Mont-Blanc
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mets
Derrick Morgan ja Jabaal Sheard yhdistetty huhuissa Tampaan. Eli DE apua olisi tulossa. Itse mielelläni pitäisin myös Claybornin, mutta tällä hetkellä näyttää että Tampa "päästää" hänet kokeilemaan vapaita markkinoita, eli Tampa ei ole valmis allekirjoittamaan Claybornin vaatimaa sopimusta. Mm. Seahawksiin on häntä nyt huhuiltu. Bowersia ei huhuista päätellen enää Bucs-paidassa nähdä sillä joukkue ei ole ilmeisesti osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa yhteistyön jatkumisesta. Ja hyvä niin. Bowers on ollut loukkaantumisten ja huonon kunnon takia todella iso pettymys.
EDIT: Niin ja Bulagaa myös huhuiltu Tampaan. Itse ole kyllä tätä vastaan, sillä tuo Bulagan vaatima 7.milj kaudesta kuulostaa turhan paljolta RT:stä. Vaikka ihan ok vahvistus hän olisi, niin ei kuitenkaan tuon huhutun rahasumman arvoinen. 5,5 milj. kaudesta on lähempänä sitä mitä itse olisin hänestä maksamaan.
EDIT: Niin ja Bulagaa myös huhuiltu Tampaan. Itse ole kyllä tätä vastaan, sillä tuo Bulagan vaatima 7.milj kaudesta kuulostaa turhan paljolta RT:stä. Vaikka ihan ok vahvistus hän olisi, niin ei kuitenkaan tuon huhutun rahasumman arvoinen. 5,5 milj. kaudesta on lähempänä sitä mitä itse olisin hänestä maksamaan.
Viimeksi muokattu: