Netflix Suomi

  • 1 092 726
  • 3 646

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
The 100 sarjaa olen odotellut kun tuollaiseksi teinidraamaksi ihan hyvä. Koskahan olisi Suomi Netflixiin tulossa? Helvetin kauan tainnut olla jo ainakin Jenkkinetflixissä

Varmaan uusinta kautta tarkoitat? Kolme ensimmäistä siellä on tällä hetkellä.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Vaikka täällä kuuluisi mainostaa suuren maailman huippusarjoja, niin itse en jaksa niitä koko aikaa katsoa. Kotimainen Mun ainoot 30 minsaa on yllättävän huikea sarja. Harvoin röhönauraa mitään ohjelmaa katsoessa näin paljon. Kunnon sekoilua ainakin ensimmäiset 8 jaksoa. Harmi kun on jo neljässä tunnissa ohi
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Katselin Netflixistä pitkän tauon jälkeen uutta Stand Uppia tehneen Ricky Gervaisin Humanityn, ja kyllähän se taas meikäläiseen upposi kuin veitsi voihin. Ei ehkä ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta huumori on edelleen juuri niin mustaa, että tietää katsojien jakautuvan täysin kahtia.

Gervais Twitterissä ilmoitti, että Netflix on tilannut myös seuraavan Stand Up keikan oikeudet, joten tätä herkkua on luvassa lisääkin tulevaisuudessa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Katselin Netflixistä pitkän tauon jälkeen uutta Stand Uppia tehneen Ricky Gervaisin Humanityn, ja kyllähän se taas meikäläiseen upposi kuin veitsi voihin. Ei ehkä ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta huumori on edelleen juuri niin mustaa, että tietää katsojien jakautuvan täysin kahtia.

Gervais Twitterissä ilmoitti, että Netflix on tilannut myös seuraavan Stand Up keikan oikeudet, joten tätä herkkua on luvassa lisääkin tulevaisuudessa!
Kuten edellä vähän tuumailtiin, ei se huumorin synkkyys niinkään, vaan tekopyhyys.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Katselin Netflixistä pitkän tauon jälkeen uutta Stand Uppia tehneen Ricky Gervaisin Humanityn, ja kyllähän se taas meikäläiseen upposi kuin veitsi voihin. Ei ehkä ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta huumori on edelleen juuri niin mustaa, että tietää katsojien jakautuvan täysin kahtia.

Katselin myös tuon edellis yönä ja oli kyllä vahva esiintulo pitkän tauon jälkeen. Mä kyllä pidin. Huumori oli rankkaa ja vaikka olen juuri sairastunut syöpään niin nauroin makeasti näillekin vitseille. Itseasiassa kerron syöpävitsejä itsekin kamuille nykyään aika paljon. Brittiaksentti myös sopii tuohon esitykseen pirun hyvin. Ja siinä piileekin jotenkin omanlainen huumori. Miehellä on myös taitavuutta kehua itseään vähän niin kuin siinä sivussa, pienillä letkauksilla. Taito tuokin.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Katselin myös tuon edellis yönä ja oli kyllä vahva esiintulo pitkän tauon jälkeen. Mä kyllä pidin. Huumori oli rankkaa ja vaikka olen juuri sairastunut syöpään niin nauroin makeasti näillekin vitseille. Itseasiassa kerron syöpävitsejä itsekin kamuille nykyään aika paljon. Brittiaksentti myös sopii tuohon esitykseen pirun hyvin. Ja siinä piileekin jotenkin omanlainen huumori. Miehellä on myös taitavuutta kehua itseään vähän niin kuin siinä sivussa, pienillä letkauksilla. Taito tuokin.

Kyllä, tuollainen vanhan perusbritin olemus tekee jutuista entistä hauskempia.

Tuostahan muuten keikan viimeinen vitsi kertoikin, eli vaikeiden asioiden käsittelemisestä huumorin kautta. Kaikki ei sitä ymmärrä, mutta ainakin omalla kohdallani yleensä rankimmat asiat (tarkoitan lähinnä läheisten kuolemia ja sairastumisia, sinun kaltaisesta tilanteesta ei ole kokemusta) on sellaisia, että niistä on ihan hyvä heittääkkin huulta. Se on yksi tapa käsitellä asiaa muiden joukossa, sekä ympärillä olevat yleensä osaavat lopulta nauraa ja rentoutua mukana vaikeina aikoina.

Pidä @Vanha Len lippu korkealla, kyllä sinä sen perkeleen selätät!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Taloudessa on nyt katselussa Jason Bourne -elokuvasarja, missä kolmessa ensimmäisessä päätähtenä Matt Damon. Tullut katsottua aiemminkin, mutta kestää uusintakatselutkin. Suosittelen etenkin niille, jotka toimintaleffoista pitävät.

Viides on vielä katsomatta. Täytyy vuokrata kun aiemmat on ehtinyt kahlata läpi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Gothamin ekan jaksoin katsoa, mutta jotenkin se oli niin venytettyä menoa ja väkivallan ympärille kietoutuvaa, ettei ole kiinnostanut edes aloittaa kahta seuraavaa kautta. Vaivaa sama, kuin noita Netukka-Marveleita, eli liian pitkiä kausia puskevat, Gothamissa extrapitkiä. Tai ainakin se eka oli.

Mindhunters rakentuu myös väkivallan ympärille, mutta pointti on kuitenkin muualla kuin itse teoissa. Vähän aikailin kehuista huolimatta sen aloituksella, kun mietin, että jäävät todellisina tapahtumina ehkä liikaa kalvamaan mieltä, mutta näköjään tässä on vuosien varrella oppinut käsittelemään tällaisiakin asioita paremmin, tai sitten vain paatunut. Mutta siis, huikeaa dialogia, miljöö on kymppi ja tarinakin on rakennettu siten, ettei raakuudet kaikessa sairaudessaan nouse liikaa keskiöön. Huumori on kuivakkaa ja keventää hienosti raskaita kuulustelujaksoja, tosin välillä sitä jää miettimään, että miten paljon noiden sairaiden mielien kuvauksien pitäisi antaa naurattaa. Hieno sarja kuitenkin, suosittelen laatudraaman ystäville jo näin vajaan kauden katsoneenakin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No nyt on tulossa 13. päivä flixiin Matkalla avaruuteen, joka kertoo Robinsonin perheen seikkailuista. Tämä siis sarjana. Trailerin kävin katsomassa ja ihan kivan oloista SciFiä kaikin puolin. Lisäksi yksikään näyttelijä pikaseltaan ei ärsyttänyt. Voi olla että vedän tätä kotiinpäin siksi, että nyt on SciFistä hirveä puutostila.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No nyt on tulossa 13. päivä flixiin Matkalla avaruuteen, joka kertoo Robinsonin perheen seikkailuista. Tämä siis sarjana. Trailerin kävin katsomassa ja ihan kivan oloista SciFiä kaikin puolin. Lisäksi yksikään näyttelijä pikaseltaan ei ärsyttänyt. Voi olla että vedän tätä kotiinpäin siksi, että nyt on SciFistä hirveä puutostila.

Tuosta kiinnostuneille infoksi, että tuo on uusintaversio samannimisestä 60-luvun tieteissarjasta Lost In Space joka loppui 50 vuotta sitten, joten uusi versio tulee sopivasti puoli vuosisataa originaalista. Aiheesta syntyi 20 vuotta sitten myös teatterielokuva, jossa oli mm. Gary Oldman. Robinsonin perheen nimi tulee tietysti Robinson Crusoesta.

Alkuperäisestä tv-sarjasta infoa paremmin wikisivuilta. Sen teemamusiikin sävelsi itsensä John Williams.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä katseltu läpi kaksi kautta Ash vs Evil Deadiä, joka on kyllä huikea sarja. Tyhmä, yksinkertainen ja täynnä gorea. Nyt odotellaan, koska kolmas kausi tulee Netflixiin. Sillä välin on hyvä katsella Broadchurchiä, jossa on lukuisia samoja näyttelijöitä kuin Doctor Who nimisessä sarjassa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No nyt on tulossa 13. päivä flixiin Matkalla avaruuteen, joka kertoo Robinsonin perheen seikkailuista. Tämä siis sarjana. Trailerin kävin katsomassa ja ihan kivan oloista SciFiä kaikin puolin. Lisäksi yksikään näyttelijä pikaseltaan ei ärsyttänyt. Voi olla että vedän tätä kotiinpäin siksi, että nyt on SciFistä hirveä puutostila.
Pian alkaa The Expansen kolmoskausi. Pitänee tosin ensi alkuun katsoa bostonilaisen serkkuni Philin nauhoittamana VHS kaseteilta ja joskus myöhemmin sitten Netflixiltä...
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Mitenköhän se sitten tulee flixiin?

Kakkoskauden osalta taisi olla niin, että se ilmestyi Netflixiin useita kuukausia sen jälkeen, kun kauden viimeinen jakso oli esitetty Syfyllä. Eli jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin pitkälle syksyyn joutuu odottelemaan jos haluaa kolmoskauden Netflixistä katsella...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kakkoskauden osalta taisi olla niin, että se ilmestyi Netflixiin useita kuukausia sen jälkeen, kun kauden viimeinen jakso oli esitetty Syfyllä. Eli jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin pitkälle syksyyn joutuu odottelemaan jos haluaa kolmoskauden Netflixistä katsella...
No niin, tällainen mutu hieman olikin. Tavallaan hyvä, että heittävät flixiin näitä kokonaisia kausia vaikka sitten joutuukin odottamaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viime kesästä lähtien olen Netflixiä tilannut. Pakko sanoa, että hieman olen pettynyt sarjavalikoimaan. Lähinnä erilaisia poliisisarjoja ja murhamysteereitä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viime kesästä lähtien olen Netflixiä tilannut. Pakko sanoa, että hieman olen pettynyt sarjavalikoimaan. Lähinnä erilaisia poliisisarjoja ja murhamysteereitä.
Sekä Marveleita, historiallisia sarjoja, erityylisiä ruokadokkarisarjoja, urheiludokkarisarjoja, historiadokkareita...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös