Newcastle United FC 2022–2023 – jättiläinen herää

  • 90 539
  • 982

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Bruno kertonut itsestään Players Tribunessa.

 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Huomenna sit mennään. Lontoo taitaa olla jo aina täynnä harakoita. Veikkaan että huomenna mennään tutulla kokoonpanolla. Eli:

Karius
Trippier-Schär-Botman-Burn
Longstaff-Guimaraes-Willock
Almiron-Wilson-Joelinton

Jos ei Willock täydessä kunnossa, tai miksei muutenkin, Joelinton keskelle ja ASM avaamaan. Wilson todennäköisesti avaa kun Howe pitää kokemuksesta. Vaihdosta sitten Isakia jne. sisään.

Shelvey myös jäämässä Lontooseen Nottinghamin matsin jälkeen ja seuraa pelin paikanpäällä. Enemmän sitten huomenna spekulaatiota.

Mutta niin. Tästä se alkaa, se uusi aika. Ensimmäinen finaalipaikka sitten vuoden -99. Komiaa!



 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lontoossa vaikuttaa olevan ihan hyvät bileet jo.
 

Liitteet

  • 0EEFC861-7B37-4E83-BB81-C4E99CB4F83D.jpeg
    0EEFC861-7B37-4E83-BB81-C4E99CB4F83D.jpeg
    104 KB · kertaa luettu: 103

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Se on perinne jo. Viimeksi vuonna 1999 sama juttu.
Tooooouriiiists... no joo, pääasia että on hauskaa (ja että paikalliset eivät joudu katselemaan sitä).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
25 vuotta viime finaalipaikasta. Mitään ei ole voitettu mun kannatuksen aikana, eli yli 30 vuoteen… tänään sit mahdollisuus pitkästä aikaa. Vielä ei oikein sisäistä ja tulihan tämä ns. ”liian aikaisin”. Mutta joo, kävi miten kävi, tämä joukkue on yksi parhaimmista Newcastlelta Valioliigan aikana. Uskomaton porukka.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Lontoossa nyt kun olen, tuli aika yllätyksenä kun satuin kävelemään tuon torin ohi. Porukkaa oli ihan helvetisti. Aika juhlallinen tunnelma oli ja juttelin esimerkiksi yhden Newcastle-fanin kanssa, joka oli muuttanut Teksasiin mutta finaalia oli pakko tulla katsomaan, kun edellisestä Wembleyn vierailusta(pl. Spursin evakko) on 25(?) vuotta ja edellinen titteli on 59(?) vuoden takaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lontoossa nyt kun olen, tuli aika yllätyksenä kun satuin kävelemään tuon torin ohi. Porukkaa oli ihan helvetisti. Aika juhlallinen tunnelma oli ja juttelin esimerkiksi yhden Newcastle-fanin kanssa, joka oli muuttanut Teksasiin mutta finaalia oli pakko tulla katsomaan, kun edellisestä Wembleyn vierailusta on 25(?) vuotta ja edellinen titteli on 59(?) vuoden takaa.

Joo katsellut tuttujen kuvia Lontoosta ja taitaa olla kovat bileet menossa. Kaveri maksoi 1500€ lipusta finaaliin… Et siellä jossain näkyy meidän Toon Army Finlandin lippu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mikä tämä geordien innostus Greggsiä kohtaan oikein on? Siellä on ilmeisesti ollut yhtäjaksoinen jono Trafalgar Squarelta Charing Crossin Greggsille koko eilisen ja tämän päivän. Tämä on mulle ihan WTF-kamaa, koska kerran olen maistanut ja Greggsin sausage roll oli ainakin ihan hirveä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikä tämä geordien innostus Greggsiä kohtaan oikein on? Siellä on ilmeisesti ollut yhtäjaksoinen jono Trafalgar Squarelta Charing Crossin Greggsille koko eilisen ja tämän päivän. Tämä on mulle ihan WTF-kamaa, koska kerran olen maistanut ja Greggsin sausage roll oli ainakin ihan hirveä.

Newcastles Greggsit ovat erilaisia, siis oikeasti, sieltä saa kunnon makkararullaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Newcastles Greggsit ovat erilaisia, siis oikeasti, sieltä saa kunnon makkararullaa.
Eroaa jotenkin maan muista Greggseistä, siis yritystasolla? Itse kävin Lontoossa ja no, huonompaa kuin mikään vastaava leipomo- tai pubiruoka.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Karius
Trippier-Schär-Botman-Burn
Longstaff-Guimaraes-Willock
Almiron-Wilson-Joelinton

Jos ei Willock täydessä kunnossa, tai miksei muutenkin, Joelinton keskelle ja ASM avaamaan.

Ja näillä mennään. ASM avaa ja Joelinton keskellä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sunnuntaina sitten Ketsbaia Classico Wolvesia vastaan. Vain yksi toive olisi, eli että kärkikolmikko nähtäisiin alusta saakka:

ASM-Isak-Gordon
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sen mitä huomannut itse suurimman muutoksen kannatuksessa on se, että aika rauhallisesti pystyy seuraamaan Newcastlen otteita. Koko ajan on kuitenkin tieto että eteenpäin mennään ja seuralla on suunnitelma. Se Ashleyn ajan päämärättömyys ja kunnianhimonsa puute lannisti kyllä näin jälkeenpäin katsottuna aika paljon, vaikka hampaat irvessä kannatettiin kuten aina ennenkin.

Silloin vain tiesi Newcastlella ei ole mitään muuta tulevaisuutta kuin se että vältellään tippumista. Nyt asiat hiukan eri ja huomaa että itsekin osaa suhtautua tähän jälleenrakentamiseen yllättävän rauhallisesti. Ja tyytyväisenä tietty. Huomenna sitten Wolvesia turpaan ja jatketaan tappelua europaikoista. Jo Euroopan kentillä Newcastlen näkeminen olisi pitkästä aikaa hienoa kuitenkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sunnuntaina sitten Ketsbaia Classico Wolvesia vastaan. Vain yksi toive olisi, eli että kärkikolmikko nähtäisiin alusta saakka:

ASM-Isak-Gordon

Ei ihan. Tänään mennään Murphy-Isak-ASM -kombolla. Muuten ei yllätyksiä. Voitto tekisi hyvää kun edessä muut ryssivät.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Athleticissa juttua tänään Newcastlen kesäsiirtoikkunasta. Seuraavat pelaajat mainittiin erikseen:





Kaikkineen ei hirveästi tule yllätyksenä, että haetaan nuoria, dynaamisia ja kovakuntoisia pelaajia. Keski-ikä vieläkin yli 27 ja Valioliigan vanhimpia joukkueita, joten kesällä voi eurojalkapallosta riippuen olla kunnon hulinat.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös