Juuri katsoin ekan osan ja ihan mukava kauden avaus. Mä jostain syystä tykkään myös tästä.Ozarkistakin tuli toinen kausi Netflixiin viime viikolla. Itse oon tykänny tästä enemmän kuin ensimmäisestä. Roy Petty ehdottomasti sarjan mielenkiintoisin ja paras hahmo.
Ozarkistakin tuli toinen kausi Netflixiin viime viikolla. Itse oon tykänny tästä enemmän kuin ensimmäisestä. Roy Petty ehdottomasti sarjan mielenkiintoisin ja paras hahmo.
Ihan arvalla heittäisin että kuukausi tai pari tässä vielä menee Ehkä loka-marraskuun vaihteessa jos pitäisi vähän tarkempaa arvausta heittää.Daredevil next season coming soon, ilmoittavat. Mikähän tuo ajankohta mahtaa olla?
Ihan arvalla heittäisin että kuukausi tai pari tässä vielä menee Ehkä loka-marraskuun vaihteessa jos pitäisi vähän tarkempaa arvausta heittää.
Tämä oli erinomainen suositus vaikka sisälsikin spoilerin. Toinen kausi menossa ja olen aivan koukussa. Laadukasta työtä kaikin puolin ja pidän sarjan hitaahkosta tahdista.Rectify on myös erilainen draamasarja eikä tässä tule.ruumiita
Tämä oli erinomainen suositus vaikka sisälsikin spoilerin. Toinen kausi menossa ja olen aivan koukussa. Laadukasta työtä kaikin puolin ja pidän sarjan hitaahkosta tahdista.
Todellakin, kovat ovat odotukset.Vihdoinkin Netflix laittoi odotetun tiedon: Daredevil season 3 ulos 19.10. Kovat ovat odotukset.
Brooklyn 99 neljäs kausi vihdoin Netflixissä! Pitkän odotuksen jälkeen tuo tulee katsottua muutamassa päivässä ja sitten saa taas odotella seuraavaa kautta vuoden tai pari :D Tai no USA:ssa on jo 6. kausi menossa, joten voisihan sen vitosenkin jostain kaivaa esiin, mutta kivempi näin..
4. kausi on kyllä todellista tykitystä :D Ihan käsittämättömän hyvä sarja ainakin omaan makuuni ja siksi onkin erittäin hyvä juttu, että NBC pelasti sarjan.Jumalauta. Ei tätä olekkaan odotettu kuin pieni ikuisuus. Varmasti olisi mennyt ohi, jos et olisi kertonut täällä. En ainakaan itse huomannut mitään huomautusta Flixiltä.