Minä, monen muun mukana, uskoin, että kesällä menetettyjen pelaajian (Jagr, Shanny, Straka erityisesti) merkitys ei olisi näin suuri. Varsinkin kuin Druryn piti nostaa tasoaan ja Näslundin takoa maaleja.
Harmillistahan tämä on, Blueshirtseillä oli ja on edelleen hyvä rakennusvaihe käynnissä, mutta sitä yritettiin nyt turhaan nopeuttaa huonoilla ja epävarmoilla tähtistatuksen hankinnoilla.
Uskoit, vai toivoit? Noita toivojia varmasti meissä on paljon, mutta totuuden nimissä -kuten JLand sanoi- Rangersissa on (näköjään) noita support-roolin pelaajia lähes pelkästään. Druryn tasonnostoa voidaan odottaa ikuisuuden ja Näslundin tasoon itse en panostanut kesälläkään ollenkaan.
NHL.comista muuten: Drury kolme syöttöä viimeisissä 12:a pelissä, Gomez viisi syöttöä yhdeksässä pelissä. Maaleja 0.
Jotenkin jaksan kuitenkin uskoa Renneyyn, enkä häntä potkisi pois vaikka vieläkin syvemmälle upottaisiin. Jaksoiko joku tosiaan uskoa että nyt tänä vuonna mennään kolmannelle kierrokselle, kun Jagr, Straka ja Shanahan on lähtenyt ja noita edellä mainittuja pelaajia tullut paikkaamaan...? Siinä tulee tosiaan Satherin tekemiset mukaan kuvioihin. Mutta ehkäpä mies oli niin kiihkoissaan vahvistamassa ja pitämässä vanhoja puolustajia, ettei huomannut pelaajakatoa hyökkäyksestä. Kyllä tässä nyt realistisesti odotetaan
maksimissaan ykköskierroksella voittoa tällä kaudella, joka sekin on aina vaikeaa alle 4:nen sijan lähtökohdista.
Rakennusvaihe on menossa, mutta silti toivotaan ja samalla pelätään uusia tähtiä estradille..? Joku Kovalchuck tosiaan tarvittaisiin, mutta mikään Sundin, Näslund II, jne -uudistus ei auttaisi yhtään. Pitäisi löytää joku pienemmänluokan snaipperi jostain, että olisi varaa treidiin. Mutta pakkohan tossa nyt on jotain alkaa tekemään, kun häviöitä alkaa tulemaan vähän turhan paljon. Koittasi nyt vaikka farmista jotain alkuun.
Kyllähän se oikeastaan v¤taa aina tuollainen alisuorittaminen. Siellä kuitenkin on (ajateltuna hullusti yläkanttiin) Zherdev - tulevaisuuden Jagr, uskomattoman taitava kikkailija, Gomez - mies joka pystyy tuomaan yksin kiekon ylös ja luomaan samalla paikan ketjukaverilleen, Drury - jumalanluoma -no ainakin jumalanloppukehittämä- maalitykki joka ampuu maalin paikasta kun paikasta, kapteenin arvon saatuaan vielä potenssiiin kolme, Dubinsky - nuori mies joka sai opit Jagrilta ja nousukiitoisessa urassaan lähentelee kohta jo selvää ykkössentteriä joukkueessa kuin joukkueessa, Näslund - johtaja joka tuli Vancouverista tuomaan taitoa ja osaamista nuoremmille samalla itse johtaen joukkoa, ja vielä Dawes - joka myös paukuttaa maaleja liukuhihnalta osin sen takia että miestä ei nimettömyydestään johtuen tajua kukaan pitää.
Voidaanhan noita muihin seuroihin yrittää kaupata hyvällä potentiaalilla, nykyisillä näytöillä kun ei paljoa vastakauppana saa.
Voros oli muuten uskomattoman huono tappelija St. Louisin jäbää vastaan. Otti osumaa oikealta ja vasemmalta, eikä itse edes yrittänyt mitään. Orr sentään yritti omassaan. Maralta meni käsi edellisessä pelissä omassa tappelussaan ja Kalinin täytti hänen paikan puolustuksessa.
Ke Islanders, la Sabres ja su Maple Leafs. Siinä loppuviikon ohjelma, etenkin toi Sabres-matsi on erittäin tärkeä.