Nettilähetykset

  • 1 569 909
  • 2 390

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kiitoksia streamista!

Onko sinulla/kellään tietoa, että onko tuo jonkunlainen vakiopaikka, mistä löytää TSN:n ottelustreamin? Muistaakseni toissapäiväiseen Kanada-peliinkin löytyi samantyylinen linkki.

Joten jos tuo on vakio, niin tuo kannattaa jokaisen ottaa aina talteen.
 

Action man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matinkylän Mahti
Tuosta TSN streamista tuli mulle virusvaroitus Comodolta.

Olisko jollain antaa linkkiä matsiin LIVEVDO:n kautta, se toimi mulla viimeksi hyvin.
 

Action man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matinkylän Mahti
No nyt siitä aukes joku vshare.tv lähetys, pätkii jonkin verran...
taisi klikkailla niitä play.now nappeja äsken ja lähti asentamaan jotain mainoskökköä kait..
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Tuosta TSN streamista tuli mulle virusvaroitus Comodolta.

Olisko jollain antaa linkkiä matsiin LIVEVDO:n kautta, se toimi mulla viimeksi hyvin.

Itsellekkin tuli Malware waroitus tuosta Plugin asennuksesta. Joten jotain muuta tietä pitää käyttää matsin seuraamiseen.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Tässä TSN:ää hieman paremmalla laadulla.

Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?

Edit: Ei ku hetkonen tonne alas tulee "PC running too slow?" -mainos jonka takia varmaan pätkäsee. Ompa hyvin ärsyttävää.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?

Sama. Miten ton voi välttää`?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?

Edit: Ei ku hetkonen tonne alas tulee "PC running too slow?" -mainos jonka takia varmaan pätkäsee. Ompa hyvin ärsyttävää.

Paina sitä pop up nappia jolloin luva aukeaa uuteen ruutuun. Voit säätää kokoa ja painat vaan pause ja play muutaman kerran nopsaa kun stoppaa, niin katkos kestää vain sen pari sekuntia. Käy ainakin helpommin kuin koko sivun lataaminen.

Jos jollain haisua miten ton pätkimisen saa loppumaan niin olis kiva kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Jumalauta! Mulla pätkäsee toi noin minuutin välein ja tulee joku ihme "next channel" nappi ja sit pitää refreshaa koko sivu, että voi jatkaa katsomista. Kellään muulla samaa ongelmaa?

Edit: Ei ku hetkonen tonne alas tulee "PC running too slow?" -mainos jonka takia varmaan pätkäsee. Ompa hyvin ärsyttävää.

Mulla ei ole pätkäissyt kertaakaan, joten streamissa sinänsä ei ole vikaa. Adblock Plus pyörii taustalla, en tiedä onko blokannut jotain itsestään.
 

Timppa25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko jollain kokemusta katsomo palvelusta. Miten kuvan laatu/ lähetyksen toimivuus?

Omasta puolestani voin Katsomosta sanoa, että kun laittaa pelin suorasta lähetyksestä 5sek myöhäisemmälle nauhoitukselle (eli kuva tulee 5sek myöhässä), niin ei katsoessa edes tiedosta että lähetys tulee netistä, eikä suoraan tv:stä.

Hintakin todella reilu. 30€ koko kaudesta, minkä tällä laadulla olisi voinut maksaa pelkästään tästä turnauksesta.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Sanoo notta video not available in your area. Please check local listings...

Ei oikein auennut miten ton saa toimimaan.

Sama täällä. En siis osaa tuohon foxyproxyyn asettaa tuota Tinken antamaa ip:tä.

Apuja kaivattaisiin! Tuo Foxyproxyn käyttäminen on itselle täyttä hepreaa, ja tuo TSN-lähetys on alkanut pätkimään kokoajan. Kohta loppuu matsin kattominen kokonaan.
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Sanoo notta video not available in your area. Please check local listings...

Ei oikein auennut miten ton saa toimimaan.
Ekaks Tinkelle kiitokset linkeistä ja ohjeistuksesta, selkeesti paras streami kunnon selostuksellakin vielä.

Sitten penolle:
ekasta linkistä otat sulle sopivan (eli siis sun käyttämälle selaimelle) ton foxyproxyn (vasen laita download linkki), asennat ja sitten siinä selaimessa jostain löytyy sellanen ketun kuva josta aukee sen foxyproxyn asetukset. Sinne sitten toi ip ja portti jotka on tossa Tinken postauksessa, : jälkeinen osa on siis portti ja sitä ennen oleva osote. Sitten vaan laitat sen päälle vielä ja sit klikkaat tota linkkiä tohon videoon.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Loistavaa Tinke, suurkiitos tästä! Tämähän on melkein kuin HD-töllöä katselisi. Teipille myös kiitokset ohjeista, ei ihan heti auennut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös