Nettilähetykset

  • 1 569 705
  • 2 390

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olisiko tämän illan otteluihin mitään kunnollista streamia? Tuohon USA-Swis matsiin löytyi myp2p:stä muutama, mutta tuolla pätkimisellä jää väliin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yle neuvoo:

http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ ja tuolta valitset kanavan live 04. Pitäisi näkyä USA - Sveitsi. Minulla ainakin tällä hetkellä menee sujuvasti.

Näkyy kyllä, mutta onko mitään tietoa siitä, että mistäs näitä lähetyksiä voisi katsoa suuremmalla resoluutiolla ja jopa siten, ettei tarvitse kikkailla nähdäkseen kokoruudulla peliä?
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Streami illan otteluun (Suomen matsiin luonnollisesti) olisi hakusessa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mikä ihme tuossa Eurovisionsportsissa nyt on? Viime yöstä lähtien lähetys katkeaa ~30 sekan välein ja pitää painaa playta uudestaan. Tekstin ja ensimmäisten lähetysten perusteella tuo oli 30 minuuttia. Käytettävyys laskee kummasti kun pitää käsi hiirellä pitää päivystää ja tilanteita menee jatkuvasti ohi.
 

-Icey-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburg Penguins, NY Rangers
Jollain tiedossa streamia millä näkyisi peli myös Euroopan ulkopuolella? Kiitokset jo etukäteen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olisi tarvetta illan matsiin streamille jonka saa koko ruudun kokoiseksi. Ei oikein viitsisi kisastudiossa näyttää tuota Eurovisionsportsin pikkuikkunaa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olisi tarvetta illan matsiin streamille jonka saa koko ruudun kokoiseksi. Ei oikein viitsisi kisastudiossa näyttää tuota Eurovisionsportsin pikkuikkunaa.

HD-lähetykset saa näköjään laitettua fullscreeniksi. Onko tietoa näyttääkö nuo lätkän HD:na?

Edit: Ongelma ratkaistu! Kun vaihtaa tietokoneen resoluution vaikkapa 800x600 muotoon niin video on lähestulkoon koko näytön kokoinen.
 
Viimeksi muokattu:

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Mahtaakohan atdhe tai joku näyttää noita 18-vuotiaiden kisoja? Suomen ensimmäinen peli klo 15 huomenna.

Edit: Suomi - Latvia siis kyseessä.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtaakohan atdhe tai joku näyttää noita 18-vuotiaiden kisoja? Suomen ensimmäinen peli klo 15 huomenna.

Edit: Suomi - Latvia siis kyseessä.

Epäilen, vaikka varmasti riittäisi katsojia näinkin kiinnostavalle junnuporukalle(Granlundit, Pulkkinen ym.). Maikkari mainosti syksyllä näyttävänsä kisat ja menin tilaamaan Maxin, mutta eipä kuulu kisat enää ohjelmistoon. Eli huonolta näyttää. Espn tms. näyttää Kanadan pelit vikasta alkusarjarjan pelistä lähtien, joten siellä voisi mahdollisesti tulla Suomi vastaan. Lisäksi Eurosport 2 näyttää kai osan Valko-Venäjän peleistä, mutta Suomesta ei ole kuulunut mitään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Epäilen, vaikka varmasti riittäisi katsojia näinkin kiinnostavalle junnuporukalle(Granlundit, Pulkkinen ym.). Maikkari mainosti syksyllä näyttävänsä kisat ja menin tilaamaan Maxin, mutta eipä kuulu kisat enää ohjelmistoon. Eli huonolta näyttää. Espn tms. näyttää Kanadan pelit vikasta alkusarjarjan pelistä lähtien, joten siellä voisi mahdollisesti tulla Suomi vastaan. Lisäksi Eurosport 2 näyttää kai osan Valko-Venäjän peleistä, mutta Suomesta ei ole kuulunut mitään.

Kaikki kynnelle kykenevät laittamaan palautetta maikkarille. Itse olen jo avautunut heille aiheesta, koska mielestäni tuo on harhaanjohtavaa markkinointia ja sitten vähin äänin ei otteluita näytetäkään vaikka ensin on luvattu. Ehkä jos tarpeeksi moni avautuu, niin ne saattaisivat innostua näyttämään edes jonkun suomen matsin.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki kynnelle kykenevät laittamaan palautetta maikkarille. Itse olen jo avautunut heille aiheesta, koska mielestäni tuo on harhaanjohtavaa markkinointia ja sitten vähin äänin ei otteluita näytetäkään vaikka ensin on luvattu. Ehkä jos tarpeeksi moni avautuu, niin ne saattaisivat innostua näyttämään edes jonkun suomen matsin.

Juu kyllähän sinne palautetta lähti. Taikasana "kuluttaja-asiamies" tuli myös mainittua, tuskin sieltä kuitenkaan mitään vastataan. "Kaikki viestit luetaan, mutta kaikkiin ei voida henkilökohtaisesti vastata" tms. Paskat sanon mä.

Ja tosiaan kaikkia pelejä voi seurata IIHF:n sivuilta löytyvästä tulosseurannasta. Lisäksi tämänhetkisen Latvia-pelin tilanteita voi lukea seuraavasta linkistä(ellei tsekki taitu, niin ehdotan Google Translatorin käyttöä...):
http://www.onlajny.cz/detail.php?id=16386&hra=hokej
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös