Mitä mieltä palstaveljet oli siitä ettei nykyään enää näytetä mitään etukäteen, ei edes näille jotka istuvat asiantuntijaraadissa?
Itse pidän tästä tavasta. Ei se vanha tapakaan minua haitannut, mutta jos kahdesta pitää valita niin kyllä se tämä nykyinen järjestelmä on hitusen parempi.
Toinen päivä edessä ja odotan oikeastaan pelonsekaisin tuntein mikä Buccaneers suunnitelma oikein on. Toisaalta vaikka valinta olisikin alkuun WTF? niin luotto joukkueeseen on kova ja uskon että valinta tehtiin täysin syystä.
Kun olen noita toisen päivän varattavia katsellut tarkemmin, niin CB Johnthan Banks on alkanut kiinnostaa yhä enemmän. Vertaukset Brandon Flowersiin ja Aqib Talibiin ovat ainakin omaan korvaan kuulostaneet hyvälle.
Toinen pelaaja jonka toivoisin olevan Buccaneers tutkassa TE Zach Ertz. Vaikka TE ei Tampan systeemissä mikään tärkeä palanen olekaan niin ei tämäkään valinta minulle täysin yllätyksenä tulisi.
Viron DE Margus Hunt on myös yhdistetty Buccaneers joukkueeseen. Vaikka Huntia on verrattu JJ Wattiin niin en millään jaksa uskoa, että mies tulee olemaan lähellekään Wattin tasoa. Toisaalta Hunt ei ole pelaanut jalkapalloa kuin muutaman vuoden ja voi tosissaan olla se tämän draftin hiomaton timantti.
LB Kevin Minter ja LB Arthur Brown ovat myös vielä toistaiseksi varattavissa. Itse kuitenkin toivon ehkä eniten kolmannella kierroksella Tampan varaavan Sio Mooren, mutta mitään takuitahan ei ole, että Moore on silloin enää varattavissa. Jos siis Minter tai Brown ovat toisella kierroksella Buccaneersin varattavissa niin olen silloin myös tyytyväinen valintaan.
NT Johnathan Hankins olisi myös oiva lisä Gerald McCoyn viereen. Ei tule tule varsinkaan Pass Rush tilanteissa olemaan mikään suuri apu joukkueelle, mutta todella hyvä apu juoksupeli tilanteissa. Syö tilaa ja varmasti pienemmät RB:t miettivät muutamaan kertaan kannattaako ihan vierestä yrittää juosta. Toisaalta en tiedä onko juoksu puolustuksen parantaminen se tärkein prioriteetti nyt draftin alkuvaiheessa.
Sitten tullaan tähän DE Damotre Moore, DE Tank Carradine, DE Alex Okafor, DE Brandon Jenkins ryhmään. Pass Rush apuja tästä draftista tarvitaan, joten valinta voi myös osua johonkin näistä pelaajista. Syvyyttä tuovat varmasti jokainen, mutta toivon että joukosta löytyy se yksi joka pystyy useamman sackin itselleen saalistamaan. Mitään supertähteä tässä joukossa tuskin kuitenkaan on.
Yllätyksinä toiselle kierrokselle heitän QB Geno Smith, QB Matt Barkely ja RB Eddie Lacy.
Kolmannella kierroksella varattavissa CB Logan Ryan, LB Kasheem Greene, WR Stedman Bailey ja mainittu LB Sio Moore, joten mielenkiinnolla/peläten odotetaan minkälainen kombo kakkos ja kolmos kierrokselta saadaan kasaan. Ne nyt ovat näin ennakkoon kuitenkin ne vuorot/pelaajat, jolta voidaan ihan kongreettista tulosta jo ensimmäisellä kaudella odottaa.
EDIT: Mitä enemmän tässä on edellä mainittuja pelaajia tutkinut, niin DT Johnathan Hankins on ehkä kuitenkin se kenet Buccaneers paitaan haluan. Vaikuttaa olevan omalla paikallaan erittäin hyvä pelaaja ja täyttää tarpeen. CB Banks tulee lähellä toisena suosikkina.