Äänet melko hiljaiset.
Laita kovemmalle:) mielummin enkuksi kattoo joten Laurille kiitokset linkin jakamisesta!
Äänet melko hiljaiset.
Äänet melko hiljaiset.
Tuosta TSN streamista tuli virusvaroitus Comodolta.
Olisko jollain antaa linkkiä matsiin LIVEVDO:n kautta, se toimi mulla viimeksi hyvin.
Tuosta TSN streamista tuli mulle virusvaroitus Comodolta.
Joku mainosplugari pitäisi firefoxiin asentaa ensin, uskaltaisko...
Tuosta TSN streamista tuli mulle virusvaroitus Comodolta.
Olisko jollain antaa linkkiä matsiin LIVEVDO:n kautta, se toimi mulla viimeksi hyvin.
Tässä TSN:ää hieman paremmalla laadulla.
Laita kovemmalle:) mielummin enkuksi kattoo joten Laurille kiitokset linkin jakamisesta!
Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?
Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?
Edit: Ei ku hetkonen tonne alas tulee "PC running too slow?" -mainos jonka takia varmaan pätkäsee. Ompa hyvin ärsyttävää.
Edit: Ei ku hetkonen tonne alas tulee "PC running too slow?" -mainos jonka takia varmaan pätkäsee. Ompa hyvin ärsyttävää.
Onko jollain kokemusta katsomo palvelusta. Miten kuvan laatu/ lähetyksen toimivuus?
Mulla ei ole pätkäissyt kertaakaan, joten streamissa sinänsä ei ole vikaa. Adblock Plus pyörii taustalla, en tiedä onko blokannut jotain itsestään.
FoxyProxy
+
NHL VideoCenter
+
proxy (esim 50.19.217.60:80)
=
Hemmetin hyvä laatuinen streami jenkkiselostuksella.
-Tinke-80
Sanoo notta video not available in your area. Please check local listings...
Ei oikein auennut miten ton saa toimimaan.
Ekaks Tinkelle kiitokset linkeistä ja ohjeistuksesta, selkeesti paras streami kunnon selostuksellakin vielä.Sanoo notta video not available in your area. Please check local listings...
Ei oikein auennut miten ton saa toimimaan.