Viestin lähetti -danzku-
Kuuluuko edes nää Jokereiden, hifkn ja bluesin kotiottelut radiossa? Oon yrittänyt löytää, mutta en löydä mitään... entä nettiradioselostus..? löytyyks joku sivu?
Viestin lähetti scholl
Mistä löytyy netistä HPK-HIFK?
Viestin lähetti Tinke-80
HIFK kotiottelut selostaa Suomi+.
- Tinke-80
Viestin lähetti Jone29
Toimiiko muuten tuo Iskelmän nettiradio, että vois sieltä kuunnella SaiPan pelit? En viittiny sitä ees kokeilla tänä iltana vaan pelasin varman päälle ja Auran Aallot laulamaan.
Viestin lähetti R0kMies
Nyt myös Ässien pelit kuunneltavissa netin kautta: http://www.radiopori.fi/urheilu.php
Viestin lähetti Ramses
Ei toimi ainakaan minulla tulee vain ilmoitus Error syncing to mpeg onko muilla samaa ongelmaa ja voiko sille jotain tehdä?
Viestin lähetti Pee
Mitä näitä muiden joukkueiden selostuksia JYPin peleistä tässä parin kauden aikana on nyt muutamia tullut kuunneltua - nyt ensimmäistä kertaa Iskelmä Jannen HPK-selostusta ensimmäisen erän verran - niin täytyy kyllä sanoa, että meidän oma Kari Tynimme tuntuisi olevan aika omaa luokkaansa tällä alalla. Toki läheskään kaikkien joukkueiden selostajia en ole edes kuullut, mutta esimerkiksi nyt Iskelmä Jannen suoritus oli surkea. Sen lisäksi, että selostaja ei tiedä pelaajia, vaan JYPissä pelaavat mm. Antti Virolainen ja Markus Korhonen, tuntuu tälläkin radiolla olevan suuria ongelmia sen tiedon kanssa, että selostus tapahtuu radioon eikä televisioon. Yhtäkkiä aletaan kommentoida jotain taklausta, ilman että on ensin edes kerrottu, kuka on taklannut ja ketä on taklannut. "Kyllä tuostakin tilanteesta olisi jäähy pitänyt antaa", kommentoidaan, vaikka itse tilannetta ei ole kerrottu millään tavalla.
Viestin lähetti tiikeri
Mielestäni ihan hauskaa kuunneltavaa ja osataan siellä antaa vastustajallekin tunnustusta. Tämän viimeisimmänkin pelin jälkeen kaverit kehuivat JYPin ansainneen voittonsa hyvällä pelillä jne. Eihän tuo mitään hirmuista tykitystä ole, mutta omalla tavallaan ihan hauskaa kuunneltavaa.
Viestin lähetti tiikeri
Niin ja kuten jo sanoitkin, Tyni on näistä selostajista aivan omassa kastissaan, joten turhaa on mielestäni ketään häneen yrittää verrata.
Viestin lähetti bozik
Miten on tuon "Saipa-radion" kanssa, kuuluuko esim. meneillään oleva Hifk-Saipa ottelu netin kautta jostakin ? Itse en ainakaan kyennyt sellaista löytämään ja näin ulkosuomalaisena olisi kiva pitää omat linkit kunnossa.