa kuitenkin kikkailla, että tilaa sen VPN:n kautta jostain muusta maasta. Siten hinnaksi saa 150-200 euroa, maasta riippuen. VPN:ää tarvitsee vain tilatessa, pelejä voi katsella ilman.

Mulla taitaa olla joku monen vuoden VIP asiakkuus mulle ilmotettu että kun olen pitkäaikainen (olisko kymmenisen vuotta) asiakas niin mun hinta on aina jatkunut samana eli on luokkaa 180€/kausi.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itsellä on aikanaan VPN:llä Romaniasta käsin tehty kestotilaus (uusitaan automaattisesti joka syksy), jota eivät ole päivittäneet Suomen hintoihin ainakaan vielä. Saa nähdä, kauanko saan nauttia vielä 150 euron vuosihinnasta. Sitä en osaa sanoa, toimivatko VPN kikkailut vielä. GamePass tilauksia oli ainakin ennen kahdenlaisia. Joko pelkkä runkosarja, jolloin playoffsit pitää ostaa erikseen, tai sitten vuositilaus, joka menee muistaakseni poikki elokuussa ennen pre-seasonin alkua.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kenellä lienee sopivainen palkkakattotilanne, jotta tämän kaverin saisi D-fronttiinsa?


Siitähän sitä voi ennustella, toki moni joukkue äkkiä löytää keinoja saadakseen Wattin capin alle, mikäli miehen kanssa päästään asioista sopuun. Kannattanee kuitenkin seurata niitä joukkueita jotka ovat luettavissa contender-osastoon. Tuossa listauksessa pistää silmään etenkin Baltimore Ravens.

Wattin lähtö Texansista lienee yksi lisäsyy siihen että kyllä se Watsonkin sieltä treidataan. Huhujen mukaan Texansin pyynnöt lähtevät kolmesta ykköskiepistä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Siitähän sitä voi ennustella, toki moni joukkue äkkiä löytää keinoja saadakseen Wattin capin alle, mikäli miehen kanssa päästään asioista sopuun. Kannattanee kuitenkin seurata niitä joukkueita jotka ovat luettavissa contender-osastoon. Tuossa listauksessa pistää silmään etenkin Baltimore Ravens.

Wattin lähtö Texansista lienee yksi lisäsyy siihen että kyllä se Watsonkin sieltä treidataan. Huhujen mukaan Texansin pyynnöt lähtevät kolmesta ykköskiepistä.
Millaisia peliliikkeitä vaatisi Packersilta saada poika kotikonnuille? Itse mietin, että Packers tai Steelers olisi houkuttelevimmat paikat JJ:lle.

Ja rahaa tosiaan on tehnyt jo sen verran, että nyt luultavasti haluaa vain voittaa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Millaisia peliliikkeitä vaatisi Packersilta saada poika kotikonnuille? Itse mietin, että Packers tai Steelers olisi houkuttelevimmat paikat JJ:lle.

Ja rahaa tosiaan on tehnyt jo sen verran, että nyt luultavasti haluaa vain voittaa.

No aikamoisia peliliikkeitä. Tällä hetkellä cap näyttää Packersilla -21 miljoonaa punaista ja Steelersillä -18 miljoonaa. Toki käsittääkseni ensi kauden cap-kattoa ei vielä ole asetettu. Mutta uskoisin kyllä että Packersin tarvitsee useampi kovapalkkainen nimi cutata saadakseen Wattin. Tyyliin Preston Smith, Christian Kirksey, Rick Wagner..
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Saahan noita capin alle kikkailtua sopimuksen ekaksi vuodeksi kun laitetaan signing bonuksena suurin osa palkasta capin kannalta seuraaville vuosille. Noita ei vaan voi olla liikaa etteivät kaikki "cap velka" laukea maksuun samaan aikaan. Tai sitten niin että ne rasitteet nimenomaan suunnitellaankin laukeamaan sitten kun joukkueen "voittoikkuna" alkaa olla ohi. Joku Saints on tehnyt joka vuosi tilaa kikkailemalla mm. Breesin sopimuksen kanssa. Nyt kun Brees lopettaa (oletettavasti) niin mies maksaa silti ensikauden capiin yli 22 miljoonaa., noin esimerkkinä.

Osalla joukkueista on toki tekemistä saada edes omansa ja tulevat draft valinnat capin alle kun sopimukset on tehty laskien capin nousun varaan, nyt se tulee rajusti alas kiitos koronan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Steelerssin Full Wattage - toiveet riippuu pitkälti Benin ratkaisusta. Jos tajuaa ripustaa munasuojat naulaan, tai edes ottamaan tuntuvan palkanalennuksen, niin mahdollisuudet lienee ihan kohtuulliset. Pouncey taisi jo ilmoittaa eläköitymisestään.

