Viestin lähetti avs
Eli, onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?
Hyviä ja huonoja otetaan vastaan.
Omakohtaista kokemusta löytyy jonkin verran, ilmoitusta en ole koskaan rohjennut laittaa ainoallekaan sinkkupalstalle. Sen sijaan olen vastannut pariin ilmoitukseen, kumpikaan ei tuottanut pidempiaikaista tulosta.
En kuitenkaan lähde tuomitsemaan näitä palstoja kelvottomina, ystäväni on löytänyt avomiehensä treffipalstan kautta. Nykyään he ovat olleet yhdessä jo useita vuosia, eli onnikin voi olla myötäinen.
Sen sijaan muutamia vuosia sitten kun chattailin aktiivisesti tutustuin samalla useisiin ihmisiin, tuolloinkaan onni ei siinä mielessä ollut myötäinen, että olisin suoranaiseen suheeseen yhdenkään kanssa päässyt/joutunut, mutta tuolta ajalta minulle jäi jokunen kaveri joihin edelleen pidän säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä.
Sen sijaan hyvä ystäväni löysi kumppaninsa chatin kautta. Heillä ei todellakaan välimatka ollut este vaan tämä kumppani muutti Suomeen Tanskanmaalta saakka.
Kaikkiaan, vaikken olekaan löytänyt sitä oikeaa treffipalstojen tai chatin kautta, (eipä onni ole muutenkaan ollut myötäinen), on minulla kertynyt niin paljon positiviisia kokemuksia, että voin suositella tätä keinoa siinä missä mitä muuta keinoa tahansa. Toki pettymyksiä voi tulla (ja tulee), varsinkin jos ulkonäölliset seikat ovat tärkeitä, mutta elämässä onkin otettava riskejä.
Palstoja en ryhdy nimeämään kun niitä on jo näemmä nimetty ihan riittämiin.
vlad.