#nextgenerationBlues

  • 122 391
  • 654

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Lässähtääkö mun kiekkokauteni ennen alkamistaan, kun mun mummot on kuolleet. Lainaisko joku mummoa, vaikka ylämummoa?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Omaan halliin free seating, hyväksi havaittu CHL- ja junnumatseissa, ja helvetinmoinen meininki päälle. Hemmetti – tässähän innostuu jo!
Muuten hyviä ajatuksia, mutta itse en lämpene free seatingille koko pitkän kauden ajan. CHL:ssä oli muuten paikkaliput käytössä.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Muuten hyviä ajatuksia, mutta itse en lämpene free seatingille koko pitkän kauden ajan. CHL:ssä oli muuten paikkaliput käytössä.

Free seating hyvä ajatus, jollei porukkaa matseissa käy, mutta jaksaisin toivoa (saan jaksaa varmaan aika pitkään) että joskus alkaisi kehittyä ainakin Englannin jalkapallokatsomoista (itse asiassa saanen toivoa kolme neljäosaikuisuutta) tuttuja vierekkäisten kausikorttilaisten yhteisöjä. Matsiin tultaisiin tapaamaan samanhenkisiä tuttuja, joihin on tutustuttu nimenomaan katsomossa ja ystävyys on lujitettu eläimellisellä huutamisella ja halailulla.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Jos Espoo pystyy tuomaan Mestikseen Jukurien tai edes Hokin ja Toverien tasoisen joukkueen niin tervetuloa. Mutta mitään toista K-Vantaata ja vieläpä takaoven kautta Mestis ei todellakaan tarvitse.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Free seating hyvä ajatus, jollei porukkaa matseissa käy, mutta jaksaisin toivoa (saan jaksaa varmaan aika pitkään) että joskus alkaisi kehittyä ainakin Englannin jalkapallokatsomoista (itse asiassa saanen toivoa kolme neljäosaikuisuutta) tuttuja vierekkäisten kausikorttilaisten yhteisöjä. Matsiin tultaisiin tapaamaan samanhenkisiä tuttuja, joihin on tutustuttu nimenomaan katsomossa ja ystävyys on lujitettu eläimellisellä huutamisella ja halailulla.

Kausikorttilaisena pitkällä sivulla on tullut tutustuttua jo Baronalla/Metrolla viereisiin kausikorttilaisiin, toivottavasti sama jatkuu. :)
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Kausikorttilaisena pitkällä sivulla on tullut tutustuttua jo Baronalla/Metrolla viereisiin kausikorttilaisiin, toivottavasti sama jatkuu. :)
Pyritään samaan kuin tänään kuningattarensa 90-vuotispäiväänsä juhlivassa saarivaltiossa, eli lapsi laitetaan jonottamaan kausikorttia siinä vaiheessa kun raskaustesti on positiivinen.
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kausikorttilaisena pitkällä sivulla on tullut tutustuttua jo Baronalla/Metrolla viereisiin kausikorttilaisiin, toivottavasti sama jatkuu. :)

Samma här. Mukava kommentoida peliä ns. tuttujen kanssa, joiden nimetkin saa selville vasta noin 10 vuoden jälkeen vahingossa. Siihen asti kulkevat koodinimillä. Free seatingissä tulisi todennäköisesti vähemmän avauduttua oman piirin ulkopuolelle..
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
joskus alkaisi kehittyä ainakin Englannin jalkapallokatsomoista (itse asiassa saanen toivoa kolme neljäosaikuisuutta) tuttuja vierekkäisten kausikorttilaisten yhteisöjä. Matsiin tultaisiin tapaamaan samanhenkisiä tuttuja, joihin on tutustuttu nimenomaan katsomossa ja ystävyys on lujitettu eläimellisellä huutamisella ja halailulla.
Juuri näin on omalla kohdallani tapahtunut jo useaan otteeseen, eli oikeastaan joka kerta kun kausaripaikka on vaihtunut. Aina on tullut juttua uusien tyyppien kanssa kauden aikana, ja sitä on jatkettu sitten aina kun on hallilla nähty. Kyllä tuppisuusuomalaisetkin osaavat ;)
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Käytännössä enää pari päivää aikaa saada pelipaikka johonkin sarjaan, ilmeisesti Mestikseen. Eikö ole huhun huhua liikkeellä? Joudunko kulkemaan Ribiksen ja Niittykummun Tebikan kautta?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mestikseen on tosiaan tuo pari päivää enää aikaa, lauantaina tuskin mitään hakemusta enää lähetetään. Suomi-sarjaan voi sen sijaan hakea vielä toukokuun puoliväliin asti. Huhuja on toki, mutta kun niitä on ollut tässä koko ajan, niin itse en usko niistä ensimmäistäkään, ennen kuin on jotain faktaa sen tueksi.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ja eihän tuo kerro kuka tuon nimisen seuran on rekisteröinyt. Voi olla kuka vain. Esim. joku joka ei halua että JS rekisteröi sen nimisen seuran.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Tuohan ei kerro muusta kuin että siellä perustetaan jotain todella muovista seuraa. United? voi luoja sentään..

Mestikseen on Unitedilla vielä aika pitkä matka.
Voi luoja tosiaan. Liigassakin pelasi Jääkiekko Espoo Oy, eehh...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ettekö te nyt tosiaan katso tuota kuvaa ja osaa siitä yhdistää asioita? Ei sitä nyt ole rekisteröinyt "kuka vaan".
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jees... Joy Group on tosiaan Jussin lafka eli tuo on nyt selvillä. Enää on selvittämättä se, millä nimellä seura tulee pelaamaan (vielä on pienen pieni toive, että se EI olisi tuo United) ja missä sarjassa. Mestikseen on varmasti laitettu hakemus sisään, eli nyt vaan odotellaan jonkun tiedotusta asiasta ja sen etenemisestä. Tosin omalta osalta seuraaminen päättyy luultavasti siinä kohdassa, kun tuo hakemuksen jättäneen seuran nimi varmistuu.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Katsellaan. Sen verran puolustan, että tavaramerkki Blues on tukevasti Jääkiekko Espoo Oy:n konkurssipesän hallussa, enkä ainakaan minä tiedä, kuinka nopeasti sen sieltä saa vapautettua. Olen täysin valmis antamaan Espoon oman joukkueen pelata vaikka Maila-Jussit -nimellä, jahka pesä on selvitetty. Kiekko-Espoo -tavaramerkki toki puolestaan olisi Kiekko-Espoo Liiga ry:llä, tahtovatko luopua / haluaako mahdollinen miesten joukkueen omistaja ostaa lisenssin ja mihin hintaan?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ja vaikka taustafirman nimi olisi Espoo United Oy, niin ei se tarkoita, että seura pelaisi kyseisellä nimellä.
Totta. Se toiminimen varaaminen ei vältämättä ole ihan helppo juttu kun siellä saattaa olla paljon hyviä nimiä jo varattuna. Joten sikäli ihan ymmärettävää että Salonoja on ton Espoo United nimen napannut itselleen kun on sillä varmasti lätkäprojektinsa työnimenä.

Olen tässä miettinyt että jos Blues tai Kiekko-Espoo nimeä ei pysty käyttää niin olisko sitten "Siniset" se paras vaihtoehto. Eli suomennos tosta sanasta Blues. Vai tarkoitaako blues sitä musiikkilajia kuten St.Lousissa? Mutta jos jengin nimi on joku muu kuin Blues niin varmasti osa faneista ei siirry uuden seuran faneiksi.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Jengi vinkuu nimestä, mut se miten Blues ajettiin tähän pisteeseen oli ihan OK. No ei kai siin sit.

Samoin on puhuttu että juuret katkee. Entä jos osa ens kauden pelaajista on blegin junnuja, entä jos yhteistyö junnujen kanssa on ja pysyy, entä jos pelataan samassa hallissa?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos taustayhtiön nimi on Espoo United, seuran nimi uskoakseni tullee olemaan Espoo United jossain vaiheessa.

Jos nyt ensi kaudella se on jotain muuta, se on vaan silmänkääntötemppu saada vanhat kannattajat pysymään mukana tämän muutosvaiheen yli.

Me no like.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Joo se, että seuran nimi on joku muu kuin Blues ei ole kyllä Jussin vika. Minäkin voin sanoa ihan kaikkeen, että asia on syvältä ilman, että esitän lainkaan vaihtoehtoja. No en viitsi...

Ehkä sitten uutta joukkuetta seurailee henkilöt joita ensisijaisesti kiinnostaa espoolainen edustuskiekkoilu yleisesti ottaen. Eikä siinä kaiketi mitään väärää ole.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jengi vinkuu nimestä, mut se miten Blues ajettiin tähän pisteeseen oli ihan OK. No ei kai siin sit.
Kuka täällä on sanonut, että Bluesin ajaminen tähän pisteeseen oli ihan OK? Itse en ole moista tekstiä lukenut mistään, mutta valaise toki, jos olet moisen löytänyt. Mennyttä on paha lähteä muuttamaan, tulevaan voi yrittää vaikuttaa. Ehkä sen takia täällä moni ilmaisee mielipiteensä lähinnä uuden seuran nimeä kohtaan? Minusta jokainen saa ihan vapaasti seurata ja kannattaa mitä tahansa jengiä, oman mielipiteeni ja perustelut olen tuonut julki.

Vai tarkoitaako blues sitä musiikkilajia kuten St.Lousissa? Mutta jos jengin nimi on joku muu kuin Blues niin varmasti osa faneista ei siirry uuden seuran faneiksi.
Blues on tarkoittanut väriä, ei musiikkia.

Mitä tulee pesän hoitamiseen, niin sehän on jo aika selvää, että konkurssipesä yrittää saada pieniä pennosia kasaan myymällä kaiken, mitä myytävissä on. Niillä tuotoilla tuskin katetaan muutamaa prosenttia enempää veloista, kun tuo osake jäänee myymättä kokonaan.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 16.00
  • 8.75
  • 1.16
USA vs Slovakia
  • 1.32
  • 6.20
  • 6.90
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös