Kokeneemmilta kävijöiltä mielusti kuulisin vinkkejä lentojen ja majoituksen suhteen, tällä hetkellä lokakuulle näyttäisi olevan 580e Finnairin suorat lennot kannattaako tarttua kiinni vai odotella muita tarjouksia?
Hulluilta päiviltä saanee ensi syksynä jälleen suorat lennot 500 eurolla, mutta kun viestihistorian perusteella asuinpaikkasi taitaa olla Kouvola, se ei välttämättä paljon lohduta.
Viimeksi kun olin JFK:llä niin pääsin alle 30 minuutissa passitarkastuksen läpi. Toki sekin vaikuttaa todella paljon jos tulee samanaikaisesti monta konetta.
Ja sitten kun siellä on vielä niitä kielitaidottomia italiaanoja, aasialaisia ja muita jonojen ruuhkauttajia hommaa viivästyttämässä, niin tulee väistämättä sellainen fiilis, että voisikohan meille korkeimpien luottoluokitusten valtioiden asukeille järjestää ihan omat jonot. Saisivat muut sitten vängätä virkailijoiden kanssa sillä omalla äidinkielellään (jota virkailija ei tietenkään ymmärrä) ja heilutella käsiään ihan keskenänsä.
Toissa vuoden reissulla pääsimme itsekin läpi nopeasti, joten viime keväänä hommasin meille jo saapumispäivälle liput Rangersin seitsemältä alkavaan matsiin, kun koneen saapumisaika oli 15:50. Pääsimme lopulta MSG:hen, kun ekaa erää oli pelattu vähän alle puolet, ja kyllähän siinä pinna oli vähän kireällä.
Knicksin matsit on käsittääkseni todella suosittuja ja MSG yleesä buukattu täyteen - kannattaa siis pistää töpinäksi. Nhl-matseihin olen itse hoitanut liput aina StubHubin kautta ja homma toiminut hyvin. Verkossa maksu ja liput saa printattua itse. Toiminee ihan samalla lailla myös korislippujen kanssa.
Kyllä toimii. Eli pitää huomioida, että lippujen kohdalta pitää löytyä StubHubissa se "instant download" -merkintä. FedEx kun ei taida ihan Suomeen lippuja kantaa. Ticketmasteristä (joka on siis virallinen myyntikanava) tosin saa melko varmasti Knicksin lippuja halvemmalla kuin StubHubista, mutta se on sitten eri asia, kuinka sieltä enää tässä vaiheessa löytyy vierekkäisiä paikkoja. Ticketmasterin liput pitää noutaa hallin lippuluukulta ennen peliä, mutta se on hyvin vaivaton toimenpide.
Itse kyllä olisin valmis lyömään vetoa, että änärikin pyörii tuossa vaiheessa. Devilsin peliinkin pääsee kätevästi, junamatka Penn Stationilta on vain reilut 20 minuuttia.