Toivottavasti tulee samalla tavalla puskasta täysin positiivisena yllärinä kuin Stranger Things aiemmin.
Täysin samaa mieltä vaikkakin ensimmäisen tuotantokauden lopetus oli todella ruma katsojan silmissä! Ei tuolla tavalla vaan voi lopettaa :DDesignated Survivor suhteellisen koukuttava sarja. Politiikkaa ja toimintaa kivasti miksattuna.
Täysin samaa mieltä vaikkakin ensimmäisen tuotantokauden lopetus oli todella ruma katsojan silmissä! Ei tuolla tavalla vaan voi lopettaa :D
Tuolla tv-sarjaketjussa oli puhetta, että kyseessä on mid season break ja sarja jatkuu keväällä ykköskauden puitteissa.Designated Survivor suhteellisen koukuttava sarja. Politiikkaa ja toimintaa kivasti miksattuna.
Samat havainnot itselläni. Vähän sellaista "juustoista" touhua dialogeineen ja ylidramaattisine musiikkeineen.un mielestä Designated Survivor huononi kyllä loppua kohti jakso jaksolta. Näytteleminen ja kaikki sarjassa oli jotenkin vaan tosi ylidramaattista sekä alleviivattua. En osaa oikein selittää, mutta sama ilmiö on mun mielestä monessa amerikkalaisessa TV-sarjassa tai elokuvassa.
Juustoinen on hyvä adjektiivi kuvaamaan sarjaa.Samat havainnot itselläni. Vähän sellaista "juustoista" touhua dialogeineen ja ylidramaattisine musiikkeineen.
Netflixissä jatkuu tänään Uusi Sherlock neljännen kauden ekalla jaksolla jos joku ei ole huomannut.
Olikin tiedossa että Sherlockia nähdään lähes reaaliajassa Suomessa mitä tulee Iso-Britanniaan. Itse aloitin tähän sarjaan perehtymisen kunnolla vasta joskus viikko sitten, ja omasta mielestäni kyseessä on paras 2010-luvulla tehty tv-sarja. Nyt olen vasta toisessa tuotantokaudessa menossa, äkkiähän tuon toki ottaa kiinni kun sarjaa on tehty siis ennen tätä kolme tuotantokautta eli yhdeksän jaksoa, ja tähän päälle sitten vielä yksi erikoisjakso.Netflixissä jatkuu tänään Uusi Sherlock neljännen kauden ekalla jaksolla jos joku ei ole huomannut.
Kiitos suosituksesta, laitetaan listalle.Suosittelen ehdottomasti!
Aihe kuulostaa hivenen tylsältä, mutta aika toimintapainotteista touhusta on saatu, kun kauppiaat eivät tule keskenään toimeen käytännössä lainkaan, joten suosittelen ainakin tarkastamaan ekan jakson Flixistä, jos historialliset sarjat kiinnostaa.
Eikö ketään lähde Family Guyhin? Kaverit dissaa, minä nauran. Ihan mahtavaa huuumoria!
Täältäkin löytyy kaksi fania. Kausista en osaa valitettavasti auttaa, en ole varmaan 11 -seasonista eteenpäin nähnyt jaksoakaan, pitää ottaa työn alle kun on kunnolla aikaa. Epävirallisen leffan? (Untold story) on myös tullut katseltua. Loistava sarja.Meidän taloudestamme löytyy kaksi isoa fania. Vittumaisesti ensimmäisiä kausia ei ole Suomen Netflixissä tarjolla ja joulun alla tipahti taas yksi kausi pois eikä uutta ole tullut tilalle. Kellään tietoa milloin tuo 14. kausi lisätään Netflixiin? Netistä olen jo tuon kauden katsellut ja minusta reilusti 12.- ja 13.-kausia edellä. Isoin plussa että tarpeettoman övereitä ja äklöttäviä vitsejä ja juonikuvioita tyyliin Stewie raskaana/Stewien herpes ei juurikaan löydy mutta särmä on yhä tallella.
Onhan tuolla Arrested Development, Brooklyn 99, Trailer Park Boys nyt ainakin mitkä tuli mieleen...
Totta, mutta tarkoitin enemmänkin noita omia tuotoksia, joista Arrested Developmentin vika kausi (ainoa, jonka Netflix teki sarjasta) oli suoraan sanottuna surkea. Jos verrataan Netflixin omaa komediatuotantoa sen draama- ja supersankarisarjoihin, niin kyllä tasossa jäädään todella kauas.