NFL offseason 2009

  • 45 220
  • 430

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Eli näin:

1 - Miami Sharks
2 - Stealers
3 - Fighting Tigers
4 - West Coast Phantoms
5 - New Finland Patriots
6 - Turku Condoms
7 - Rocco Eagles
8 - LA Losers
9 - 1stClassLuggage
10 - Jkl Lehmäpojat
11 - Rovaniemi Reds
12 - Helsinki Pimps

Perhana... 5.sija... Nohm eiköhän tuolla saa jo edes yhden superjunnun tai jannun kun edessä ottaa vaan 4 ukkoa. Saan ehkä edes yhden mieleisen pelaajan heti alkuun...
 

stigowe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds, NY Rangers, NY Giants, Notre Dame
Vielä mahtuu jatkoaika2 liigaan. Laittakaa vaikka yv, jos on kiinnostusta.

Ja mitä tulee tuohon draft järjestykseen, niin pakko kai miettiä strategia uudestaan. Ei tuo 9s paikka ole kovinkaan mieluinen..

edit. Fawkes, saat heti draftin jälkeen 5e tilille, jos varaat ykkösenä Rex Grossmanin..
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Buahaha! Meikälle ykköspick! Tältäköhän Lionsin front officessa tuntui ennen viime draftia? Aika hupaisaa tämä senkin vuoksi, että juuri tuolla Yahoon sivulla ehdin selittämään kovaan ääneen, miten ykkössija ei ole paras paikka varata. Nyt sitten kuin kiitokseksi tästä nasahti tuo kyseinen spotti meikäläiselle. No kyllähän se niin on kuten steepler Yahoossa taisi kirjoittaa, että ei tämä varausjärjestys mitään ratkaise, joka paikalta voi voittajajengin kyllä varata. Vähän helpompaa tuo päätöksien teko kuitenkin nyt on, kun pääsee kahdesti peräkkäin valitsemaan. Ei tarvitse niin kauaa miettiä, että "onkohan tämä ukko vielä seuraavalla kierroksella vapaana, vai pitääkö se ottaa nyt". Nyt voin vaan ottaa kaksi mieluisaa pelaajaa peräkkäin ja sitten heittää aivot narikkaan reilun 20 varausvuoron ajaksi. On ihan turhaa lähteä siinä vaiheessa miettimään kenet seuraavalla vuorolla ottaa, koska sellaisen ennakointi on mahdotonta, kun on tosiaan se 20+ varausvuoroa siinä välissä.

Pitäisiköhän mun pitää tässä joku suuri julkistamistilaisuus, jossa etukäteen ilmoitan kenet tulen ensimmäisenä ottamaan :)? Vai leikinkö Garth Snowta ja pihtailen päätöstäni ihan viime hetkeen asti? On tää hauska leikki tää fantasy!
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Hyvästi Adrian Peterson ja muut super-RB:t! :(

Oikeasti, ihan mielenkiintoinen paikka varata kun ekat vuorot on 11. ja 14. Tuossa on varmaan paljon eri vaihtoehtoja lähteä rakentaan joukkuetta.
Itse olisin tavallaan melkein toivonut sijoitusta ihan tuolta loppupäästä. Tai en nyt siis mitenkään valita, että sain tuon ykkösvarauksen :) mutta ei olisi kyllä yhtään harmittanut esim. tuo 11.sija. Nyt kun varaan ensimmäisenä, saan heittää samantien hyvästit esim. Fitzille, Bradylle ja Breesille. Ellen ota heitä itse ykköspickillä, niin ukot eivät ole enää vapaana kun varaan seuraavan kerran numerolla 24. Mutta esim. janóz voi nyt pienellä tuurilla saada aika huikean QB-WR kaksikon itselleen. Toki RB:t jäävät sitten vähän no-name tyylisiksi jannuiksi, mutta se ei tarkoita, etteikö hyviä jätkiä voisi sillekin osastolle löytää.

