Netflix Suomi

  • 1 093 940
  • 3 646

Filari

Jäsen
Jos joku muukin tykkää välillä katsella toimintaleffoja, joissa ei tarvitse ajatella vaan pelkästään katsella, suosittelen Jack Reacher 1 ja 2 leffoja. Mutta jos et siedä Tom Cruisea, ohita tämä viesti.

Jack Reacher 3 on ymmärtääkseni tulossa elokuvateattereihin ensi vuoden puolella.

Joskus tullut luettua noita kirjoja ja ei jumankauta pisti vihaks, kun Cruise valittiin tohon näyttelijäks.

Molemmat kuitenkin katsottuna ja ilo uutinen on se, että Tomppa sai lähteä tästä formaatista.
 

Outsider

Jäsen
Joskus tullut luettua noita kirjoja ja ei jumankauta pisti vihaks, kun Cruise valittiin tohon näyttelijäks.

Molemmat kuitenkin katsottuna ja ilo uutinen on se, että Tomppa sai lähteä tästä formaatista.


Vaikka ei ole mitään Tomppaa vastaan, niin kirjat lukeneena pakko kompata. Ei äkkiä tule mieleen toista näyttelijää joka olisi yhtä kaukana Jack Reacherista. Eipä sillä, että nuo elokuvat muutenkaan pärjäisivät kirjoille, mutta se nyt ei ole mikään poikkeus.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Vaikka ei ole mitään Tomppaa vastaan, niin kirjat lukeneena pakko kompata. Ei äkkiä tule mieleen toista näyttelijää joka olisi yhtä kaukana Jack Reacherista. Eipä sillä, että nuo elokuvat muutenkaan pärjäisivät kirjoille, mutta se nyt ei ole mikään poikkeus.

Mielestäni Tomppa on sinänsä ihan karismaattinen näyttelijänä, mutta hänen sekoilunsa skientologian ympyröissä ei vakuuta. Ei ole kaikki keilat paikoillaan. Mutta leffat on leffoja.
 
Suburran kakkoskautta olen venaillut jo tovin. Kenelläkään tietoa julkaisuajankohdasta - pikainen googletus ei tuonut vastausta?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Vaikka ei ole mitään Tomppaa vastaan, niin kirjat lukeneena pakko kompata. Ei äkkiä tule mieleen toista näyttelijää joka olisi yhtä kaukana Jack Reacherista. Eipä sillä, että nuo elokuvat muutenkaan pärjäisivät kirjoille, mutta se nyt ei ole mikään poikkeus.

Tuo on kyllä hiljaa totta. Jack Reacher, Jaakko Kurottaja, on karu ja varsinkin ISOKOKOINEN kaveri, joka murisee, möllöttää ja äijäilee tiensä läpi Yhdysvaltojen. Cruise taas on pienikokoinen karismakimppu. Hankala on nimetä näyttelijää, joka vähemmän sopisi tuohon rooliin. Ehkä Johnny Depp, tai Jasperi Pääkkönen.

Netflix on mielestäni mennyt viime vuosina hieman ärsyttävämmäksi käyttää koska 1) automaattisesti alkava traileri Pleikkarilla selatessa 2) tähtiarvostelun poistuminen (Hyvä/huono on ihan yhtä tyhjän kanssa, jos pohtii, että jaksaisiko leffan katsoa uudestaan, joten en käytä) 3) nykyinen hakusysteemi, joka näyttää vähän fiilispohjalta milloin mitäkin hakutuloksen lisäksi (Eli jos hakee vaikka "Samuel L. Jackson", niin Netflix näyttää ensin muutaman Jackson-leffan ja siihen suoraan perään vähän kaikkea, mikä liittyy edes etäisesti Samuel-sedän leffojen genreen tjsp). On tuo vieläkin suoratoistopalveluista se helppokäyttöisin ja miellyttävin

Lisäksi esim. Lilyhammerista on vain 3. kausi tuolla palvelussa enää. Whaddafuq?
 

Undrafted

Jäsen
Reacher kirjoissa ja Cruisen esittämänä on kaksijakoinen. Kirjojen alussa hahmo kuvataan tosi kookkaaksi, mutta kirjoissa sitten vastapelurit reagoi mieheen kuin Tom Cruisen oloinen pretty boy olisi edessä. Jossain oli puhetta tv-sarjasta ja pohjatarina voisi hyvin sopia tuohon. Moderni versio Carradinen shaolinmunkista villissä lännessä millään ei sarjan nimi muistu mieleen,
 
Jouluelokuvien suhteen olen aina epäileväinen, mutta Netflixin alle pari viikkoa sitten ilmestynyt The Christmas Chronicles (2018) - IMDb yllätti positiivisesti. Kurt Russell on yksi parhaista joulupukeista moniin vuosiin, eivätkä lapsinäyttelijätkään ole huonoja. Leffa sopii hyvin lapsiperheille ja muuten vaan jouluelokuvien ystäville, sillä huumoria löytyy myös aikuisille.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jouluelokuvien suhteen olen aina epäileväinen, mutta Netflixin alle pari viikkoa sitten ilmestynyt The Christmas Chronicles (2018) - IMDb yllätti positiivisesti.

