Tilasin DNA:lta antennitalouteen Viasat-paketin jonka kautta pitäisi kai näkyä Liiga, NHL, Valioliiga, KHL ja jotain muutakin, hinta oli paketille 44,90/kk (6 kk määräaikainen) ja siihen päälle digiboksi joku femman kuussa, eli noin viitisenkymppiä. Paitsi että ne HD-kanavat ei nyt sitten näykään. Kysyin vielä puhelimessa myyjältä että täytyykö siihen ostaa joku uusi antenni tai jotain, kun en niistä ymmärrä hevonpersettä ja kovasti vakuutti ettei tarvi hankkia muuta kuin se boksi ja kortti sinne sisään. No, ei ainakaan ole löytynyt niitä Ruutu+ kanavia, joita kai pitäisi olla joku kahdeksan kpl. Eikä ole löytynyt NHL-kanaviakaan. Eli ilmeisesti olin tyhmä ja juntti, koska olen näin vanha enkä ymmärrä noiden systeemien päälle. Täytyy loppuviikosta soitella sinne takaisin ja kysyä että minkälainen henkari tuonne katolle täytyy asentaa, kuka sen sinne laittaa ja paljonko se maksaa. En ala enää tässä vaiheessa perääntyä, kun olen päättänyt että ensi talvena meillä katsellaan runsaasti urheilua. Vituttaa vaan kun tämänkin asian täytyy olla näin vaikeaa.