Et ilmeisesti anna Frolovin ja Whiten sopimuksille paljon arvoa.
En erityisemmin. Frolov nyt ei ihan mikään tusinapelaaja ole, ja mieheltä voi odottaa paljonkin. Jos paukuttaa sen 30 maalia tai enemmänkin, olen erittäin tyytyväinen. Valitettavasti historia on osoittanut, ettei monikaan itäeurooppalainen tähtistatuksen kynnyksellä muissa seuroissa pyörinyt ole pystynyt pelaamaan MSG:ssa edes aiempien kausien tasollaan, saati pystynyt parantamaan. Toki poikkeuksia on, ja toivon Frolovin olevan juurikin sellainen. Sattuneesta syystä en vain ole kovin luottavainen, että potentiaali realisoituisi. NYC ja MSG on vain niin monille ollut liian vaikea paikka pelata.
Todd Whitelta en odota juurikaan mitään, miehellä on kumminkin ikää mittarissa jo 35, viime kausi ei ollut kummoinen ja Sens-kausista alkaa olemaan jo aikaa (toissa kauden 71p oli toki hyvä suoritus, mutta en jaksa uskoa, että mies paljoakaan viime kaudesta parantaa). Marginaalipelaaja mielestäni, joskaan en pane pahakseni, jos pystyy ottamaan ratkaisijan roolia. En vain 35-v. jannulta kyllä jaksa odottaa mitään kovinkaan suurta käännettä kohti parempaa kuin mitä viime kausi oli.
Harmillista, siella saattaisi ensi kaudella olla muitakin kuin Gaborik jotka tekevat maaleja.
Siis Frolov, ehkä. Ja olet siis sitä mieltä, että White pystyy jotenkin myös auttamaan maalinteko-ongelmissa?
Hei haloo.
Eikohan Staal sopimuksensa saa, en nae mitaan syyta miksi mies treidattaisiin muualle ja eikohan tuon Kennedyn tapauksen jalkeen ole aika selvaa etta Redden lahtee alas pelaamaan.
Realistisesti ajatellen odotan itsekin, että Redden pelaa alhaalla, jos yleensä siihen suostuu. Voi olla aika kova paikka Reddenille ruveta farmipelaajaksi, mutta se jää nähtäväksi(mutta se ei ole enää osa palkkakatto-ongelmaa,se). Ja Staal tullee jonkinlaisen sopimuksen tekemään, itse veikkaan vuoden sopimusta, koska aika pitkään on tämä hierominen jatkunut. Maalailin vain piruja seinille aiemmassa viestissäni. Sather kun ei ole onnistunut ainakaan allekirjoittanutta vakuuttamaan nuorten, lupaavien ja jo jossain määrin tasonsa osoittaneiden pelaajien käsittelyssä.
En kylla nae mitaan syyta miksi Boogaard olisi ollut hyva hankinta, painvastoin. Hankitaan ensin Brashear aivan kasittamattomalla palkalla, laitetaan hanet Hartfordiin pelaamaan 2 min per peli ja hankitaan Shelley tilalle joka itseasiassa hoitaa hommansa kohtuullisesti ja tekee tulosta hyokkayspaassa. Mutta, kun Shelley pyytaa 3 vuotista sopimusta ei tahan suostuta missaan nimessa, annetaan Shelleyn menna toiseen seuraan ja hankitaan Boogaad tilalle isommalla rahalla ja pitemmalla sopimuksella. Ja tama mies ei ole tehnyt ainuttakaan maalia 222 peliin.
Brashearin hankinta nyt oli jo alun alkaenkin täysin älyvapaa suoritus. Itse olisin myös pitänyt Shelleyn, mutta kun tuo ei Slatsille sopinut, en pidä ollenkaan huonona, että joukkueen kovikseksi hankittiin Boogaard. Boogaardilla kuitenkin on mainetta tappelijana, eikä ole vielä ikäloppu. Mielestäni yksi kovimmista kovanaamoista koko liigassa, enkä edes odota mieheltä pisteitä, vaan esimerkiksi Phillyn kusipäiden Gaborikin telojien rankaisua, johon mm. Brashearista ei ollut.
Hei haloo.
Olen harvinaisen luottavainen tulevaan kauteen, liput harjoituspeleihin seka runkosarjaotteluihin on hommattu alkukauden osalta ja nyt pitaisi muutama viikko jaksaa odottaa. Ei kylla mitenkaan jaksaisi.
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi, kun jaksat olla noin innokas ja positiivisin odotuksin varustettu. Itse nyt en näe kovinkaan suurta parannusta menneisiin vuosiin, joskin jotain pientä parannusta nyt ehkä voi juuri ja juuri havaita =).
Ehkä se on tuo menneisyyden taakka, ja jo vuosikausia jatkunut tyytymättömyys Satherin toimiin ja joukkueen keskinkertaisuuteen, joka saa pessimismin minussa pintaan. Jollain tasolla kai sen on jo hyväksynyt, ettei Stanley Cupista tulla varmaan tosissaan kilpailemaan minun elinaikanani, ja sitten kun joku näkee kultaa siinä missä minä näen vain samaa vanhaa p*skaa, täytyy alkaa julistamaan omaa pessimismiään julkisesti.