En haluaisi kirjoittaa Packersseista mitään, kun sen verran ottaa pattiin, mutta pakko se on... spekuloida. Tämä siis ihan minun mutua, mutta minusta näyttää kuin Rodgers pelaisi aineissa. Enkä nyt tarkoita että missään kokaiinipöllyissä, vaan normaalin hermotuksen välissä on nyt jotain lamauttavaa ja siitä johtuu jatkuvat taakse heittämiset. Pelisilmä on edelleen tallella, hyvin löytyy pelaajia, pallo lentää ja lähtee edelleen kovaa ja tarkasti, mutta se ei enää lähde oikeaan aikaan tai siis varmaan Rodgerssin aivoissa se lähtee oikeaan aikaan, mutta kun pallo irtoaa kädestä se on jatkuvasti heitettynä pelaajan taakse.
Helvetti, että olen huono kirjoittamaan tälläistä auki, mutta se on minulle ainoa mikä tulee mieleen, millä tätä voisi selittää. Periaatteessa kaikki on ok, mutta heitot jää järjestäen taakse, silmä käsi koordinaatio ei toimi, välissä on kuin puskuri mikä hidastaa juuri sen sekunnin kymmenyksen sitä toimintaa, että se vastaanottaja ehtii liikkua sen 0,5m liikaa eteen. En oikein keksi mitään muuta järkevää tai loogista selitystä miten noin helppoja heittoja ja aivan aivoimille äijille ei saa Rodgers perille. Rissut joutuu jatkuvasti tekemään toinen toistaan vaikeampi koppeja, että saa helpossa tilanteessa pallon itselleen. Jos on joskus pelannut vaikka lätkää parin kaljan jälkeen niin voi ymmärtää mitä ajan takaa, ne kädet käy edelleen yms. mutta ratkaisut on vain hieman hitaita, kova pelaaja on silti kova pelaaja, mutta tuolla tasolla se ei voi olla näkymättä. Tai sitten Rodgerssille on voinut käydä Janne Lahdet ja siellä on kotona joku mukula tms. joka pitää valveilla. Se olisi toinen mikä voisi vaikuttaa juurikin tuolla tavalla, krooninen väsymystila päällä ja sitä sitten kompensoidaan piristeillä ja teot on juurikin tuollaisia hitaita.
No olen spekuloinut, toivottavasti olen väärässä, vituttaa silti katsoa tuota rämpimistä.