Cube kirjoitti:
Ei muuta kuin hyviä yksityisiä taktiikkapalavereja itse kullekin ja sunnuntaina sitten kunnon meininki käyntiin. Yrittäkää tosiaan ehtiä selaamaan pari FF-vinkkisivustoa läpi, niin saadaan liigasta mahdollisimman kovatasoinen. :)
Juuri näin. Itse en nyt kovin kummoisia palavereja pysty pitämään, on melko vaikea ennakoida ketkä ovat jäljellä 24. ja 25.vuorolla. No toki siinä voi miettiä, että ottaako sitten QB:n jo silloin, vai rakentaako niilläkin vuoroilla RB ja WR-osastoja. Kannattaa tosiaan jotain listaa itselle väsätä minkä pohjalta tuohon draftiin on helppo lähteä. Itse olen rankannut QB:t, RB:t ja WR:t jo aika hyvin järjestykseen. Jonkinnäköistä "Big Boardia" tässä olisi vielä tarkoitus näpytellä, jotta saisi vähän arvotettua noita eri pelipaikkojenkin pelaajia keskenään. Kickerit ja joukkuepuolustukset jätän kyllä sitten ihan intuition varaan, niissä marginaalit ovat kuitenkin niin pienet, ja voin jo nyt luvata, että kickerin otan vihoviimeisenä ja puolustuksen toiseksi viimeisenä. Vuoroilla 1-16 rakennan ihan rauhassa tuota tärkempää pelaajistoa.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Eli näin:

1 - Miami Sharks
2 - Stealers
3 - Fighting Tigers
4 - West Coast Phantoms
5 - New Finland Patriots
6 - Turku Condoms
7 - Rocco Eagles
8 - LA Losers
9 - 1stClassLuggage
10 - Jkl Lehmäpojat
11 - Rovaniemi Reds
12 - Helsinki Pimps

Tieto vastaanotettu. Pitänee alkaa miettimään kuka se olisi kakkospickin arvoinen jannu. Toistaiseksi ei ole tullut vielä paljon tullut asiaan perehdyttyä.
 

maki8511

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen, ja potkupallossa MANU
Hei voitteko vähän informoida tosta draftista, kun oon mock drafteja tehny, mut niissä ei oo noita pakkeja pitäny ottaa ollenkaan. Ja kuitenkin jatkoaika2 liigassa pitäis valita D, DB ja DL miehet.

Toi on muutenkin aika hämärä systeemi, kun missään ei oo juuri rankkauksia puolustajista, rankingit koskee vain koko puolustuksia. Ja sitten Linebackerit löytyy ainoastaan D-ryhmästä, kun taas Secondary ja D-linja löytyy niin D-ryhmästä kuin omasta ryhmästäänkin.

Onko mahdollista että voitaisiin liiga muodostaa ilman näitä puolustuspelaajien valintaa...mitä olen katsonut useita liigoja, ne keskittyvät hyökkäyspään pelaajiin.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Hei voitteko vähän informoida tosta draftista, kun oon mock drafteja tehny, mut niissä ei oo noita pakkeja pitäny ottaa ollenkaan. Ja kuitenkin jatkoaika2 liigassa pitäis valita D, DB ja DL miehet.

Toi on muutenkin aika hämärä systeemi, kun missään ei oo juuri rankkauksia puolustajista, rankingit koskee vain koko puolustuksia. Ja sitten Linebackerit löytyy ainoastaan D-ryhmästä, kun taas Secondary ja D-linja löytyy niin D-ryhmästä kuin omasta ryhmästäänkin.

Onko mahdollista että voitaisiin liiga muodostaa ilman näitä puolustuspelaajien valintaa...mitä olen katsonut useita liigoja, ne keskittyvät hyökkäyspään pelaajiin.

Puolustajilla ei juuri väliä ole, koska ihan hyvät jätkät löytää milloin tahansa joukkueeseen. Eli ne voi valkata viimeisillä kierroksilla tai vaikka napata vapaina agentteina draftin jälkeen. Rankingeilla ei tee mitään kun saman homman voi tsekata viime vuoden tilastoista ottamalla huomioon liigan pisteytyksen taklausten, inttereiden ja säkkien osalta.
 

maki8511

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikkiruokainen, ja potkupallossa MANU
Ok

Tämä selvä...ajattelinkin että kuitenkin pelit ratkaistaan hyökkäyspelurien pisteillä. Nakkelin omiin listoihin jotain tunnettuja pakkeja, ja ottaa vikoilla kiekoilla ketä sattuu olemaan. On niitä niin kauhea määrä kuitenkin liigassa.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Niin, kyllä puolustajilla väliä on, mutta draftissa ei niin paljoa. Koska kuten Troy kirjoitti, niin tarpeeksi hyviä puolustajia löytyy aina vapaista agenteistakin. Mutta kyllä mä olen joka vuosi hyötynyt kuitenkin siitä, että olen draftissa ottanut puolustajiakin. Esim. olikohan toissa vuosi kun otin Merrimanin, niin kaveri toi melkein joka kierroksella lähemmäs 20 pistettä (mikä on hyvä saldo kelle tahansa). Kuitenkin säkkien ja forced fumblejen myötä puolustajatkin pystyvät keräämään aika hyvin pisteitä.

D pelipaikan pelaaja voi olla kuka tahansa puolustaja (myös LB). DB-paikalle valitaan secondaryn jätkä ja DL-paikalle sitten kai linjamies (vaikka hämärä muistikuva on, että joskus tähänkin paikalle olisi saanut LB:n). DB ukon kannattaa olla sellainen, joka taklaa paljon (yleensä safety) ja ottaa myös syötönkatkoja. DL-miehen kannattanee olla joku pass rush spesialisti-DE. D-paikalle sitten käy kuka vaan, joka tuo pisteitä. Mulla kai tuossa yleensä juuri ollut se LB. Ja tosiaan noilla valmiilla rankingeilla ei tee yhtään mitään, siellä kone tarjoilee niitä pelaajia jossain ihan ihmejärjestyksissä. Joten jos ei luota omaan yleistietoon puolustajien kohdalla, niin sitten vaan NFL.com auki ja viime vuoden tilastot esille ja erityishuomio syötönkatkoihin, säkkeihin, taklausten määrään ja mahdollisesti vielä FF:hin. Toki voit myös jättää kokonaan varaamatta nuo puolustajat draftissa, mutta koska sellaiset kuitenkin kokoonpanossa pitää sitten itse pelikierroksilla olla, niin kyllä se varmaan kannattaa nämä kaverit myös draftista varata. Puolustajia kyllä sitten tulee aika hanakasti vaihdeltua kauden mittaan, viime kaudella taisi vain yksi puolustaja pysyä mun aloituskokoonpanossa läpi kauden.
 

Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Man City, Phoenix
Ei uskoisi että nuorella miehellä voisi olla ongelmia muistin kanssa, mutta näköjään on. En todellakaan muistanut että olin jo rekisteröitynyt mukaan fantasyyn ja luulin koko liigan olevan jo täysi, mutta kas kummaa näköjään olenkin mukaan ilmoittautunut. :)

Nyt vain suunnittelemaan viikonloppuna strategiaa, 8. paikalta ei taida tänä vuonna varmoja fantasy-tähtiä saada, joten pohdintaa vaatii. Melkolailla alusta asti on tullut jatkoajan FF-liigassa oltua mukana ja tasoltaan tämä liiga on tuntunut olevan viime vuosina erittäin kova, jos viime vuoden playoff-paikasta saan parannettua niin tyytyväinen täytyy olla.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Hei voitteko vähän informoida tosta draftista, kun oon mock drafteja tehny, mut niissä ei oo noita pakkeja pitäny ottaa ollenkaan. Ja kuitenkin jatkoaika2 liigassa pitäis valita D, DB ja DL miehet.

Kuten Troy jo tuossa sanoi niin tosiaan free agents listalta löytyy tarpeeksi hyviä D-miehiä ettei tarvi mitään stressiä D-pelaajista ainakaan ensimmäiseen hmm 8-9 kierrokseen...

Mutta kuten Fawkes sanoi että jos on hyvä DB/DL niin hän voi vetää joka pelissä 10-20 pistettä ja se on todella hyvin. (Itselläni viime vuonna J.Harrison :P)
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Fawkes, saat heti draftin jälkeen 5e tilille, jos varaat ykkösenä Rex Grossmanin..
Olin kyllä jo ihan ominpäin ajatellut ottaa Sexy-Rexyn ykkösenä, mutta nyt stigowe on vielä valmis maksamaan siitä. Tämähän on sillä selvä, Miami Sharks varaa ykkösvarauksella suoraan Texasista, QB Rex Grossmanin... Oho, se olikin painajaisuni, josta nyt onneksi heräsin.
 

stigowe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds, NY Rangers, NY Giants, Notre Dame
Olin kyllä jo ihan ominpäin ajatellut ottaa Sexy-Rexyn ykkösenä, mutta nyt stigowe on vielä valmis maksamaan siitä. Tämähän on sillä selvä, Miami Sharks varaa ykkösvarauksella suoraan Texasista, QB Rex Grossmanin... Oho, se olikin painajaisuni, josta nyt onneksi heräsin.

