Nettilähetykset

  • 1 568 767
  • 2 390

lgii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Wild
Näyttää niin huonolta streamitilanne että luovutin ja ostin Katsomosta vuorokauden paketin hintaan 5e.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Itselläni ainakin kaikki nuo vaativat jotain salasanaa. Jos joltain sattuisi löytymään niin olisin kiitollinen :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Suomi-Itävältä peliin löytymässä streamia ? Itse en nopeasti vilkaistuna nähnyt missään ainakaan vielä.

Venäjä-peli tuli katsottua Katsomosta ja oli ihan hyvin toimiva juttu. En tiedä viitsiikö tähän peliin laittaa rahoja, mutta jos streamia ei näy niin ehkäpä sitten.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Suomi-Itävältä peliin löytymässä streamia ? Itse en nopeasti vilkaistuna nähnyt missään ainakaan vielä.

En ole itsekkään löytänyt mistään...Maxia ei ole mahdollista käyttää, joten toivottavasti joku kaivaa jonkun vaikka millä kielellä tahansa selostetun streamin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole itsekkään löytänyt mistään...Maxia ei ole mahdollista käyttää, joten toivottavasti joku kaivaa jonkun vaikka millä kielellä tahansa selostetun streamin.
EN löytänyt ikävä kyllä. Päätin sitten ostaa MTV3:n katsomosta tuon ottelun. 5e/vuorokausi. Alunperin piti olla katsomatta ottelu jos streamia ei ilmaiseksi löytyisi. Pakko se oli kuitenkin ostaa ja harmi kun Suomi-Ruotsi alkaa huomenna samaan aikaan, niin ei näe samalla hinnalla sitäkin.
 

Roimo

Jäsen
Miten voi olla ettei löydy minkäänlaista striimiä Suomi - Itävalta matsiin, maksullista tai maksutonta? Olen tällä hetkellä Thaimaassa ja ainoa peli mikä tulee edes jotenkin katseltavaan aikaan (02.00) olisi tiedossa eikä missään striimiä. Lopulta meinasin jo turvautua Katsomoon, mutta sekin herjaa "Tekijänoikeusrajoituksien vuoksi tätä ohjelmaa ei voida jaella alueelle, jossa olet."

Ei sitte katota, prkl.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Monet ovat ostaneet katsomosta itselleen 5€/ottelu. Joku oli aijemmin turnauksen aikana ottanut tuon ja mietti nyt, maksaako taas 5€ pelistä. Miksi ette osta / ole ostaneet heti vähän isomopaa pakettia. Itse ostin 10€/viikon setin. Tällä näen neljä Suomen peliä, puolivälierät, ja ainakin toisen välierän...
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Pakko se oli kuitenkin ostaa ja harmi kun Suomi-Ruotsi alkaa huomenna samaan aikaan, niin ei näe samalla hinnalla sitäkin.
Hyvinkin mahdollista, että näet huomisen pelin samaan pakettiin. Itse ostin samaisen vuorokauden katseluoikeuden Tshekki-peliin kellon ollessa jotain 01:05. Aukaisin sitten Venäjä-pelin lähetyksen ihan kokeiluksi seuraavana yönä vähän ennen kello yhtä ja sehän pelitti koko matsin ajan varsin loistavasti. Ei katkennut lähetys siinä vaiheessa kun vuorokausi tuli täyteen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Uhrauduin sitten ensimmäisen erän jälkeen ja maksoin tuon 5€ ja yllätys yllätys.. Heti saa koko rahan edestä seurata MAX'in huikeaa studiota.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Monet ovat ostaneet katsomosta itselleen 5€/ottelu. Joku oli aijemmin turnauksen aikana ottanut tuon ja mietti nyt, maksaako taas 5€ pelistä. Miksi ette osta / ole ostaneet heti vähän isomopaa pakettia. Itse ostin 10€/viikon setin. Tällä näen neljä Suomen peliä, puolivälierät, ja ainakin toisen välierän...
Olisin kyllä ostanut, mutten vain sattunut näkemään mitään tälläisestä tarjouksesta. Hemmetti.

Pitääkin huomenna kokeilla tuota samaa mitä Petski teki. Muutama minuutti ennen kuin 24h on täyttynyt.
 

Roimo

Jäsen
Kellään tämän hetken tietoa televisoidaanko (jossain päin maailmaa) Suomi-Venäjä U20 peli ja jos televisoidaan niin onko striimiä saatavilla?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Ei ainakaan myP2Pfoorumeilla löydy streamejä Suomi-Venäjä otteluun. Toivottavasti jostain näkyisi kun edes MAXillakaan ei tule näkymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös