Hallelujah!! Welcome back, rakastan persoonia. Päivä pelastettu, kausi ehkä ei.Se on virallista nyt... Rotta on palannut Manhattanille!
ps.Vastikään hankittu hyökkääjä Mark Bell ottaa Averyn paikan Hartfordissa.
Hallelujah!! Welcome back, rakastan persoonia. Päivä pelastettu, kausi ehkä ei.Se on virallista nyt... Rotta on palannut Manhattanille!
Pistettiinkö samalla Voros waivereihin? En ainakaan mistään juttua löytänyt, mutta tuolla Deadline deals topicissa joku niin sanoi.
Pistettiinkö samalla Voros waivereihin? En ainakaan mistään juttua löytänyt, mutta tuolla Deadline deals topicissa joku niin sanoi.
Tortorella haukkui Averyn täysin pystyyn toimiessaan vielä TSN:llä ja taisi jopa sanoa ettei koskaan haluaisi valmentaa tätä. Saapa nähdä miten tuo yhteistyö tulee toimimaan.
Antropovia olen itse seuraillut jo useamman vuoden ja mies on on kyllä aivan eri kaliberia kuin Aaron Voros. Antropov on käsiltään jopa erittäin taitava ja pelipäältään huomattavan juonikas. Erityisesti kuitenkin nuo kädet on jäänyt miehestä mieleen, samaa ei voisi sanoa hyvänä päivänäkään Vorosista. Heikkouksia Antropovilla on ehdottomasti luistelu ja se että mies on isoksi mieheksi välillä äärettömän pehmeä. Antropovia on usein myös moitittu laiskuudesta, johonka joutuu kyllä valitettavasti yhtymään. Heikkouksistaan huolimatta ehdottoman potenttiaalinen kaveri jo pelkästään käsiensä ja juonikkuutensa puolesta. YV:llä parhaimmillaan kun pääsee nautiskelemaan ja seisoskelemaan. ;)Nikolai Antropovia en ole juurikaan seurannut. Sellaisia 30~40 pisten kausia näköjään tehnyt, tosin vajailla pelimäärillä. Voi ilmeisesti pelata keskellä tai laidassa ja jonkinmoista apua (luonnollisesti) maalintekovaikeuksiin odotetaan. Myös GM Sather sanoi että isokokoista Antropovia kokeillaan ylivoimakentällisiin. Toivottavasti ei kuitenkaan liian samanlainen ole kuin Voros lähtökohdiltaan.
Heikkouksia Antropovilla on ehdottomasti luistelu ja se että mies on isoksi mieheksi välillä äärettömän pehmeä. Antropovia on usein myös moitittu laiskuudesta, johonka joutuu kyllä valitettavasti yhtymään.
Jep, tasapaino on hyvä, mutta pehmeydellä tarkoitin hänen pehmeyttään kiekottomana. Peleissä mitä olen häneltä nähnyt niin lähinnä hän menee tilanteisiin ja kaksinkamppailuihin varoen "tunnusteleen". Pehmeyden tuntua saattaa herättää myös se että Antropov ei ole mielestäni mitenkään pelottava tai ilkeän oloinen kaveri, vaikka yleensä tämän kaliberin kaverit ovat jo pelkältä olemukseltaan aika köriläitä ja pelottavia. Kiekon kanssa mies pelaakin sitten enemmän kokonsa mukaisella tavalla (voisi olla vieläkin röyhkeämpi), mutta kiekottomana hänestä välittyy ainakin tänne hyvin pehmeä ja laiska kuva.Hmm.. Luistelu on toki ehdottomasti heikkous, samoin tuo laiskuus. Joskin tuo luistelutyyli ammentaa usein tuota kuvaa laiskuudesta.
En kuitenkaan ihan allekirjoita tuota pehmeyttä. Ei tosin käytä isoa massaansa aina hyväksi, mutta kyllä Antrolta jonkinlaista kovuutta toisinaan löytyy. Ei mikään Prucha kuitenkaan ja kyllä Antro on melko vaikea saada taklaamalla kaatumaan. Hyvä tasapaino hänellä on.
Onko TML sinulla tietoa minkälaisena joukkuepelaajana "Antroa" on pidetty? Entä oliko hän fanien keskuudessa pidetty?
New Jersey New York
Pts Z Parise 89 N Zherdev 57
G Z Parise 42 M Naslund 23
A P Elias 47 S Gomez 39
Itseäni kiinnostaisi tietää, miten Rangers on pelannut Tortorellan alaisuudessa, kun en ole Rangersin tilannetta seurannut viime aikoina. Jos joku asiantuntija asiasta tietäisi jotain.
Kuulin eräältä Nykiläiseltä freelancer toimittajalta jonka kanssa olen ollut yhteyksissä, että Rangers fanit kantavat vieläkin kaunaa siitä että johto päästi Jagrin menemään ja näin toivookin ettei pääsisi ollenkaan playoffeihin. Jonka seurauksena tietenkin toivotaan että Sather saa kenkää. No mene ja tiedä, itse toivon pleijari kiekkoa manhattanille. Viime öinen voitto Montrealista tuntui vallan mainiolle vaikka oli vähän huono kutina pelistä.
Varsin ymmärrettävää, kun Sather vielä ennen kauden alkua mehusteli, että nyt saatiin ykköspakki (Redden) ja Jagrin korvaaja (Naslund). Joulun tienoille asti näytti lupaavalta, taisteltiin idässä kärkipaikoista sitten kuitenkin tuli kaikille selväksi ettei Naslund ole vieläkään palautunut Btuzzin käsittelystä eikä Redden ole miljooniensa arvoinen.
NHL:ssä ei taida montaa joukkuetta olla joiden eniten pisteitä tehnyt pelaaja on tehnyt alle 60 pistettä. Gomez ja Drury molemmat ovat aivan samallailla ylipalkattuja kuin kesähankinnatkin poislukien Zherdev. Zherdev ja Antropov ovatkin olleet niitä ainoita hyökkääjiä, joille haluaisi jatkoa.
Itse en pelejä montaa ole tällä kaudella nähnyt, raporttien lukemiseen on joutunut tyytymään, mutta tietenkin olen sitä mieltä, että pleijareihin on pakko päästä. Jagrin luovuttamista Sather nyt ei tule ikinä saamaan anteeksi, mutta se on mennyttä ja nyt tyydytään Naslundiin.
Tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä kevään suhteen. Floridalla on melkoinen urakka, jos mielii jatkaa kauttaan kahta peliä pidempään. Usko on kova Rangersiin, että ainakin toinen peli voitettaisiin Phillyä vastaan. En tiedä kumpi sitten loppujen lopuksi olisi parempi, seitsemäs vai kahdeksas. Bruinsia vastaan ollaan kuitenkin ihan hyvin pelattu, kun taas kukaan ei varmaan halua jäädä Ovetchkinin murskaamaksi. No kattellaan!