Valitettavasti olen tämän asian suhteen pessimisti. Benillä on ensi kaudelle liigan isoin cap hit, ja luulenpa että mies takoo itselleen kunnon eläkerahat kun vielä mahdollisuus on.

Harmi sikäli, olisi mahtava nähdä Wattin veljekset blitzaamassa samassa linjassa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Steelerssin Full Wattage - toiveet riippuu pitkälti Benin ratkaisusta. Jos tajuaa ripustaa munasuojat naulaan, tai edes ottamaan tuntuvan palkanalennuksen, niin mahdollisuudet lienee ihan kohtuulliset. Pouncey taisi jo ilmoittaa eläköitymisestään.

Valitettavasti olen tämän asian suhteen pessimisti. Benillä on ensi kaudelle liigan isoin cap hit, ja luulenpa että mies takoo itselleen kunnon eläkerahat kun vielä mahdollisuus on.

Harmi sikäli, olisi mahtava nähdä Wattin veljekset blitzaamassa samassa linjassa.

Eikö Steelersiltä löydy munaa kiittää vuosista ja siirtyä eteenpäin? Tuo dead cap jää joka tapauksessa* vaikka lopettaisi eli 22,25 miljoonaa. Pitkälti samaa linjaa kun on kuljettu kuin Saints Breesin kanssa eli joka vuosi puskettu pelinrakentajan palkasta bonuksiin. Tuo ensikauden palkka on vielä ihan hirveä Steelersille eli 12,5 miljoonaa roster bonusta heti alkuvuodesta ja vain 4 miljoonaa palkkaa kauden ajalle. Eli jos näyttää että ei tuo raihnainen pappa enää pysty pelaamaan / on paska leirillä niin siinä vaiheessa ei säästä enää paljon mitään hänestä luopumalla. Tuleva vuosi siis ei ole taattua palkkaa joten ihan sopimuspurku onnistuisi seuran puolelta jos ei tajua eläkeilmoitusta jättää. Steelersillä on kuitenkin ihan hyvä runko edelleen / jälleen joten turha tuossa mielestäni on has Roethlisbergeriä roikottaa jos katsovat että ei enää vaan riitä (siltä se omaan silmään menneellä kaudella ainakin näytti).

*Itseasiassa pelaajan yksipuolisen eläkeilmoituksen jälkeen voi vaatia osaa bonuksista takaisin, mutta tässä tapauksessa kyse olisi yhteisestä sopimuksesta jossa mentäisiin cap rasitteiden suhteen samalla kuin jos Steelers purkaa sopimuksen.

Jännä muuten että Pouncey veljeksillä uran ansioissa on noinkin pieni ero 61 vs 75 miljoonaa. Maukrice kuitenkin pelasi vuoden pidempään eli yksi rahakas UFA vuosi sielä enemmän plakkarissa. Kuitenkin selkeästi veljeään kovempi seppä kyseessä. Kertooko sitten siitä että Steelers on osannut pitää miehen tyytyväisenä vähemmällä ja repinyt "positiivista arvoa" cap rasitteisiin nähden hienosti vai siitä että tuollaisella pelipaikalla on vaikeampi tehdä sitä eroa palkassa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Steelerssin Full Wattage - toiveet riippuu pitkälti Benin ratkaisusta. Jos tajuaa ripustaa munasuojat naulaan, tai edes ottamaan tuntuvan palkanalennuksen, niin mahdollisuudet lienee ihan kohtuulliset. Pouncey taisi jo ilmoittaa eläköitymisestään.

Valitettavasti olen tämän asian suhteen pessimisti. Benillä on ensi kaudelle liigan isoin cap hit, ja luulenpa että mies takoo itselleen kunnon eläkerahat kun vielä mahdollisuus on.

Harmi sikäli, olisi mahtava nähdä Wattin veljekset blitzaamassa samassa linjassa.

 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Millaisia peliliikkeitä vaatisi Packersilta saada poika kotikonnuille? Itse mietin, että Packers tai Steelers olisi houkuttelevimmat paikat JJ:lle.

Ja rahaa tosiaan on tehnyt jo sen verran, että nyt luultavasti haluaa vain voittaa.

No Packers aloitti jo ne peliliikkeet. Bakhtiarin roster bonus on muutettu signing bonukseksi ja hups, 8 miljoonaa tilaa cappiin lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös