Canal Digital
Onkos jollakulla muulla sama tilanne kuin itsellä?
Eli oon tehnyt vajaa kaks vuotta sitten määräaikaisen sopimuksen tuonne Canal Digitalille ja sieltä se (mikä olikaan kaks vuotta sitten) peruspaketti + Urho TV. Urhohan piti ottaa jonkun kylkeen, että sai SM-liigan näkymään. Ja nyt kun olen ensiksi keväällä kysellyt ja nyt viimeksi heinäkuussa, että näkyykös SM-liiga enää teillä ens kaudella, koska koko paketti otettu teiltä sen takia, että sain näkymään SM-liigan. Vastaukset ovat olleet tasoa, että kyllä neuvotellaan varmaan koko ajan.
Kysyin sit tuon irtisanomisesta, kun sisältö muuttuu radikaalisti (olen siis tilannut tuon suurimmaksi osaksi SM-liigan takia). Niin vastaus on ollut ettei ota kantaa, vaan pitäis laittaa sähköpostia tuonne asiakaspalvelun laatikkoon. Viimeisellä puhelin soitolla sanoi, että kuulemma tässä elokuun puolen välin jälkeen pitäis tulla jotain informaatiota. Itseäni kiinnostaa nyt vain se, että haluanko maksaa tuota syyskuuta, jos sisältö ei olekaan sama. Kaapeli löytyy huushollista, mutta siirryin pois joskus silloin, kun SM-liiga siirtyi Urholle ja TTV:llä ei ollut tarjota Canal +:n lisäksi tuota, jossa SM-liiga aiemmin näkyi (tuolloinkin tuli purettua määräaikainen sopimus).
Onko jollain oikeasti jotain tietoa Canal Digital:n tilanteesta? Digiboksikin vetelee viimeisiä, joten ei viitsi ostaa uutta boxia ennen kuin tietää onko se sateliitti- vai kaapeli-digiboksi.