Mielenkiinnolla odotan millaisia katsojalukuja kevään finaalit keräävät Sport Pro:lla, vaikka tosin niitä tuskin julkistetaan mattimeikäläisille. Varmaankin ollaan lähempänä jotain Urheilukanavan 'tractor pulling' -lähetystyn lukuja kuin aiempien vuosien finaalipelien lukuja.
Jotenkin vaikea nähdä, että SM-liiga nykyisellä tarjonnallaan(finaalit+kuukauden runkosarjapeli) olisi ylipäätään erityisen vetävä tuote Nelonen Sport Prolle. Finaaleissa kun pelaa 2/14 SM-liigajoukkueista ja kuukasittainen liigapeli ei kiinnostane ketään.
Jotenkin vaikea nähdä, että SM-liiga nykyisellä tarjonnallaan(finaalit+kuukauden runkosarjapeli) olisi ylipäätään erityisen vetävä tuote Nelonen Sport Prolle. Finaaleissa kun pelaa 2/14 SM-liigajoukkueista ja kuukasittainen liigapeli ei kiinnostane ketään.
Viimeksi muokattu: