Siis eihän tuo Nelosen käyttämä tyyli, että tilanteet tulevat alareunaan muutaman kerran erässä ja sitten selostaja käy tilanteet hitaasti läpi ääneen auta sen enempää katsojaa pitämään muita tilanteita itseltään salassa kuin Urhon käyttämät "blingit"
Itse haluaisin, että muita tilanteita ei kerrota kuin erätauoilla, tämä siis ainakin Extra-kanavien lähetyksissä, jotta katsoja voisi halutessaan katsoa kierroksen otteluista toisen jos kolmannenkin jälkikäteen ruutu.fi:stä tai boksilta tietämättä tulosta.
Pääkanavan ottelussa ymmärrän muiden matsien reaaliaikaisen seurannan (kaikilla ei edes ole extra-kanavia), vaikkeivat muut ottelut sinällään mitenkään liitykään näytettävään otteluun paitsi mahdollisesti runkosarjan viimeisillä kierroksilla.
Samaa mieltä.
Tuon alanurkassa näytettävän tulosboksin olen eliminoinut avaamalla pienen PIP-ikkunan tv:stä sen kohdalle. Harmi ettei digiboksissa ole PIP:a, jotta voisi laittaa toisen pelin näkymään siitä.
Veikkaan plingien puuttumisen johtuvan noista yleisistä tulospalveluongelmista. Itse en kyllä kaipaa plingejä pätkääkään, toivottavasti eivät palaa.