Nettiradioselostukset

  • 131 852
  • 268

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti bozik
Kuunnelkaapas muutkin ihmeessä tuota Tuomaksen mainitseman HEO mediapajan lähetystä. Kiva kuunnella välillä kun ns. amatöörit spekuloivat matsia. Vähän kuin Jatkoajan friikit olisivat tekemässä lähetystä. Hyvällä asenteella.

Täältä pisteet ko. lähetykselle. Toivottavasti selostuskin on sellaista tasoa, että voi sanoa seuraavansa matsia. Mukava tuulahdus kuitenkin tuo trombi-radio.

Täällä kuunnellaan suurella mielenkiinnolla. Hienoa tälläinen toiminta, toivottavasti kaverit osaisivat hoitaa homman kotiin.

- tinke-80
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedä sitten mikä hommaan meni, mutta sinne hävisi minunkin kuulemani lähetys. Kuten Tinke-80 sanoi, oli todella kiva kuunnella lähetystä. Nimenomaan OLI.

Jään katsomaan Pariisin lumimyrskyä ja kiroilen saatanan kovaa. Voi vittu, seuraavaksi kaatukoon sm-liigan sivut, sitten jatkoaika jne.

EDIT. Eiköhän tuo mahtanut kaatua siihen, että yht'äkkiä kuuntelijoita olisikin ollut. Sinne meni joka tapauksessa sekin nautinto, että olisin saanut yhden paikallisen tällä kaudella kuunnella livenä. Ketun vitun viikset ja muut harppunaat, ei tässä auta kuin ottaa kaljaa, kuunnella rokkia ja toivoa että olisi vitun huono matsi. Sen ehdin kuulemaan, että tupa olisi ollut täydehkö.
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nyt toimii trombit taas. Ehdin juuri kuulla Pakaslahden hienon maalin! Jess. Kovia jätkiä nää selostajat.

edit: joo, poikki meni taas, äsken taas palasivat uudestaan aalloille. Millä mediasoittimella muuten näitä kuuntelette, onko sillä väliä?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gags
Nyt toimii trombit taas. Ehdin juuri kuulla Pakaslahden hienon maalin! Jess. Kovia jätkiä nää selostajat.
Niin, tai kuului ilmeisesti niin kauan kunnes tuli taas riittävästi kuuntelijoita. Mä mitään kuule tai kuullut saatana.

Voisiko joku stadilainen paikallisradio uudelleen harkita näiden matsien selostamista ? Mä jotenkin luulen, että kysyntää olisi. Mä voin vaikka maksaa siitä, miten olis ?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti Gags
Nyt toimii trombit taas. Ehdin juuri kuulla Pakaslahden hienon maalin! Jess. Kovia jätkiä nää selostajat.

edit: joo, poikki meni taas, äsken taas palasivat uudestaan aalloille. Millä mediasoittimella muuten näitä kuuntelette, onko sillä väliä?

En tiedä muista, Winampilla ainakin pätkii säännöllisen epäsäännöllisesti. Kyllä, minullakaan ei ole elämää, mielenkiinnosta vain kuuntelen näitä uusia selostajalupauksia. Onkohan ne katsellut Hockey Nightia jollain kurssilla, neljällä neljää vastaan tuli Timo Jutila aivan puskista, nyt on kentällä tilaa. Toinen, aivan jäätävä arvio, kun peliä pelattu n. 33 minuuttia. Maali nähdään puolen tunnin sisään. Niin no....

EDIT

En tarkoittanut noita kuitenkaan millään pahalla, en ihan koko toista erää edes kuunnellut, peliajassa joku 17 min., mutta muuta SaukkoJuti-höpinöitä ei osunut ainakaan häiritsevästi korviini. Hyvin kaverit hommasta selvisivät, itselläni ainakin olisi jännä kakka housussa välittömästi. Häiritsevintä on tuo pätkiminen.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti peruspata
En tarkoittanut noita kuitenkaan millään pahalla, en ihan koko toista erää edes kuunnellut, peliajassa joku 17 min., mutta muuta SaukkoJuti-höpinöitä ei osunut ainakaan häiritsevästi korviini. Hyvin kaverit hommasta selvisivät, itselläni ainakin olisi jännä kakka housussa välittömästi. Häiritsevintä on tuo pätkiminen.
Vielä kun ottelun saisi ihan oikeasti kuunnella livenä. Avauduin jo vitutusketjuun, mutta mun mielestä jos lähdetään lupaamaan suoraa selostusta, niin sen pitäisi myös toimia. Eihän tuota pätkivää lähetystä kukaan halua kuunnella, jos homma ei tekniikan osalta pelaa paremmin, niin omasta puolestani olkoon ja kiitokset yrityksestä.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Nettiradiollahan oli matsissa maksimi kuuntelijamäärä mikä oli 70 kuuntelijaa, sitä en tiedä, että miksi tuossa oli tollanen maksimi, mutta ehkä se oli osa syy toimimattomuuteen..
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kylläpä taas tänään jonkin aikaa SaiPa-selostusta kuunnellessani laittoi ihmetyttämään, minkälaisia pellejä sitä ihan radioon asti päästetään töihin.

Eero Tauru (?) ihmeteli muutamaankin otteeseen, kuinka SaiPa oli hävinnyt kauden kaikki pelinsä JYPille. JYP kun ei hänen mukaansa ole esimerkiksi niin hyvä joukkue kuin kahdeksas sija sarjataulukossa antaa ymmärtää.

Miten ihmeessä sarjataulukko voi valehdella - ainakaan enää tässä vaiheessa kautta, kun runkosarja on paria peliä vaille pulkassa?! Totta v*tussa JYP on niin hyvä joukkue kuin sarjataulukko kertoo. Mikään muu ei ole mahdollistakaan.

JYPin 2-3 -kavennusta kommentoidessaan Tauru laittoi myös ihmetyttämään.

Ensinnäkin hän oli sitä mieltä, että maali piti hylätä. Perustelu vain kummastutti, kun Tauru sanoi, että "se oli joko potkumaali tai jotain". Siis hylkäämissyyllä ei Eerolle ollut mitään väliä, pääasia, että maali olisi hylätty edes joillain perusteilla, koska Tauru niin halusi.

Maalintekijää kommentoidessaan Eero puolestaan osoitti paitsi tietämättömyytensä, myös vastustajan heikon arvostuksensa. "Maalintekijä näyttäisi olevan numero 12, kukakohan sitten ikinä lieneekään" -tyylisesti Tauru kommentoi, kunnes huomasi, että "ahaa, Filppulahan se näyttäisi olevan".
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Kylläpä taas tänään jonkin aikaa SaiPa-selostusta kuunnellessani laittoi ihmetyttämään, minkälaisia pellejä sitä ihan radioon asti päästetään töihin.

Sinulta on pahasti homma hukassa. Minäpä sivistän ja kerron asian todellisen laidan. Eero Taurun ns. jääkiekkoselostukset ovat hyvin vähän tekemisissä itse jääkiekon kanssa ja ovat siksi oma mielenkiintoinen taiteenlajinsa. Näitä selostuksia ei voi arvioida millään perinteisillä keinoilla vaan Eeron ainoa oikea mittari on innostuksen määrä, jota on joko helvetin paljon tai hiton paljon. Muusta viis. Tulokset voi aina tarkastaa teksti-tv:n puolelta jos epäselväksi Eeron puheen keskellä on jäänyt, ja aika usein jääkin. Eli Eeroa ei kannata kuunnella jääkiekon takia, suosittelen siihen teidän omaa Tyniä, joka on kiistatta sillä puolella kova jätkä.
 
Yks mikä kannattaa Tappara ja Ilves-fanien muistaa, on se, että sama peli siellä (vähän erilaisten lasien läpi) pyörii, jos kuuntelette vastustajan paikallisradion kautta. Siis esim. tuon Ilves-Ässät pelin kuuntelin itse Radio Porin nettilähetyksenä.

Ja sama tietysti muillekin, jos "oma" kanava ei toimi, kuunnelkaa vastustajan radion kautta. Samalla voitte haukkua lähetyksen juontajaa omaksi iloksenne "Tänne saakka näin ettei ollu maali".
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Kukahan mahtaa olla tämä selostaja? Aivan mainio heppu.

Hän on Juha Lindgren Suomen Tampereelta. Ilves- ja Tappara-ihmiset ovat tietysti alan asiantuntijoita, mutta v. 1999 -> Tampereella asuneena on tunnustettava, että jonkun verran olen tätäkin kaveria kuunnellut (Tapparan pleijarit muistuvat ekana mieleen). Hän on hyvä selostaja, sen olen aiemminkin sanonut.

Aiemmin kummallakin joukkueella oli oma selostaja omalla radiokanavalla, mutta sitten 100,9:stä tuli RadioIskelmä, ja lätkäpelit eivät ole kyseisen kanavan pääjuttu. Itse en kovin selvää eroa nähnyt, mutta Ilves-fanit väittivät minulle, että jos joku on porkkanapöksy niin Lindgren. No, minun oli vaikea sitä muistaa, vaikkakin kahden selostajan aikoina Lindgren hoiti Tapparan pelit, nykyäänhän miehen kestosuosikki on Toivosen Marko Porista. Olen repeillyt useampaan otteeseen Pata-pelejä kuunnellessani Lindgrenin kommentteihin HC:stä. En ole miestä koskaan nähnyt, mutta puoliksi ihan varmasti miehellä on Ässien fanipaita varustettuna numerolla 10 (hymiöitä mielin määrin).
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
HEO Mediapaja tarjoaa suoraa selostusta neljän seuraavan viikon ajan Jokereiden koti- otteluista. Ottelut välitetään Trombi FM-radiokanavalla taajudella 105,5 MHz sekä nettiradiona osoitteessa www.trombit.net

Tällainen uutinen löytyi osoitteesta www.jokerifanit.net
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Trombien nettiradio tökki pahasti ainakin ensimmäisessä lähetyksessä. Itse yritin kuunnella netin kautta paikallismatsia, mutta lähetys pätki jatkuvasti. Muilla tuntui olevan sama ongelma.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nurmijärven Peto
Trombien nettiradio tökki pahasti ainakin ensimmäisessä lähetyksessä. Itse yritin kuunnella netin kautta paikallismatsia, mutta lähetys pätki jatkuvasti. Muilla tuntui olevan sama ongelma.

Piru että tökkii pahasti lähetys. Studio osuus kuuluu jotenkuten mut lätkäselostus pätkii tajuttomasti...kele
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Teksti-tv:n perusteella raumalla on pelattu toista erää jo pari minuuttia, mut Radio Ramona se vaan soittaa samaa jumputusta:)



Edit: Nyt taas alko selostus...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös