Täällä näkyy: http://svtplay.se/v/1817275/jvm_sverige-rysslandAuttakkaa, jos jollain on streamiä Venäjä - Ruotsi otteluun
Onko Suomi-Itävältä peliin löytymässä streamia ? Itse en nopeasti vilkaistuna nähnyt missään ainakaan vielä.
EN löytänyt ikävä kyllä. Päätin sitten ostaa MTV3:n katsomosta tuon ottelun. 5e/vuorokausi. Alunperin piti olla katsomatta ottelu jos streamia ei ilmaiseksi löytyisi. Pakko se oli kuitenkin ostaa ja harmi kun Suomi-Ruotsi alkaa huomenna samaan aikaan, niin ei näe samalla hinnalla sitäkin.En ole itsekkään löytänyt mistään...Maxia ei ole mahdollista käyttää, joten toivottavasti joku kaivaa jonkun vaikka millä kielellä tahansa selostetun streamin.
Hyvinkin mahdollista, että näet huomisen pelin samaan pakettiin. Itse ostin samaisen vuorokauden katseluoikeuden Tshekki-peliin kellon ollessa jotain 01:05. Aukaisin sitten Venäjä-pelin lähetyksen ihan kokeiluksi seuraavana yönä vähän ennen kello yhtä ja sehän pelitti koko matsin ajan varsin loistavasti. Ei katkennut lähetys siinä vaiheessa kun vuorokausi tuli täyteen.Pakko se oli kuitenkin ostaa ja harmi kun Suomi-Ruotsi alkaa huomenna samaan aikaan, niin ei näe samalla hinnalla sitäkin.
Olisin kyllä ostanut, mutten vain sattunut näkemään mitään tälläisestä tarjouksesta. Hemmetti.Monet ovat ostaneet katsomosta itselleen 5€/ottelu. Joku oli aijemmin turnauksen aikana ottanut tuon ja mietti nyt, maksaako taas 5€ pelistä. Miksi ette osta / ole ostaneet heti vähän isomopaa pakettia. Itse ostin 10€/viikon setin. Tällä näen neljä Suomen peliä, puolivälierät, ja ainakin toisen välierän...
Striimiä Venäjä-Tsekki? Edellinen lakkasi toimimasta.
Löytyykö varmoja streameja yön Suomi-USA otteluun?