Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 271 932
  • 6 673

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Esko Seppänenkin twiittaili, että odottaa "äärimmäisellä mielenkiinnolla" lätkäfanien reaktiota Nelosen SM-liigatoteutuksesta. Mies siis tietää jotakin. Olisikohan ES itse siirtymässä Nelonen Medialle töihin? Kaverin suunnitelmista ei nimittäin ole liikkunut mitään tietoa Urheilulehdestä lähtemisen jälkeen.
 
Esko Seppänenkin twiittaili, että odottaa "äärimmäisellä mielenkiinnolla" lätkäfanien reaktiota Nelosen SM-liigatoteutuksesta. Mies siis tietää jotakin. Olisikohan ES itse siirtymässä Nelonen Medialle töihin?
Toivottavasti ei. Kerran katsoin yhtä urheilulehden videopätkää ja tyyppi kipunoi ja kohkasi siihen malliin, että kompasteli sanoihin/lauseisiinsa niin pahasti, että jopa "johtava" (=idiootti) Sihvonenkin silminnähden häpesi poitsua.

Ja sanotaan tähän samaan syssyyn, että toivottavasti niitä 4:sen änäriselostajia, joita täällä ilmeisesti palvotaan, ei tule 1üga:n selostajiksi.. sellaista ärsyttävää lätinää ei jaksaisi enää kuunnella (riitti nhl-finaalit).
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olisikohan ES itse siirtymässä Nelonen Medialle töihin? Kaverin suunnitelmista ei nimittäin ole liikkunut mitään tietoa Urheilulehdestä lähtemisen jälkeen.

Mitä nyt itse näin tuon listan nimistä vähän aikaa sitten, niin mielestäni Seppänen ei tule olemaan mukana. Sen sijaan eräs erittäin ristiriitaisia reaktioita aiheuttava henkilö tulee olemaan suht isossa roolissa..
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Esko Seppänenkin twiittaili, että odottaa "äärimmäisellä mielenkiinnolla" lätkäfanien reaktiota Nelosen SM-liigatoteutuksesta. Mies siis tietää jotakin. Olisikohan ES itse siirtymässä Nelonen Medialle töihin? Kaverin suunnitelmista ei nimittäin ole liikkunut mitään tietoa Urheilulehdestä lähtemisen jälkeen.

Ei taida olla Seppänen mukana. Mutta kyllä tuosta julkistuksesta kohtuu hyvä valitusryöppy taatusti aikaiseksi saadaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Lieneekö odotettavissa, että eräät nimimerkit Lyytikäis-median mainostamisen sijaan mainostavatkin täällä Erkko-mediaa medialogiikan vastavuoroisuuden periaatteella?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei muuta toiveita, eikä oikeastaan väliä, kunhan vaan Aleksi "huomiohuora" Valavuori pysyy pois mun sm-liigasta.

Twitterissä liikkunut hänestäkin huhuja.
 
Ei muuta toiveita, eikä oikeastaan väliä, kunhan vaan Aleksi "huomiohuora" Valavuori pysyy pois mun sm-liigasta.

Valavuori kendo-ohjelmassa kuulostaisi aika omituiselta vaikka kaikkien alojen asiantuntijasta onkin kyse.

Esko Seppäsestä tosiaan samoilla linjoilla muutamien kanssa. On erinomainen kirjoittaja mutta puhepuoli vähän niin ja näin. Urheilulehden Studioissa tuli lisäksi häiritsevän usein kiinnitettyä huomiota siihen kuinka nuoresta miehestä on kyse.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahoin pelkään että Jürgensin Pepe on studioisäntä. Ex-Urho Harjula tuolla ainakin on.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos Valavuorella olisi aitoa kiinnostusta lätkään, voisi siitä saada hyvän räksyttäjän. Sellaisen, joka menee ihmisten iholle ja alle ja kaivaa tietoa kulissien takaa. Tai sitten siitä tulee samanlaista pelleilyä kuin taannoisesta Kummolan "kuumotuksesta" mm-kisojen lippuhintojen suhteen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valavuoren näkemykset jääkiekosta tiedetään, mutta hän on myös ammattilainen. Ei aiheuttaisi minulle ongelmia, koska kyse on ihan viihdyttävästä ja sanavalmiista hahmosta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Itse en haluaisi missään nimessä Valavuorta yhdistettävän SM-liigan kanssa. Tehköön talkootöitä Loimaalla koripallon parissa.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuollahan ne on Ruutu.fi jo ensi kauden ottelut valittavissa. Puhelimessa ei ole Flashia niin ei aukea ihan oikein tuo sivu, varmaan siitä yksittäisen ottelun hinnan näkisi.
 