Vielä en ole tätä katsonut vaan pantannut lähemmäksi itse joulua. Mä olen aina pitänyt leffoista, jotka liittyvät jouluun. Sekä draaman, että komedian puolelta. Kasarilla oli kai jonkinlainen buumikin noille hauskoille joululeffoille. Tulee kyllä ehdottomasti väijyttyä tämä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tuli katsottua Sick noten (suom. Epäterve) pari tuotantokautta parissa päivässä. Brittiläistä komediaa ja vaikka ei mitään tajunnan räjäyttävää settiä olekaan niin sopivan lyhyiden jaksojen vuoksi sopivaa aivot narikkaan hömppää.

Välillä juonikuviot tuntuu lähtevän liikaakin käsistä mutta ehkä tätä tulee jatkossakin katsottua mikäli uusia jaksoja Netflixiin asti tulee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämä uusi Bad Blood,jossa seurataan tositapahtumiin perustuvaa Rizzuton suvun tarinaa, vaikutti ekan jakson jälkeen mielenkiintoiselta. Pitää tänään katsella lisää, jos futiksen ja lätkän katselun lisäksi jää aikaa moiselle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuten yleensäkin, niin meikäläinen innostuu kaikesta todella reilusti jälkijunassa. Reilut viikko sitten tuli alettua katselemaan Trailer park boysiä, ja onpahan pirun viihdyttävä sarja. Mitään suurta taidettahan tuo ei ole, mutta aina on katsottava vielä yksi jakso, ja sitten vielä yksi...
Narcos tuli väijyttyä tässä syksyn aikana, ja ihan viihdyttävä sarjahan tuokin oli, muttei läheskään tpb:n veroinen koukuttavuudessaan.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vasta nyt katson Breaking Badiä ensimmäistä kertaa elämässä. Viikossa päässyt jo kolmanteen kauteen. Aivan huikeaa settiä! Tälle ei varmaan ylittäjää löydy.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vasta nyt katson Breaking Badiä ensimmäistä kertaa elämässä. Viikossa päässyt jo kolmanteen kauteen. Aivan huikeaa settiä! Tälle ei varmaan ylittäjää löydy.
Itsekin katsoin nyt loppukesästä/ alkusyksystä ensimmäistä kertaa. Mielestäni paras näkemäni sarja. Tuon katsottuasi voitkin jatkaa Better call Saulin tahtiin.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Itsekin katsoin nyt loppukesästä/ alkusyksystä ensimmäistä kertaa. Mielestäni paras näkemäni sarja. Tuon katsottuasi voitkin jatkaa Better call Saulin tahtiin.

Näin olen suunnitellutkin. Onko lähellekään samaa tasoa?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

teppana

Jäsen
Näin olen suunnitellutkin. Onko lähellekään samaa tasoa?

Laatu on yhtä hyvää mutta itse tykkään enemmän BB:stä. BCS ei kuitenkaan ole mikään halpa spin-off vaan seisoo omilla jaloilla. Hetkittäin ehkä liian paljon Bob Odenkirkin kannattelema. Breaking Bad oli näyttelijöiden osalta laajempi jossa saattoi nousta kuka vain kantaa kokonaisen jakson. Better Call Saul on parhaimmillaan yhtä hyvä, mutta laajuus materiaalissa tulee välillä esiin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vasta nyt katson Breaking Badiä ensimmäistä kertaa elämässä. Viikossa päässyt jo kolmanteen kauteen. Aivan huikeaa settiä! Tälle ei varmaan ylittäjää löydy.

Mulla on nyt kolme kautta katsottuna tässä ja jatkoa seuraa. Hyvä ja koukuttava sarja, mutta en vieläkään ymmärrä miksi tämä on monen mielestä maailman paras. Ekan kauden katoin jo aikoja sitten ja se ei oikein sytyttänyt ollenkaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikeita nämä arvostuskysymykset... Katsoin La La Landin kun se Netflixiin oli tullut ja en kyllä ymmärrä elokuvan mainetta. Hipoi kärkisijoja tällä Jatkoajan vuosiäänestyksessäkin, mutta ei tuo mitään uutta ja erikoista minulle tarjonnut.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Pari sivua kelasin taaksepäin eikä seuraavaa sarjaa ole mainittu: "Mare de plastico". Suosittelen, on espanjalainen sarja, jossa voi perehtyä espanjalaisen monikulttuurin muotoihin juonen rikosvyyhtien ohella. Myös kivoja maisemia..
 

rpeez

Jäsen
Pari sivua kelasin taaksepäin eikä seuraavaa sarjaa ole mainittu: "Mare de plastico". Suosittelen, on espanjalainen sarja, jossa voi perehtyä espanjalaisen monikulttuurin muotoihin juonen rikosvyyhtien ohella. Myös kivoja maisemia..
Joo, tuo on aika hyvä sarja.
Itselle jäi myös mieleen monikulttuurisuuteen liittyvät asiat.
Maisemilla tarkoittanet varmaan esimerkiksi Nya de la Rubia:a...
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Itse löysin Luther sarjan eilen ja nyt olenkin jo melkein lopussa. Aivan loistavaa settiä ja tykkään jotenkin brittien tekemistä rikossarjoista. Tuota ennen tuli Bodyguard katsottua ja sekin oli kyllä erittäin hyvä!
 

Filari

Jäsen
Itse löysin Luther sarjan eilen ja nyt olenkin jo melkein lopussa. Aivan loistavaa settiä ja tykkään jotenkin brittien tekemistä rikossarjoista.


Joo erittäin mainio sarja! Elba vetää ton roolin aika helvetin hyvin ja tämän ansionsta noussutkin ihan sinne top 5 näyttelijäksi meikän listoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös