Lueskelin tuossa juttua, jossa ihmisiltä kyseltiin mitkä joukkueet ovat heidän mielestään tylsiä. Kun aloin itsekin tutkistella samaa huomasin, että minusta/minulle tylsiä on huomattavasti enemmän kuin kiinnostavia. Joten käännetään kysymys, mitkä joukkueet kiinnostavat.
AFC
Pats: Ei varmaan kaipaisi selittelyä mutta en malta olla kertomatta. Hyökkäyksessä mulle varmaan riittäisi Bradyn pocket presence. Tämä kaveri kun ei tunnu panikoituvan mistään. Lisätään siihen vielä OL, RB:t ja ne ressut Moss ja Welker niin huh huh mitä ilotulista saadaan aikaiseksi. Ja ne puolustusryhmitykset joita Belichick kentälle heittää, saa ainakin minut niin kuin varmastikin vastustajan QB:n kuupan ymmälle.
Jets: Tulee seurattua Pennin takia.
Steelers: Teräskaupunki ja puolustus, mikä vastustamaton yhdistelmä.
Bengals: Palmer ja Johnson (se Chad niistä kaikista).
Colts: On vain pakko pysähtyä seuraamaan täydelliseksi hiottua hyökkäystä.
Chargers: LT, Turner, Gates sekä kuinka hyvä Schottenheimer oikeasti olikaan.
NFC
Bears: Joukkueeni mutta minulla on hyvin ristiriitainen suhtautuminen. Rakastan katsoa D:tä ja Hesteriä mutta yksinkertaisesti haluan Sexy Rexin ja Bensonin epäonnistuvan kaikessa (mikä on, huvittavaa kyllä myös tapahtunut, hyvä minä). Tuntuu kuin vuosisatojen teurasjätteiden löyhkä on sumentanut Lovien silmät näkemästä BUST sanaa heidän otsillaan, perkl……
Fackers: Jos kannatat Bearsiä, seuraat heitä väkisinkin. Ja se Favre, jonka piti jäädä eläkkeelle jo 2 v. sitten, pelaa aivan käsittämättömän hyvin.
Lions: Viimeinkin alkanut voittamaan. Martz, Kitna, ressut ja RB:t.
Cowgirls: Aika paljon kiinnostavia pelaajia. Ware erityisesti puolustuksessa, hyökkäyksessä Witten, Barber, Jones ja Owens. Yli kaiken on kuitenkin Romo, jonka mielenkiintoa lisää se tosiasia, että hänestä tulee kauden jälkeen UFA. Ei tarvita kuin franchise tag ja 2 ykköskierroksen varausta niin Welcome to Chicago Romo.
Gints: Vain 2 kiinnostavaa asiaa. Elin epäonnistumiset ja Brandon Jacobsin juoksut. Tämä kaveri tuo mieleeni Earl Campbellin rynnivän tavan juosta päin puolustajia ja se on vain niin kaunista katsottavaa (boner alert!)