SjV

Jäsen
Tuollahan ne on Ruutu.fi jo ensi kauden ottelut valittavissa. Puhelimessa ei ole Flashia niin ei aukea ihan oikein tuo sivu, varmaan siitä yksittäisen ottelun hinnan näkisi.
"Pelitietoa ei ole vielä saatavilla." tulee perusselaimellakin klikattaessa 12.9 SaiPa-KalPa ottelua, joten tuotakaan kautta hintoja ei näe.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Ruutu+ PRO 19,90€ /kk / 12kk lukee nyt tuolla ruutu.fi:ssä.

(edit: se olikin nelonenpro.fi:ssä, päädyin sinne ruutu.fi:n bannerin kautta)
(edit2: nyt sitä sivua ei ole enää näkyvissä. Hmm....)
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Studioisännät: Aleksi Valavuori & Petteri Ahomaa

Asiantuntijat: Esa Tikkanen, Karri Kivi, Antero Niittymäki, Mika Kortelainen, Tuomas Grönman

Selostajat: J-P Jalo, Jani Alkio, Anssi Ritari

Head of Media: Vesa Rantanen
 

Jeffrey

Jäsen
Studioisännät: Aleksi Valavuori & Petteri Ahomaa

Asiantuntijat: Esa Tikkanen, Karri Kivi, Antero Niittymäki, Mika Kortelainen, Tuomas Grönman

Selostajat: J-P Jalo, Jani Alkio, Anssi Ritari

Head of Media: Vesa Rantanen

Nuo kaksi reunimmaista riviä voisi poistaa listoista samantien!

Eipä ole homma Nelosella kovin ruusuisesti alkanut. Pahoin pelkäsin jo silloin kun tieto Urhon loppumisesta tulee, että nyt mennään ojasta allikkoon. Eikä ainakaan vielä näytä siltä, että homma alkaisi mitenkään paranemaan. Ensimmäiset julkaisut ainakin ovat tuoneet hommalle takapakkia. Tosin itselleni tärkeintä on kuva ja selostajat (erätauot tulee puuhailtua muuta), nämä toimi omallakohdallani kiitettävästi Urholla, toivottavasti myös Nelosella.
 
Studioisännät: Aleksi Valavuori & Petteri Ahomaa

Asiantuntijat: Esa Tikkanen, Karri Kivi, Antero Niittymäki, Mika Kortelainen, Tuomas Grönman

Selostajat: J-P Jalo, Jani Alkio, Anssi Ritari

Head of Media: Vesa Rantanen

Oikeasti vai läppää? On kyllä jäätävän paska miehitys tuossa.
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Studioisännät: Aleksi Valavuori & Petteri Ahomaa

Tämä ratkaisi sen, että kanavapakettia ei minun talouteeni hankita. Näistä tyypeistä tulee mieleen paskalehdet, ei asiallinen urheilutoimitus. Miksi Nelonen, miksi?

Asiantuntijat: Esa Tikkanen, Karri Kivi, Antero Niittymäki, Mika Kortelainen, Tuomas Grönman

Kortelainen ja Grönman ovat jo tasonsa näyttäneet. Siksi ihmettelen kummasti, miksi näitä halutaan ruutuun. Tikkanen vastaa huumorista ja Kivi asiallisuudesta. Niittymäki on todennäköisesti porukan heikoin lenkki. Toivottavasti myös nettilähetyksissä kuullaan asiantuntijoita.

Selostajat: J-P Jalo, Jani Alkio, Anssi Ritari

Hyvä, rasittava, hyvä. Mutta nettilähetyksissä pelejä selostaa varmaan samat mukahassuttelijat ja värilasilliset kuin Urholla.

Head of Media: Vesa Rantanen

Vaatiko kiintiö, että jollekin on annettava englanninkielinen nimike?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nettipalvelussakin 12kk määräaikaisuus?! Imekää nyt sitä jotain! Täytyy tosiaan miettiä, että boikotoinko kokonaan vai laitetaanko ehkä piraattistriimiä pystyyn pienellä porukalla...

EDIT: eli jos tahdot nähdä SM-liigaa, se on vuoden määräaikaisuus. Koska tähän kytky-pelleilyyn saadan järkeä...

EDIT: no olipas siellä tosiaan toistaiseksi voimassa oleva. Tosin hinnan ero on järjetön.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei nyt jumalauta oikeasti. Järkyttävää paskaa tuo studio-osuus, selostajissa Ritari ja päälle vielä joku saatanan 12kk pakko-osto, eli ylim. yhden kesän turhaosto joka toinen ostokerta.

Haloo nyt saatana. Ihme on jos ympäri Suomen tämä hyväksytään täysin, siis nyt muualla kuin jatkoajan keskustelussa.

Ei hyvä alku ollenkaan, mutta tuo ruutu.fi vakuutti allekirjoittaneen viime kauden kokeiluillaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli yksittäisiä pelejä tai esim. 10 pelin sarjalippua ei voi hankkia?

Kuukausimaksuun en lähde, koska en kuitenkaan ehdi sitä tarpeeksi hyödyntää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös