Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 271 918
  • 6 673

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Varmistin sen, että satelliittiasiakkaille nuo SM-liigan extrakanavat sisältyvät tuplaplatinaan. Suolainen 54,95 nykyisille asiakkaille, 59,95 uusille (3 kk ilmaiseksi), mutta onpa siinä sitten leffa-, lasten- ja pohjoismaakanavien lisäksi kaikki NHL-matsit extrakanavilla ja kaikki SM-liigamatsit sekä Viaplay/NHL Center ice ajoittaista nettikäyttöä varten. Samat urheilut sisältyvät myös sporttipakettiin, joka on uusille 39,95 (3kk 0 ilmaiseksi). Elämä on jne.

Kannattaa myös sopia, että paketti lähtee käyntiin silloin kun SM-liiga käynnistyy, ei suoraan syyskuun alusta.
 

motamoro

Jäsen
Miten Nelonen Paketin ja Extra-kanavien tilaus onnistuu kaapeliin ns. normimenetelmällä kaapelikorttia käyttäen? Tällä hetkellä oma operaattori Anvia tarjoaa Nelonen Pakettia ainoastaan IPTV:n (Watson-palvelu) kautta. Tämä tarkoittaa normaalin 20e paketti + 10e extran lisäksi 150euron IPTV-boksin hankintaa ja mahdollisesti vielä hieman nopeamman internetliittymän hommaamista kun suosituksena on vähintään 50 megaa.

Taidan ostaa taas nettikausarin, joka on käsittääkseni luvattu ilmaantuvan syyskuun aikana markkinoille, ellei tuohon kaapeli-tv tilaukseen saa järkevämpää mallia.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Koska voi odottaa tietoa Ruutu.fi:n paketeista? Sellainen paketti jolla näkisi pelkästään oman joukkueen vieraspelit olisi aika kova sana.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska voi odottaa tietoa Ruutu.fi:n paketeista? Sellainen paketti jolla näkisi pelkästään oman joukkueen vieraspelit olisi aika kova sana.

Sellainen olisi mulla toiveissa, että koko kauden kestävä kausari johonkin järkevään kuukausihintaan ja sitä voi maksella kuukausierissä. Mitään +200€ kun ei löydy sijoittaa, niin kuukausimaksuilla jos onnistuisi niin varmaan sitten sen ottaisin, koska lähtökohtaisesti kiinnostaa vain ja ainoastaan oman jengin matsit.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Viime tammikuussa tuli otettua vähän hätiköiden viasat sport paketti kun NHL yllättäen alkoikin. Mulla on elisa viihde ja sporttipaketti tietenkin vuoden määräaikaisella. Noh, nälkä kasvoi syödessä kauden mittaan ja tuli sitten hommattua viaplay+ gamecenterkin. Sehän tarkoitti että viasat jäi kokonaan käyttämättömäksi.
Tänään sitten tuli mieleen että tässähän olis oiva tilaisuus päästä eroon siitä määräaikaisesta sopparista ja soitin Elisalle. Yllätyin kun asiakaspalvelusta vastattiin heti. Sanoin että nyt kun nelosen pro kanavat poistuu viasat sport paketista niin sehän ei vastaa enää sitä mitä tammikuussa tilasin. Tytteli ei ensin edes tuntunut tietävän että kyseiset kanavat poistuu paketista mutta sitten yskähti että hän yhdistää soppariasioita hoitavalle henkilölle. Sinne sitten saikin jonottaa jonkin aikaa. Vajaa kymppi ja pääsin läpi. Kerroin mielipiteeni muutoksista niin äijä oli sitä mieltä että yleensä näitä ei kesken määräaikaisen pysty lopettaa. Heitin siihen että jos mä ostan auton ja kesken osamaksun se vaihdetaan mopoon niin enhän mä suostu maksamaan enää siitä samaa.
Äijä sanoi että hän soittaa jonnekin tekniseen tukeen että odotanko hetken.
Muutaman minuutin päästä ( kävi varmaan paskalla, röökillä ja kahvilla) heräsi taas henkiin ja sanoi että kyllä se tällä kertaa onnistuu.
Pikkusen alkoi huvittamaan kun mietin että tekevätkö ne kaikille saman koska tuskinpa olin ensimmäinen joka halusi lopettaa kyseisestä syystä.
Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin :)
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Viime tammikuussa tuli otettua vähän hätiköiden viasat sport paketti kun NHL yllättäen alkoikin. Mulla on elisa viihde ja sporttipaketti tietenkin vuoden määräaikaisella. Noh, nälkä kasvoi syödessä kauden mittaan ja tuli sitten hommattua viaplay+ gamecenterkin. Sehän tarkoitti että viasat jäi kokonaan käyttämättömäksi.
Tänään sitten tuli mieleen että tässähän olis oiva tilaisuus päästä eroon siitä määräaikaisesta sopparista ja soitin Elisalle. Yllätyin kun asiakaspalvelusta vastattiin heti. Sanoin että nyt kun nelosen pro kanavat poistuu viasat sport paketista niin sehän ei vastaa enää sitä mitä tammikuussa tilasin. Tytteli ei ensin edes tuntunut tietävän että kyseiset kanavat poistuu paketista mutta sitten yskähti että hän yhdistää soppariasioita hoitavalle henkilölle. Sinne sitten saikin jonottaa jonkin aikaa. Vajaa kymppi ja pääsin läpi. Kerroin mielipiteeni muutoksista niin äijä oli sitä mieltä että yleensä näitä ei kesken määräaikaisen pysty lopettaa. Heitin siihen että jos mä ostan auton ja kesken osamaksun se vaihdetaan mopoon niin enhän mä suostu maksamaan enää siitä samaa.
Äijä sanoi että hän soittaa jonnekin tekniseen tukeen että odotanko hetken.
Muutaman minuutin päästä ( kävi varmaan paskalla, röökillä ja kahvilla) heräsi taas henkiin ja sanoi että kyllä se tällä kertaa onnistuu.
Pikkusen alkoi huvittamaan kun mietin että tekevätkö ne kaikille saman koska tuskinpa olin ensimmäinen joka halusi lopettaa kyseisestä syystä.
Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin :)

Taidat kuulua samaan ääliöfiltteriin kuin minäkin, kuten ylempänä avauduin. Vaikka homma on jo kondiksessa niin vieläkin korpeaa tuo Elisan pompottaminen. Jaaha, nyt on kiukuteltu riittävästi. Muut jutut jatkakoot.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Taidat kuulua samaan ääliöfiltteriin kuin minäkin, kuten ylempänä avauduin. Vaikka homma on jo kondiksessa niin vieläkin korpeaa tuo Elisan pompottaminen. Jaaha, nyt on kiukuteltu riittävästi. Muut jutut jatkakoot.
Katos joo, oli mennyt ihan ohi tuo sinun viesti. Noinhan se meni minunkin kohdalla aika tarkasti. Voi miten onnekkaita me kaks ollaan :) :)
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ei luulisi ainakaan Elisa Viihteeseen olevan vaikea teknisesti saada noita extrakanavia kun kanavapaikkoja on. Odotellaan koska alkaa tarjouksia tippumaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Parilla kympillä saa kuitenkin aika hyviä kanavia lisäksi kuten Eurosport

Eurosport näkyy pelkällä kaapelikortilla, eli ei tarvitse tilata mitään kanavia. Kuten myös Travel Channel ja joitakin muitakin näkyy ilman kanavapaketteja. Korttimaksu on 2,90e/kk soneralla.

Itsellä on pelkkä kortti juuri tuon takia töllössä kiinni. Maksukanavat tulee Soneran IPTV:n kautta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime tammikuussa tuli otettua vähän hätiköiden viasat sport paketti kun NHL yllättäen alkoikin. Mulla on elisa viihde ja sporttipaketti tietenkin vuoden määräaikaisella. Noh, nälkä kasvoi syödessä kauden mittaan ja tuli sitten hommattua viaplay+ gamecenterkin. Sehän tarkoitti että viasat jäi kokonaan käyttämättömäksi.
Tänään sitten tuli mieleen että tässähän olis oiva tilaisuus päästä eroon siitä määräaikaisesta sopparista ja soitin Elisalle. Yllätyin kun asiakaspalvelusta vastattiin heti. Sanoin että nyt kun nelosen pro kanavat poistuu viasat sport paketista niin sehän ei vastaa enää sitä mitä tammikuussa tilasin. Tytteli ei ensin edes tuntunut tietävän että kyseiset kanavat poistuu paketista mutta sitten yskähti että hän yhdistää soppariasioita hoitavalle henkilölle. Sinne sitten saikin jonottaa jonkin aikaa. Vajaa kymppi ja pääsin läpi. Kerroin mielipiteeni muutoksista niin äijä oli sitä mieltä että yleensä näitä ei kesken määräaikaisen pysty lopettaa. Heitin siihen että jos mä ostan auton ja kesken osamaksun se vaihdetaan mopoon niin enhän mä suostu maksamaan enää siitä samaa.
Äijä sanoi että hän soittaa jonnekin tekniseen tukeen että odotanko hetken.
Muutaman minuutin päästä ( kävi varmaan paskalla, röökillä ja kahvilla) heräsi taas henkiin ja sanoi että kyllä se tällä kertaa onnistuu.
Pikkusen alkoi huvittamaan kun mietin että tekevätkö ne kaikille saman koska tuskinpa olin ensimmäinen joka halusi lopettaa kyseisestä syystä.
Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin :)

Elisalla vastaavat lähes aina heti, mutta se kuka siellä ensin vastaa on joku vaihde tms, sitten kun itse "asiantuntijalle" vaihteesta yhdistämisen jälkeen pääsee juttelemaan, joutuu yleensä jonottamaan n. puoli tuntia, joskus selviää 5min ja sitten toisesta päästä se tunti voi mennä. Katkaistiinko sinulta kanavapaketti niin, että on heti voimassa (niinkuin minun kohdalla tehtiin eilen) vai katkeaako se esim. 01.09?

Nimim. Laskutus katkaistiin eilen, katselen parasta aikaa pesäpalloa Pro1 kanavalta.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä ymmärsinkö väärin vai en, mutta siis Nelonen pakettiin ei sisälly Valioliiga, vaan se näkyy Canalilta/MTV3 Sportila.

Niin en kai ole väittänytkään että 4pakettiin valioliigaa kuuluisikaan? Kunhan pohdin josko ottaisi täällä aiemmin mainittua 4extra+mtv3sport yhdistelmää, jota ilmeisesti tuohon 40e/kk hintaan saisi.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Taitaa olla joka firmalla nelosen paketti tuon 20€ kuussa, viime kaudella urhon sisältäneen paketin sai dnalta kympillä. Luulisi kyllä, että kun liiga alkaa, niin joku tarjous ilmaantuu.
Sanomattakin on selvää, että toverithan laittavat tänne heti tiedon kun supertarjoukseen törmäävät. Antennitaloudesta on kyse.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Elisalla vastaavat lähes aina heti, mutta se kuka siellä ensin vastaa on joku vaihde tms, sitten kun itse "asiantuntijalle" vaihteesta yhdistämisen jälkeen pääsee juttelemaan, joutuu yleensä jonottamaan n. puoli tuntia, joskus selviää 5min ja sitten toisesta päästä se tunti voi mennä. Katkaistiinko sinulta kanavapaketti niin, että on heti voimassa (niinkuin minun kohdalla tehtiin eilen) vai katkeaako se esim. 01.09?

Nimim. Laskutus katkaistiin eilen, katselen parasta aikaa pesäpalloa Pro1 kanavalta.

01.09 loppuu meikäläisen tilaus. Kannatti soittaa, säästy 5 kuukauden maksut.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei luulisi ainakaan Elisa Viihteeseen olevan vaikea teknisesti saada noita extrakanavia kun kanavapaikkoja on. Odotellaan koska alkaa tarjouksia tippumaan.

No kyllä jokaiseen kaapeliinkin mahtuu helposti tuplamäärä kanavia mitä siellä nyt on, että ei se oo ku rahasta kiinni. Niinku suunnilleen kaikki tässä maailmassa.
 

Naavaparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers
Itselläni on Elisa viihde, ja ainoastaan TPS:n pelit kiinnostavat.
NHL-pelejä ei jaksa enää öisin katsoa. Eiköhän sieltä joku sopiva paketti ilmaannu joka minullekin sopisi. Eikö viime kaudella saanut jonkun ns. kausikortin jolla näki yhden joukkueen kaikki matsit? Sellainen kelpaisi, vaikka suoraan viihteen kautta taikka sitten nettistreaminä.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Taitaa täällä ainakin jäädä tuo Nelosen paketti tilaamatta ja otetaan pelkästään toi Viasatin paketti. Parilla kympillä saa kuitenkin aika hyviä kanavia lisäksi kuten Eurosport ja Discovery. Mulla siis ollut DNA:n Viasat Sport-paketti. Hinnan korotus Urhoon nähden tuntuu kovin korkealta ja sitten kun samalla Prolta lähtee kaikki muu mielenkiintoinen pois. Saa nähdä millaisen määrän tilaajia Nelonen onnistuu saamaan noin rajallisella tarjonnalla. Viasatin miinuksena toki HD:n puuttuminen ainakin toistaiseksi.

Tuo HD:n puuttuminen ei tässä tapauksessa tosin ole viasatista kiinni vaan DNA ei vaan näytä Viasatin HD kanavia, joillakin muilla operaattoreilla nuo HD-kanavat kyllä näkyy. DNA:lta kysyin niin ei ole tietoa että tuleeko ensi kaudellekaan nuo näkymäään. Itse vaihdan nyt tulevalle kaudelle johonkin pakettiin missä näkyy nuo viasat kanavat HD:na.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elisalla näkyy Viasat HD:lla, tuli kesken viimekauden yht'äkkiä ilman mitään ennakkovaroitusta. Olin mielissäni.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Koska voi odottaa tietoa Ruutu.fi:n paketeista? Sellainen paketti jolla näkisi pelkästään oman joukkueen vieraspelit olisi aika kova sana.

Toivottavasti tulee monenlaista variaatiota Ruutu.fi-palvelussa. Toivon kuitenkin, että lähetykset toimivat, kuvanlaatu on hyvä ja hinta vastaa paketin tasoa.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Canal Digital

Onkos jollakulla muulla sama tilanne kuin itsellä?

Eli oon tehnyt vajaa kaks vuotta sitten määräaikaisen sopimuksen tuonne Canal Digitalille ja sieltä se (mikä olikaan kaks vuotta sitten) peruspaketti + Urho TV. Urhohan piti ottaa jonkun kylkeen, että sai SM-liigan näkymään. Ja nyt kun olen ensiksi keväällä kysellyt ja nyt viimeksi heinäkuussa, että näkyykös SM-liiga enää teillä ens kaudella, koska koko paketti otettu teiltä sen takia, että sain näkymään SM-liigan. Vastaukset ovat olleet tasoa, että kyllä neuvotellaan varmaan koko ajan.

Kysyin sit tuon irtisanomisesta, kun sisältö muuttuu radikaalisti (olen siis tilannut tuon suurimmaksi osaksi SM-liigan takia). Niin vastaus on ollut ettei ota kantaa, vaan pitäis laittaa sähköpostia tuonne asiakaspalvelun laatikkoon. Viimeisellä puhelin soitolla sanoi, että kuulemma tässä elokuun puolen välin jälkeen pitäis tulla jotain informaatiota. Itseäni kiinnostaa nyt vain se, että haluanko maksaa tuota syyskuuta, jos sisältö ei olekaan sama. Kaapeli löytyy huushollista, mutta siirryin pois joskus silloin, kun SM-liiga siirtyi Urholle ja TTV:llä ei ollut tarjota Canal +:n lisäksi tuota, jossa SM-liiga aiemmin näkyi (tuolloinkin tuli purettua määräaikainen sopimus).

Onko jollain oikeasti jotain tietoa Canal Digital:n tilanteesta? Digiboksikin vetelee viimeisiä, joten ei viitsi ostaa uutta boxia ennen kuin tietää onko se sateliitti- vai kaapeli-digiboksi.
 

Wire

Jäsen
CD:llä on jo SHL ja MM-kisat niin voisin veikata että helvetti jäätyy ennen kuin CD:llä alkaa näkymään Nelonen Pro.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CD:llä on jo SHL ja MM-kisat niin voisin veikata että helvetti jäätyy ennen kuin CD:llä alkaa näkymään Nelonen Pro.

Tosin voittihan se Lordikin Euroviisut ja helvetti ei jäätynyt...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös