Muuten hyviä ajatuksia, mutta itse en lämpene free seatingille koko pitkän kauden ajan. CHL:ssä oli muuten paikkaliput käytössä.Omaan halliin free seating, hyväksi havaittu CHL- ja junnumatseissa, ja helvetinmoinen meininki päälle. Hemmetti – tässähän innostuu jo!
Muuten hyviä ajatuksia, mutta itse en lämpene free seatingille koko pitkän kauden ajan. CHL:ssä oli muuten paikkaliput käytössä.
Free seating hyvä ajatus, jollei porukkaa matseissa käy, mutta jaksaisin toivoa (saan jaksaa varmaan aika pitkään) että joskus alkaisi kehittyä ainakin Englannin jalkapallokatsomoista (itse asiassa saanen toivoa kolme neljäosaikuisuutta) tuttuja vierekkäisten kausikorttilaisten yhteisöjä. Matsiin tultaisiin tapaamaan samanhenkisiä tuttuja, joihin on tutustuttu nimenomaan katsomossa ja ystävyys on lujitettu eläimellisellä huutamisella ja halailulla.
Pyritään samaan kuin tänään kuningattarensa 90-vuotispäiväänsä juhlivassa saarivaltiossa, eli lapsi laitetaan jonottamaan kausikorttia siinä vaiheessa kun raskaustesti on positiivinen.Kausikorttilaisena pitkällä sivulla on tullut tutustuttua jo Baronalla/Metrolla viereisiin kausikorttilaisiin, toivottavasti sama jatkuu. :)
Kausikorttilaisena pitkällä sivulla on tullut tutustuttua jo Baronalla/Metrolla viereisiin kausikorttilaisiin, toivottavasti sama jatkuu. :)
Juuri näin on omalla kohdallani tapahtunut jo useaan otteeseen, eli oikeastaan joka kerta kun kausaripaikka on vaihtunut. Aina on tullut juttua uusien tyyppien kanssa kauden aikana, ja sitä on jatkettu sitten aina kun on hallilla nähty. Kyllä tuppisuusuomalaisetkin osaavat ;)joskus alkaisi kehittyä ainakin Englannin jalkapallokatsomoista (itse asiassa saanen toivoa kolme neljäosaikuisuutta) tuttuja vierekkäisten kausikorttilaisten yhteisöjä. Matsiin tultaisiin tapaamaan samanhenkisiä tuttuja, joihin on tutustuttu nimenomaan katsomossa ja ystävyys on lujitettu eläimellisellä huutamisella ja halailulla.
Ei tietenkään. Huomasin vain Twitterissä ja laitoin tännekin. Onhan tuo kuitenkin jotain, että tuon niminen seura on rekisteröity.Ja eihän tuo kerro kuka tuon nimisen seuran on rekisteröinyt. Voi olla kuka vain. Esim. joku joka ei halua että JS rekisteröi sen nimisen seuran.
Voi luoja tosiaan. Liigassakin pelasi Jääkiekko Espoo Oy, eehh...Tuohan ei kerro muusta kuin että siellä perustetaan jotain todella muovista seuraa. United? voi luoja sentään..
Mestikseen on Unitedilla vielä aika pitkä matka.
En osannut, mutta jos tosiaan on Jussin firma niin asia lienee selvähkö.Ettekö te nyt tosiaan katso tuota kuvaa ja osaa siitä yhdistää asioita? Ei sitä nyt ole rekisteröinyt "kuka vaan".
Totta. Se toiminimen varaaminen ei vältämättä ole ihan helppo juttu kun siellä saattaa olla paljon hyviä nimiä jo varattuna. Joten sikäli ihan ymmärettävää että Salonoja on ton Espoo United nimen napannut itselleen kun on sillä varmasti lätkäprojektinsa työnimenä.Ja vaikka taustafirman nimi olisi Espoo United Oy, niin ei se tarkoita, että seura pelaisi kyseisellä nimellä.
Kuka täällä on sanonut, että Bluesin ajaminen tähän pisteeseen oli ihan OK? Itse en ole moista tekstiä lukenut mistään, mutta valaise toki, jos olet moisen löytänyt. Mennyttä on paha lähteä muuttamaan, tulevaan voi yrittää vaikuttaa. Ehkä sen takia täällä moni ilmaisee mielipiteensä lähinnä uuden seuran nimeä kohtaan? Minusta jokainen saa ihan vapaasti seurata ja kannattaa mitä tahansa jengiä, oman mielipiteeni ja perustelut olen tuonut julki.Jengi vinkuu nimestä, mut se miten Blues ajettiin tähän pisteeseen oli ihan OK. No ei kai siin sit.
Blues on tarkoittanut väriä, ei musiikkia.Vai tarkoitaako blues sitä musiikkilajia kuten St.Lousissa? Mutta jos jengin nimi on joku muu kuin Blues niin varmasti osa faneista ei siirry uuden seuran faneiksi.