Ui hitto, olin ihan varma että varaisit Rexin, tuollaisten lahjusten takia.. Mutta ei sitten väkisin.. Varmaankin hehe, ja hymiöt päälle..
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Tjaahas, se napsahti 10 vuoro meikäläiselle. Kyllähän tämä sopii, tosin ei olisi haitannut vaikka vuoro olisi ollut hieman aikaisemminkin. Täytyypä hieman vielä viilata omaa strategiaa, koska tulee kohtuu lähekkäin olevia varausvuorokierroksia. Sinänsä hyvä, että sijoituin luettelo jompaan kumpaan päähän enkä ihan keskelle. Hmmm meneepä oikeasti mielenkiintoiseksi!

Noista puolustuspelaajista sen verran, että kyllä niilläkin pisteitä saa. Mulle viime vuonna toi ihan kivasti pinnoja joka kierroksella Ware ja Ray Lewis. Tarkoitus olisi tänänkin vuonna napata Ware, mutta katotaan miten käy.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tässä kakkosliigan aloitusta odotellessa olen muutaman Mock Draftin ehtinyt kokeillakin. Eipä siinä mitään erikoista, näin ensikertalaisena tarkoitus onkin tulla nuuskimaan sitä ilmapiiriä ja kerätä kokemusta seuraavia kausia varten ilman menestyspaineita =).

Mutta käsitinkö oikein, että varausvuorot arvotaan puolta tuntia ennen draftin alkua? Eipä sillä että minua haittaisi, sillä en ole niinkään tarkkoja taktiikoita kehitellytkään, mutta ihan vaan varmistuksena että osaa varautua ajoissa paikalle.
 

Rocco

Jäsen
Jahans, vuoro #7. Eipä taida enää Peterson olla saatavilla. Noh, onneksi muutama kova valttikortti on taskussa ja eiköhän sieltä taas löydy joku piilevä kyky.

Itsellä on taas kerran töitä samaan aikaan, joten toivotaan ettei työt häiritse draftia! Viime vuonna se meni hyvin, tosin viime kaudella varausvuoro oli aivan loppupäässä niin ehti käänteisen kierroksen ansiosta kahden varauksen välissä kotiin.
 

Cube

Jäsen
Itselläni työt pääsivät häiritsemään tuota kakkosliigan draftia. Pahoittelut siis sen liigan pelaajille, että jäi välistä, mutta ehdin vasta nyt kotiin. Juurikaan vaikutusta ei sillä näytä tosin olevan, koska kone on rankkauslistojen pohjalta varannut mulle näköjään jopa hämmentävän hyvän joukkueen. Tämä tosin selittyy suurelta osin sillä, että liigassa on pari joukkuetta tavallista vähemmän mukana. Puolustuspelaajat, joukkuepuolustukset ja kickerit kone veti aivan liian aikaisin ja muutenkin huonosti, mutta skill-pelaajat ovat lähes täyttä timanttia. Tulen varmasti ennen kauden alkua heittelemään vielä treidiehdotuksia muille pelaajille, jotta joukkueesta saisi vielä enemmän omannäköisen. Olkaapa siis hereillä!

Seuraavaksi sitten valmistelemaan vähän vielä ekan liigan draftia.
 

anticatabolic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Eagles/-Flyers, Real Madrid
Itselläni työt pääsivät häiritsemään tuota kakkosliigan draftia. Pahoittelut siis sen liigan pelaajille, että jäi välistä, mutta ehdin vasta nyt kotiin. Juurikaan vaikutusta ei sillä näytä tosin olevan, koska kone on rankkauslistojen pohjalta varannut mulle näköjään jopa hämmentävän hyvän joukkueen. Tämä tosin selittyy suurelta osin sillä, että liigassa on pari joukkuetta tavallista vähemmän mukana. Puolustuspelaajat, joukkuepuolustukset ja kickerit kone veti aivan liian aikaisin ja muutenkin huonosti, mutta skill-pelaajat ovat lähes täyttä timanttia. Tulen varmasti ennen kauden alkua heittelemään vielä treidiehdotuksia muille pelaajille, jotta joukkueesta saisi vielä enemmän omannäköisen. Olkaapa siis hereillä!

Seuraavaksi sitten valmistelemaan vähän vielä ekan liigan draftia.
Sori jos utelen, mutta mikäs sun tiimi noista on?

Itsellä on tänä vuonna ollut teemana saada running backit ennen 5 kiekkaa kasaan, eli 2 + flex. Verrattuna autopickaaviin pelaajiin tässä on etuna se, että saat kolme aloittavaa rb:tä joista kaksi varmistetaan myös backupin draftaamisella late rundeilla. Muutamien 10-15 hengen draftien jälkeen on ollut todellinen yllätys se, että hyviä pelinrakentajia saa vielä 7 rundiltakin. Mm. Aaron Rodgers tarttui näin matkaan tänään aamupäivän draftista. Kakkosliigan drafti sujui kohtuu mallikkaasti poislukien sitä, että nyt on 6 vai 7 rb:tä rosterissa.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Sori jos utelen, mutta mikäs sun tiimi noista on?
Turku Nevermores. Näin kone hoisi hommat:

1. Maurice Jones-Drew (3)
2. Clinton Portis (18)
3. Calvin Johnson (23)
4. Dwayne Bowe (38)
5. Tony Romo (43)
6. Reggie Bush (58)
7. Owen Daniels (63)
8. Dallas DST (78)
9. Kris Brown (83)
10. Allen Rossum (98)
11. Will Blackmon (103)
12. Jared Allen (118)
13. Julius Jones (123)
14. Beanie Wells (138)
15. Ben Roethlisberger (143)
16. Donnie Avery (158)
17. Visanthe Shiancoe (163)
18. NYJ DST (178)

Jonkin verran ohilaukauksia myöhemmillä kierroksilla, mutta pääasiassa melko onnistuneita varauksia. Tuosta vielä esim. Romo sivuun ja puolustusosasto remonttiin, niin alkaa näyttämään hyvältä.

Tänään oli joku ihme Dwayne Bowe -päivä. Kaveri tarttui mukaan jokaisessa kolmessa draftissa, vaikka en edes ollut rankannut häntä kovin korkealle.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Turku Nevermores. Näin kone hoisi hommat:

Olin vähän että mitvit kunnes tajusin, että tämä jengi olikin eri liigassa. Oli noita mun miehiä tuolla seassa. =)

Oma jengini Stealers:

QB Donovan McNabb
WR Chad Ochocinco
WR Lee Evans
RB Michael Turner
RB Ronnie Brown
TE Dustin Keller
W/R Ryan Grant
BN Donnie Avery
BN David Garrard
BN Torry Holt
BN Samkon Gado
BN Jerious Norwood

K Kris Brown

D Ed Reed
DB Michael Griffin
DL Trent Cole
BN Lawrence Timmons

Aika tasainen jengi kaiken kaikkiaan ja tuota back-up materiaalia siunaantui myös kivasti mukaan. Erityisesti lämmittää se, että nyt mukana on kolme oletettavasti kovaa RB:tä, todennäköisesti melko paljon heittävä McNabb ja rissutkin on ihan ok tasoa vaikka tuo Evans vähän mietityttää, kun TO on Buffalossa hämmentämässä.
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Romo sivuun ja puolustusosasto remonttiin, niin alkaa näyttämään hyvältä.
En minä kyllä laittaisi Romoa mihinkään. Aika hyvin on arvottu ukot kohilleen Cuben tapauksessa.

Tässä vielä Jkl Lehmäpojat:

QB Tony Romo
WR Anquan Boldin
WR Terrell Owens
RB LaDainian Tomlison
RB Willis McGahee
TE Owen Daniels
W/R Laveranues Coles
BN Wille Parker
BN Chris Chambers
BN Jake Delhomme
BN Kevin Curtis
BN Fred Taylor

K Nick Folk

Def Baltimor Ravens
D James Harrison
DB Bob Sanders
DL Albert Haynesworth
BN Brian Urlacher

Näillä mennään ja ihan kohtuu tyyväväinen olin draftin jälkeen.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
QB Tom Terrific

WR T.J. Houshmandzadeh
WR Derrick Mason

RB Thomas Jones
RB Pierre Thomas

TE Tony Gonzalez

W/R DeSean Jackson

BN LeSean McCoy
BN Lance Moore
BN Sammy Morris
BN Percy Harvin
BN Jeremy Shockey
BN Joey Galloway

K Josh Scobee

DEF Green Bay

D Lamarr Woodley
DB Nick Collins
DL John Abraham

Tämä drafti jotenkin tuntuu katastorfilta. Toki sain Bradyn ja siitä olen kiitollinen mutta sitten suurin osa pickeistä tuntuu ja maistuu suussa vaan jotenkin väärältä. Toivottavasti he pelaavat hyvin niin voin sitten paukutella henkseleitä ja roccon tavoin olla sitten nero jälkeenpäin. ;)

Aika monta sleeperiä otin omaan joukkueeseen. Kuten tunnettua rookiethan voivat tehdä mitä tahansa. McCoystä odotan hieman enemmän. Hän on nr.2 RB heti Westbrookin jälkeen... Ainakin toistaiseksi.

Ai niin ja sitten vähän uutisiakin. Nimittäin Tedy Bruschi lopettaa, hänellä oli vaikeuksia mahtua aloituskokoonpanoon ja se ilmeisesti sitten vahvisti päätöksen. 13 vuotta, 5 Super Bowlia joista kolme sormusta, 22 playoffspeliä. 1 Pro Bowl.

Kevin O'Connell sai lähteä Patriotseista. Kovin odotuksin draftattu, hiomaton timantti osoittautui epävarmaksi eikä kaksi vuotta organisaatiossa tuonut varmuutta joten hänet pistettiin kilometritehtaalle. Tällä hetkellä kakkosena on Andre Walter. Huhuissa pyörivät AJ Feeley, Cleo Lemon sekä Damon Huard...
 
Viimeksi muokattu:

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Karhuhaukat iskee kakkosliigassa seuraavalla kokoonpanolla:

QB Peyton Manning
WR Anquan Boldin
WR Anthony Gonzalez
RB Matt Forte
RB Felix Jones
TE Tony Gonzalez
W/R Darren Sproles
BN Matt Hasselbeck
BN Tim Hightower
BN Cedric Benson
BN Donald Driver
BN Earl Bennett
BN Brent Celek

K Stephen Gostkowski

DEF Pittsburgh
D Antoine Winfield
DB Troy Polamalu
DL Justin Tuck

Drafti meni reisille, kun nettihäiriöiden takia kolme ekaa kierrosta meni autopickillä ja kone valitsi QB:n aivan liian aikaisin ja sekoitti täysin huolella laaditut suunnitelmat. Mutta nukutun yön jälkeen kyllä tuossa tiimissä potentiaalia löytyy. Nyt vain odottamaan ekaa viikkoa.

Ja Cutler palasi buuausten saattelemana Denveriin ja ihan mallikkaasti visiitti meni. 144 jaardia ja 1 TD. Yhteistyö Olsenin kanssa näyttää jo nyt sujuvalta. Nyt vain Bennettin, Hesterin ja muiden kanssa sama, niin näyttää tosi lupaavalta. Kun soppaan vielä lisätään Forte ja Marinellin marinoima puolustuslinja, niin odotukset kasvaa korkealle. Ehkä liiankin korkealle? Ehkä, mutta hyvältä silti näyttää. NFC North vaikuttaa tänä vuonna tosi vahvalta, jos Packers jatkaa preseasonin otteita ja Vikings alkaisi lunastamaan odotuksia. Tiukka kausi tulossa. Hitto saisi jo alkaa. Eihän tätä odotusta kestä enää.
 

anticatabolic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Eagles/-Flyers, Real Madrid
http://www.thedenverchannel.com/video/20590420/index.html

Brandon Marshall näyttää vähän nfl pron mallia treeneissä. Denverin pakettiin ei jaksa tässä enempää puuttua, mutta 6-10 olisi mielestäni tuolla materiaalilla optimismia. Denverin fantasy ownereille tiedoksi viikot 4-12 voivat olla kylmää kyytiä Royalin, Marshallin, Ortonin ja Morenon omistajille.

Meikän tiimi kakkosessa:

QB Jay Cutler
WR Andre Johnson
WR Roy Williams
RB Brandon Jacobs
RB Marion Barber
TE Dustin Keller
Wr/R Joseph Addai

BN
Willie Parker
Santana Moss
Donald Brown
LeSean McCoy
Nate Burleson
David Garrard

K Nick Folk
DEF Minnesota

D Ed Reed
DB Asante Samuel
DL Julius Peppers

QB ja TE selkeitä heikkouksia, vaikka Kelleriä onkin povattu lähes joka sivulla vuoden yhdeksi sleeperiksi. Roy Williams on todella suuri riski, mutta odotukset fantasyn kakkosrissulle eivät ole 1000y 5td suuremmat. Running Bäckeistä viimekauden loukkaantujat tippuivat joka draftissa todella alas, joten Parker ja Addai on meikällä nyt jokaisessa fantasyssa, ja korvaavia bäckejä varastossa. Mikä hommasta tekee mielenkiintoisen on se että NFC-east(Jacobs, Barber) pelaa Afc-westiä(mm. Oakland ja Denver) vastaan, samoin kuin Afc north(Parker). Afc-south saa taas vastaansa nfc-westin(rams, 49ers). Hyviä match-uppeja on tarjolla tavallista enemmän. Saa nähdä tuottaako tulosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös