Tässä vielä tosiaan jälleen hieno osoitus miten Howe osaa reagoida pelin sisällä.
Kaks matsia jäljellä ja joukkue semmoinen että voidaan haastaa kenet vaan, eli kyllä mä haluan nähdä ykköset kehissä myös cupissa. Pokaali kuin pokaali olisi silleen kiva tälleen 30 vuoden kannattamisen jälkeen.Kova viikko vielä ennen MM-kisoja: itse kun en tuota Liigacupia aivan ylivertaisen tärkeänä pidä, niin toivoisin pientä kierrätystä, jotta ollaan riittävän freesinä lauantain tärkeään Chelsea-matsiin.
Guimaraes, Trippier, Schär/Botman, Burn nyt ainakin ja pelanneet paljon, Wilson myös hyvä huilata. Joelinton varmaan avaa, kun oli pelikiellossa St.Marysilla. Targett, Shelvey, Anderson, Fraser ja Wood mielellään kaikki isommille minuuteille kuin tähän mennessä.
Vahva haistelu osui kerrankin oikeaan .Sieltä kierrätystä iltaan.
Ei näy Englannissakaan. Harvinaista näin nykypäivänä ettei Suomessa näe matsia, heh.Vahva haistelu osui kerrankin oikeaan .
Harmi kun Viaplay ei juuri tätä matsia näytä lainkaan.
Kolme pelaajaa Englannin maajoukkueeseen MM-kisoihin Newcastlesta. Kaikkea sitä.
Kyllä mä uskoisin ainakin Trippierin pelaavan ihan mukavasti.Ei taida kovin montaa minuuttia tulla kuitenkaan...
Kyllä mä uskoisin ainakin Trippierin pelaavan ihan mukavasti.
MM-kisojen jälkeen.Mikä muuten Isakin tilanne on? Koska takaisin rosterissa?
Ansaitut tosiaan. Tervetuloa kerhoon!Almiron tosiaan kuukauden pelaaja ja Howe kuukauden manageri. Ihan ansaitut.