Netin sinkkupalstat

  • 7 312
  • 18

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Eli, onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

Hyviä ja huonoja otetaan vastaan.

Eli, onko kukaan löytänyt kenties tulevaa/nykyistä vaimoaan näiltä netin treffipalstoislta?
Entä lyhyet kahvilatreffit? Kuinka ne ovat päättyneet?
Ja kuten aina parhaat trefffipalstat, tottakai, tänne näin ...


Jos on jo kejtu, syvimmät anteeksipyyntöni..
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HN
Ei mikään. Ketjun avaaja pyysi parhaita treffipalstoja ja minä vastasin nimeämällä mielestäni parhaan.

Jep jep. Hymykään ei hetkeäkään viivähtänyt kasvoillasi?:)

Deitti.net taitaa olla käytetyimpiä. Mahdollisuus saada seuraa tai pettyä, ihan omasta asenteesta kiinni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ma löysin seuraa joskus monta vuotta sitten olikohan cityn vai deitti.netin avulla...ei Kemissä asuva baarissa voinut tehdä kuin odottaa näkevänsä Suvi Miinalaa ja sen siskoja, tai käydä vloppuna Oulussa ja lomilla Tsadissa.

Ei kyllä kestänyt välimatkan takia kauan se setti. Hyvät munkit anyway...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sinkut.net ja Treffimesta

Ja sitten ettei pysytä asiassa, niin pitäisikö loppuun laittaa vielä: "ehdin nähdä"?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti avs
Eli, onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

Hyviä ja huonoja otetaan vastaan.

Omakohtaista kokemusta löytyy jonkin verran, ilmoitusta en ole koskaan rohjennut laittaa ainoallekaan sinkkupalstalle. Sen sijaan olen vastannut pariin ilmoitukseen, kumpikaan ei tuottanut pidempiaikaista tulosta.

En kuitenkaan lähde tuomitsemaan näitä palstoja kelvottomina, ystäväni on löytänyt avomiehensä treffipalstan kautta. Nykyään he ovat olleet yhdessä jo useita vuosia, eli onnikin voi olla myötäinen.

Sen sijaan muutamia vuosia sitten kun chattailin aktiivisesti tutustuin samalla useisiin ihmisiin, tuolloinkaan onni ei siinä mielessä ollut myötäinen, että olisin suoranaiseen suheeseen yhdenkään kanssa päässyt/joutunut, mutta tuolta ajalta minulle jäi jokunen kaveri joihin edelleen pidän säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä.

Sen sijaan hyvä ystäväni löysi kumppaninsa chatin kautta. Heillä ei todellakaan välimatka ollut este vaan tämä kumppani muutti Suomeen Tanskanmaalta saakka.

Kaikkiaan, vaikken olekaan löytänyt sitä oikeaa treffipalstojen tai chatin kautta, (eipä onni ole muutenkaan ollut myötäinen), on minulla kertynyt niin paljon positiviisia kokemuksia, että voin suositella tätä keinoa siinä missä mitä muuta keinoa tahansa. Toki pettymyksiä voi tulla (ja tulee), varsinkin jos ulkonäölliset seikat ovat tärkeitä, mutta elämässä onkin otettava riskejä.

Palstoja en ryhdy nimeämään kun niitä on jo näemmä nimetty ihan riittämiin.

vlad.
 
Siis onhan netti ihmisten tapaamisessa ihan yhtä hyvä keino kuin kaikki muutkin. Minusta.
Minä olen löytänyt useitakin kavereita netistä. Tottapuhuen löysin aviomieheni Kissin chatista. Häpeällistä. *grin*

Netissä on sekin hyvä puoli, että löytää helposti samasta aiheesta kiinnostuneita ihmisiä. Tietyn genren (?) chateista yms paikoista voi löytyä ihan oikeita ihmisiä.

Mutta en minä ihan noista deittisivuista tiedä, voipi olla aika epätoivoista.. Tai en minä tiedä, onko se sitten jotenkin "parempaa" kuin jotkut sanomalehtien "etsitään ystävää"-palstat.

