pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ja tämä nimenomaan on se hämmästyttävän osuus mikä sai minut kävelemään puolitoista kautta telkun ohi meh -asenteella, mutta sitten kuuntelin puoli jaksoa tarkemmalla korvalla tietämättä mistä oli kysymys ja kylmät väreet meni niskasta käsivarsiin kun se oli sanalla sanottuna EEPPISTÄ menoa ja animaation takia siinä voidaan tehdä visuaalisesti sellaista jälkeä mihin ei edes Avatar/LotR/StarWars pysty. Annoin mahdollisuuden ja hyvä kun annoin.
En tiedä kuinka hitaasti lähtee käyntiin mutta kakkoskauden puolivälistä alkaen olen kieltänyt lapsia katsomast yksin sitä, koska minä haluan tietää mitä siinä tapahtuu seuraavaksi ja koko ajan ”katsotaan yksi” tarkoittaakin katsotaan 2-3 ja silti jää cliffhangeriin.
muoks. olen ihminen joka nätisti sanottuna katsoo animeta nenänvartta pitkin eikä näe siinä välttämättä mitään hienoa vaikka kyseessä olisi arvostettukin Osacar voittaja helmi..
Mulle on kans kaikki animaatiosarjat lähtökohtaisesti nihkeitä, poislukien Prätkähiiret, Turtles, Batman ym. lapsuuden suosikit missä pahiksia vedetään turpaan ja sovinismi on okei. Ehkä mä annan mahdollisuuden tolle, niin voimakkaasti sitä suosittelet.