Se muuten pitää kyllä luvata, että jos tää kauppa toteutuu niin otan saatana kaiken irti jos Newcastlesta tulee yksi maailman rikkaimmista seuroista. Ei paljoa tule hetkauttamaan öljyraha-vittuilut.
Sinne meni taas yksi vanhanliiton mies...
Se muuten pitää kyllä luvata, että jos tää kauppa toteutuu niin otan saatana kaiken irti jos Newcastlesta tulee yksi maailman rikkaimmista seuroista. Ei paljoa tule hetkauttamaan öljyraha-vittuilut.
Saa nähdä tulisiko toimiston puolelle uudet ukot, kun ei ne isot käshbät lohduta jos Joelintonin yhden liigamaalin hinta on ollut nyt se 44 milliä.
Cityä on helppo dissata siitä, että helppo pärjätä kun jengi on maksanut miljardin mutta ei siellä hirveästi sellaisia hutihankintoja tehdä. West Ham ja Everton sitten esimerkkejä miten sadalla miljoonalla saa myös ostettua pelkkää paskaa ja Richarlisonin.
Ne on muuten nopeita prosesseja!DoF-haku on kuulemma käynnissä
Köyhien vinguntaa.
Mutta meneekö sinulla yöunet siitä, jos Newcastlea aletaan nimittämään tämän omistajanvaihdoksen myötä muoviseuraksi? Tämä ei ole tällä palstalla yleistä, mutta välillä tämä ilmaisu tuppaa pomppaamaan esiin.
No ei todellakaan menisi. Siinähän huutelisivat.
Ai, että kun riistäjäsheikit tekis saman tempun kun viimeksi, ja vaihtaisi kohdetta viime hetkillä. Nyt voisivat hankkia Black Catsit.
Ai että, rahaa enemmän kuin kellään ja arveluttavia tekoja taustalla. Antakaa tämän tapahtua.
Ja toivottavasti rahaa laitetaankin palamaan aivan helvetisti pelaajahankintoihin. Haluan nähdä Messin, Chrisun, Neymarin, Mbabben, Sanchon ja pari muuta Harakoissa.
Näin se kansitakki kääntyy ja VIUH vaan kuuluu ;)
Lähteekö Joelinton vielä ensi kauteen Newcastlen ykköstykkinä?Mä olen näitä nyt lukenut aamusta iltaan koko viikon, notta jos joku asia kiinnostaa niin kysykää vaan!
Lähteekö Joelinton vielä ensi kauteen Newcastlen ykköstykkinä?
- Isoja suunnitelmia on tulossa niin Newcastlen kaupungin kuin seurankin uudistamiseen. Mm. Stadionin laajennus, infran parantaminen jne. Ja kun St.James Park tosiaan sijaitsee kaupungin keskustassa, nämä kaikki tuovat helvetisti lisää työpaikkoja ja rahaa Newcastleen, jota on kaivattu köyhässä ja työttömyyden vaivaamassa pohjoisessa.
Mä olen näitä nyt lukenut aamusta iltaan koko viikon, notta jos joku asia kiinnostaa niin kysykää vaan!
Jossain oli huhua, että stadikan nimeksi vaihdettaisiin Mohammed bin Salman Park. Millähän aikataululla tämä etenee?
Miten noin yleisesti harakkaparvessa on suhtauduttu ääri-islamistien poliittisissa tarkoituksissa tehtävään sijoitukseen. Esimerkiksi Helsingissä suurmoskeijahanke tilattiin, koska raha tuli tältä suunnalta.
Mä olen näitä nyt lukenut aamusta iltaan koko viikon, notta jos joku asia kiinnostaa niin kysykää vaan!