[oh. tässä kysyttiinkin vain vaimoja. o_O ]
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Joskus tuli vastattua deitti.net:ssä olleeseen ilmoitukseen puolileikillään. Kyseisellä puolileikillä oli kuitenkin dramaattiset seuraukset; pari vuotta tuli seurusteltua kyseisen ilmoittajan kanssa.
Enpä taida enää toista kertaa uskaltaa vastata ko. ilmoituksiin...
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Sanotaan vaikka näin, että deitti.net on hyvä paikka, jos on kyllästynyt kolmen promillen humalassa ravintolasuhteiden solmimiseen. Eli mielestäni pidempiaikaista seuraa löytää helpoimmin tapaamalla ennakkoon sopivalta tuntuvia immeisiä mukavissa paikoissa, mukavissa merkeissä - ilman kaatokänniä. Tiedän kyllä tapauksia, joille kumppania ei löydy edes kirveellä. Eli rima kannattaa asettaa sopivalle korkeudelle.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
ICQ-niminen ohjelma ja sen hakutoiminto on kova sana. Nyt on jo reilut kolme vuotta (15.6.2001 alk) siitä kun tutustuin tyttöystävääni tämän ohjelman kautta/avulla. Onpa siitä jo pitkä aika..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäpä sanon että tuollaiset sinkkupalstat on silkkaa roskaa ja yhdenkään selväjärkisen ja järjettömänkään ei kannattaisi liikoja uhrata aikaansa niissä. Omakohtaiset kokemukset tuollaisista on niin paskoja luvalla sanoen että ei enää kiinnosta koskaan... Niin epätoivoiseksi en enää valu että niihin turvautuisin.

Jos netin kautta tuttavuuksia haluaa solmia, niin vaikkapa tämä Jatkoaika ja irc on parempia. Noissa sentään halutessaan tutustuu ihmisiin paremmin ja vähemmän täsmäammunta mielessä, löytäen sävelen yhteisistä kiinnostuksista. NO ok se mitä hakee, se riippuu tyypistä toki, mutta siltikin. Ei sellainen epätoivoinen vehtaaminen ja vonkaaminen toimi sielläkään, kuten ei toimi yleensä tosielämässäkään (ellet ole tosi hyvännäköinen ja rikas eikä se siltikään ole varmaa). Itselläni on erilaisten keskustelupalstojen ja ircin kautta syntynyt parempia ja pysyvämpiä ystävyyssuhteita kuin missään helvetin sinkuissa tai muissa vastaavissa tyrkkypaikoissa.

Niin ja ilman mitään takaa-ajatuksia tai väkisin yrittelemisiä tutustuin ja tapasin nykyisen tyttöystävänikin erään keskustelupalstan ja sen keskustelukanavan kautta. Että semmoista.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep, itsehän en usko deittipalstoihin. Jos paarista ei halua seuraa (löytääkö sieltä ees vakisuhteita, en minä ainakaan). Irc on suhteellisen hyvä vaihtoehto.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Rixa
Irc on suhteellisen hyvä vaihtoehto.

Perkeles... mikä kanava? Sinkkuelämä vituttaa toisinaan, joten tuollaistakin vaihtoehtoa voisi ihan piruuttaan kokeilla...

Onko #jatkoaika hyvä kanava tähän? Muilla kanavilla en ole ollut...
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei :),#jatkoaika tuppaa näin kesäisin oleen spämmikanava. Vaihtoehtoisia kanavia löytyy pilvin pimein esim: Oma kotikaupunki,harrastukset,baarit missä käy,kaupunginosat etc...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Rixa
kaupunginosat etc...

Ei perkele... #hervanta -kanava kuulostaa jo niin pelottavalta, että sinne ei uskalla mennä. :)

Pelkkiä teekkarirenttuja ja muita spurguja täynnä koko kanava kuitenkin. :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti adamantium_nail
Minä olen löytänyt useitakin kavereita netistä. Tottapuhuen löysin aviomieheni Kissin chatista. Häpeällistä. *grin*
Pikkuveljeni ystävystyi erään kimulin kanssa chatissa nelisen vuotta sitten. Muutaman kuukauden kirjoittelun jälkeen hän hyppäsi junaan ja kävi katsomassa tyttöä 500 kilometrin päässä. Nykyään he ovat naimisissa ja reilun kuukauden vanhan tyttölapsen vanhempia. Että sattuu sitä muillekin.
 

carpenter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti adamantium_nail
Tottapuhuen löysin aviomieheni Kissin chatista. Häpeällistä. *grin*

Saanko udella, että mitähän häpeämistä siinäkin on? Olisiko se ollut paljon coolimpaa löytää mies hirveessä humalassa jostain baarista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös