settingsun
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Carolina Hurricanes
Huikeaa sarjaa ollaan saatu seurata. Otteet ovat ovat vaihdelleet äärilaidasta toiseen. Viime peli oli täysin Canesin, kun taas vastapainoksi Devis vei ensimmäistä matsia. Muuten on ollut tasaisia vääntöjä ja Marty että Wardo ovat olleet huikeita. Enpä ihmettelisi vaikka tämä ansaittu seitsemäs matsi menisi näitten kahden herran väliseksi taisteluksi. Viime pelin draivin kun saisi pidettyä yllä niin hyvältä näyttäisi. Jokaisesta kiekosta pitää taistella kuin kuolemaa vastaan ja puolustuspäässä uhrautua vaikka sitten vastustajan vetojen eteen jos ei muuten. Brindyn ja kumppaneitten on alettava heräilemään tehollisestikin nyt kun on vielä mahdollisuus. Ruutu on pelannut melkeinpä muilta osin hienon sarjan ja hän jos kuka ansaitsisi saada hanan auki. Maalejahan ei toki ansaita, mutta eiköhän se sieltä tule jos mies tuolla meiningillä jatkaa. Lisäksi tapa millä hän osaa sytyttää joukkoeen on upea.
Rosie pelannee yhä varmempaa sopimusta ensi kaudeksi ja Whitney tekee sen mitä odotetaan, tehoja. Hänen tasaisuus on niin tasaista kuin tasaisuus voi olla. Häntä voinee pitää melkeinpä tärkeimpänä miehenä Wardon ohella jos ketään joukkoeeesta pitäisi nostaa. Canesia voi tosiaan pitää joukkoeena isolla J:llä ja mm. puolustuksestakaan ei osaa nostaa yksilöä yli muiden.
Devilskään ei ole jäänyt Canesia pahemmaksi. Mitä joukkoetta seuraa niin Paul Martin vaikuttaa erittäin varmalta pelaajalta puolustuspäähän, kiekollisesti olen odottanut häneltä hieman enemmän. Hävelid on myös erittäin varma pakki. Parise on osunut silmään hyvällä pelillä molempiin suuntiin. Shanahan on hoitanut ruutunsa kelvollisesti ja ratkaisupaikoissa konkari on taas arvossa arvaamattomassa. Martyn kaikki jo tietääkin.
Missä on Cole? Missä on Elias? Missä Eaves ja Cullen? Brindylta kaivataan myös tehoja. Maddeniltakin olen odottanut Jerseyläisittäin enemmän. Tässä on tullut ehkä hoettua, mutta varsinkin Carolinan avainpelaajien on herättävä.
Näistä tunnelmista Nicin johdolla Jerseyn kaatoon kohti välieriä.
Rosie pelannee yhä varmempaa sopimusta ensi kaudeksi ja Whitney tekee sen mitä odotetaan, tehoja. Hänen tasaisuus on niin tasaista kuin tasaisuus voi olla. Häntä voinee pitää melkeinpä tärkeimpänä miehenä Wardon ohella jos ketään joukkoeeesta pitäisi nostaa. Canesia voi tosiaan pitää joukkoeena isolla J:llä ja mm. puolustuksestakaan ei osaa nostaa yksilöä yli muiden.
Devilskään ei ole jäänyt Canesia pahemmaksi. Mitä joukkoetta seuraa niin Paul Martin vaikuttaa erittäin varmalta pelaajalta puolustuspäähän, kiekollisesti olen odottanut häneltä hieman enemmän. Hävelid on myös erittäin varma pakki. Parise on osunut silmään hyvällä pelillä molempiin suuntiin. Shanahan on hoitanut ruutunsa kelvollisesti ja ratkaisupaikoissa konkari on taas arvossa arvaamattomassa. Martyn kaikki jo tietääkin.
Missä on Cole? Missä on Elias? Missä Eaves ja Cullen? Brindylta kaivataan myös tehoja. Maddeniltakin olen odottanut Jerseyläisittäin enemmän. Tässä on tullut ehkä hoettua, mutta varsinkin Carolinan avainpelaajien on herättävä.
Näistä tunnelmista Nicin johdolla Jerseyn kaatoon kohti välieriä.
Viimeksi muokattu: