The 100 sarjaa olen odotellut kun tuollaiseksi teinidraamaksi ihan hyvä. Koskahan olisi Suomi Netflixiin tulossa? Helvetin kauan tainnut olla jo ainakin Jenkkinetflixissä
Varmaan uusinta kautta tarkoitat? Kolme ensimmäistä siellä on tällä hetkellä.
The 100 sarjaa olen odotellut kun tuollaiseksi teinidraamaksi ihan hyvä. Koskahan olisi Suomi Netflixiin tulossa? Helvetin kauan tainnut olla jo ainakin Jenkkinetflixissä
Joo, neloskausi.Varmaan uusinta kautta tarkoitat? Kolme ensimmäistä siellä on tällä hetkellä.
Kuten edellä vähän tuumailtiin, ei se huumorin synkkyys niinkään, vaan tekopyhyys.Katselin Netflixistä pitkän tauon jälkeen uutta Stand Uppia tehneen Ricky Gervaisin Humanityn, ja kyllähän se taas meikäläiseen upposi kuin veitsi voihin. Ei ehkä ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta huumori on edelleen juuri niin mustaa, että tietää katsojien jakautuvan täysin kahtia.
Gervais Twitterissä ilmoitti, että Netflix on tilannut myös seuraavan Stand Up keikan oikeudet, joten tätä herkkua on luvassa lisääkin tulevaisuudessa!
Katselin Netflixistä pitkän tauon jälkeen uutta Stand Uppia tehneen Ricky Gervaisin Humanityn, ja kyllähän se taas meikäläiseen upposi kuin veitsi voihin. Ei ehkä ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta huumori on edelleen juuri niin mustaa, että tietää katsojien jakautuvan täysin kahtia.
Katselin myös tuon edellis yönä ja oli kyllä vahva esiintulo pitkän tauon jälkeen. Mä kyllä pidin. Huumori oli rankkaa ja vaikka olen juuri sairastunut syöpään niin nauroin makeasti näillekin vitseille. Itseasiassa kerron syöpävitsejä itsekin kamuille nykyään aika paljon. Brittiaksentti myös sopii tuohon esitykseen pirun hyvin. Ja siinä piileekin jotenkin omanlainen huumori. Miehellä on myös taitavuutta kehua itseään vähän niin kuin siinä sivussa, pienillä letkauksilla. Taito tuokin.
Nyt tullut 3. Kausi!Kenelläkään tietoa tuleeko sarjasta nimeltä Blacklist muita kausia näkyviin kuin 1 ja 2?
Nyt tullut 3. Kausi!
Kyllä. Avasin hieman tuntojani tästä edellisellä sivulla ja kyllähän pienoinen tyhjyys jäi taas toviksi kun kauden olin katsonut.Gothamin 3.kausi on todella kova.
No nyt on tulossa 13. päivä flixiin Matkalla avaruuteen, joka kertoo Robinsonin perheen seikkailuista. Tämä siis sarjana. Trailerin kävin katsomassa ja ihan kivan oloista SciFiä kaikin puolin. Lisäksi yksikään näyttelijä pikaseltaan ei ärsyttänyt. Voi olla että vedän tätä kotiinpäin siksi, että nyt on SciFistä hirveä puutostila.
Pian alkaa The Expansen kolmoskausi. Pitänee tosin ensi alkuun katsoa bostonilaisen serkkuni Philin nauhoittamana VHS kaseteilta ja joskus myöhemmin sitten Netflixiltä...No nyt on tulossa 13. päivä flixiin Matkalla avaruuteen, joka kertoo Robinsonin perheen seikkailuista. Tämä siis sarjana. Trailerin kävin katsomassa ja ihan kivan oloista SciFiä kaikin puolin. Lisäksi yksikään näyttelijä pikaseltaan ei ärsyttänyt. Voi olla että vedän tätä kotiinpäin siksi, että nyt on SciFistä hirveä puutostila.
Pian alkaa The Expansen kolmoskausi.
Ylihuomenna alkaa syfyllä.Ooooohhhhh...olin jostain syystä sellaisessa käsityksessä, että Expansen kolmonen tulee vasta ensi syksynä/talvena. Tämä uutinen ilostutti kyllä.
Mitenköhän se sitten tulee flixiin?Ylihuomenna alkaa syfyllä.
Mitenköhän se sitten tulee flixiin?
No niin, tällainen mutu hieman olikin. Tavallaan hyvä, että heittävät flixiin näitä kokonaisia kausia vaikka sitten joutuukin odottamaan.Kakkoskauden osalta taisi olla niin, että se ilmestyi Netflixiin useita kuukausia sen jälkeen, kun kauden viimeinen jakso oli esitetty Syfyllä. Eli jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin pitkälle syksyyn joutuu odottelemaan jos haluaa kolmoskauden Netflixistä katsella...
Sekä Marveleita, historiallisia sarjoja, erityylisiä ruokadokkarisarjoja, urheiludokkarisarjoja, historiadokkareita...Viime kesästä lähtien olen Netflixiä tilannut. Pakko sanoa, että hieman olen pettynyt sarjavalikoimaan. Lähinnä erilaisia poliisisarjoja ja murhamysteereitä.