psychodad kirjoitti:Mulla ei eilen toiminu tuo ramonan selostus ollenkaan. Ei ottanut yhteyttä missään vaiheessa winampilla tai media playerillä.
Eikä toimi nytkään. Service unavailable?
psychodad kirjoitti:Mulla ei eilen toiminu tuo ramonan selostus ollenkaan. Ei ottanut yhteyttä missään vaiheessa winampilla tai media playerillä.
JypFabu kirjoitti:No on tää kyllä farssia! Tämä sbs radiot toimii huonommin kun new orleansin evakointi, ja se on paljon se! Toistaseks olen koittanu aukasta linkkiä win ampilla, mediaplayerilla, real playerilla ja bs playerilla, eikä pelitä millään. Vermeissäkään ei ole vikaa, kun muutoin toimivat kaikki, mutta jyp selostuksen kanssa ei mikään. Lähetin jo viime pelin missaamisesta risuja radio jyväskylälle, mutta paskaakos tuo vaikuttaa, on se niin vaikeeta taata lupaamansa palvelu! tähän joukko sopimattomuuksia ja ärräpäitä.
SjV kirjoitti:www.liigalive.net -osoite saatiin vihoin ja viimein rekisteröityä.
Laitetaans todo-listalle noiden radioiden kaapelitaajuuksien lisääminen. Tietokantaa luotaessa tein rajoituksen 1 taajuus/radio, syystä että lähes jokaisella radiolla on useammalla paikkakunnalla lisälähettimiä. Listassa on mainittu sen kaupungin ULA-lähetin joka on samalla paikkakunnalla joukkueen kanssa. (Ps. MetroFM lähetin taitaa olla Espoossa)scholl kirjoitti:Kummallista, että tuolta sivuilta puuttuu MetroFM:n kaapelitaajuus 91,3MHz. Autossahan kanava on muutenkin helpompi löytää, kun screenille tulee aseman nimi. Himastereot kun taas eivät ole RDS:ää niin on hieman enemmän hakemista, kun pelkän megahertzin perusteelle mennään.
Mulla toimii RealPlayer.zoz kirjoitti:Milläs ohjelmalla tota TPS - HIFK matsia voi kuunnella? Windows Media Player ei toimaa, eikä winamp.
mms://194.157.163.117/onair siis tuota.
Heino kirjoitti:Tuleeko Jokerit-Lukko tänään radio Ramonasta? Tällä hetkellä se näyttäis herjaavan "Service unavailable".
#61 kirjoitti:En jaksa selata koko ketjua läpi, joten kysyn vaan, että tuleeko hpk:n pelit jostain nettiradiosta?
Radio Ramonan sivulla lukee nyt, että seuraava selostus on vasta 5.1.-06 JYP-Lukko. En tiedä miksi näin. Kyllä kotipelitkin ovat tuon nettiradion kautta yleensä tulleet.scholl kirjoitti:Eivätkö raumalaiset selostaa Lukko-HIFK ottelua?