Et ollut ainoa. Steelers -aiheiset verkkosivustot noista kirjoittivat ainakin. Itse en noihin sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, mutta harvemmin tulee muutenkaan tuomareiden toimintaan keskityttyä. Kauden aikana nuo useimmiten tasoittuvat, toki yksittäisen ottelun kannalta joku lippu/liputtamatta jättäminen voi ratkaista koko ottelun. Tuomareiden piikkiin tuota tappiota on turha laittaa, sen verran paskasti Steelers itse pelasi, että syyllinen löytyy sieltä suunnalta.Olenko ainoa vai näkikö joku muukin Bearsin jatkoajan molemmissa juoksuissa räikeät holdingit?
On muuten ollut jonkin verran raskasta luettavaa viime aikainen jenkkimedian NFL -uutisointi, kun varmaan yli 90% jutuista on liittynyt kansallislaulujen aikaisiin tapahtumiin liittyen, mm. Steelersin kohdalla. Ymmärrän kyllä miksi nuo asiat puhuttavat tällä hetkellä, mutta henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta pätkääkään mitä pelaajat tekevät kansallislaulun aikana. Toivottavasti jatkossa päähuomio on itse otteluissa eikä kaikessa muussa. Sen verran ahdistavaa tuo jenkkilän touhu tällä hetkellä on, että suotavaa olisi urheilun ja politiikan pysyvän mahdollisimman kaukana toisistaan.